مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

۱۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

لوازم آرایشی و نکات مهم در خرید آن
لوازم آرایشی و نکات مهم در خرید آن

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا خرید اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در سبک زندگی همۀ افراد پیدا کرده است. خرید آنلاین لوازم آرایشی که این روزها طرفداران زیادی دارد، روشی مناسب برای تهیه لوازم آرایش موردنیاز شما محسوب می‌شود که بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در این مقاله به معرفی انواع لوازم آرایشی که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید، پرداخته‌ایم.

چرا باید لوازم آرایشی خود را اینترنتی بخریم؟

خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، در درجه اول با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا روشی امن برای حفظ سلامت افراد محسوب می‌شود. خرید آنلاین لوازم آرایش، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت به بررسی محصول موردنظر خود و برندهای مختلف بپردازید و به مقایسه آن‌ها بپردازید. علاوه بر این، با استفاده ازنظر کارشناسان و یا کاربران فروشگاه اینترنتی می‌توانید بهترین انتخاب را هنگام خرید لوازم آرایشی، داشته باشید و بدون ماندن در ترافیک محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع لوازم آرایشی را بشناسید!

 

اولین قدم برای سفر به هنر آراستن صورت، شناخت انواع لوازم آرایشی صورت و کارایی آن‌ها است. اگر شناخت خوبی از انواع لوازم آرایشی داشته باشید، خرید و استفاده از آن‌ها برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع لوازم آرایش که باید در کیف آرایش خود داشته باشید، پرداخته‌ایم.

کرم پودر

کرم پودرها یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کرم پودر را معمولاً به رنگ پوست یا رنگی که می‌خواهید پوست‌ شما جلوه کند، تهیه نمایید. این محصولات آرایشی در انواع مایع، کرم و موس در بازار وجود دارند که در میزان پوشش دهی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

پرایمر صورت

استفاده از پرایمر اطمینانی برای شما ایجاد می‌کند که آرایش شما ماندگاری بیش‌تری خواهد داشت. پرایمر‌های صورت یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و آن را نرم و لطیف می‌کنند. پس از استفادۀ مرطوب‌کننده و قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا رطوبت به پوستتان نفوذ کند.

کانسیلر صورت و چشم

کانسیلر اغلب برای پوشش دهی بیش‌تر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار می‌رود. کانسیلرها غلیظ‌تر و جامد‌تر از کرم پودرها هستند و پایداری و پوشش بیش‌تری ایجاد می‌کنند. کانسیلرها به دو دسته‌ی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند.

پنکیک

پنکیک یکی دیگر از انواع لوازم آرایش پرکاربرد صورت است که به‌تنهایی یا روی کرم پودر برای ایجاد یک جلوه‌ی نهایی از آرایش مورداستفاده قرار می‌گیرد.

رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است
رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است

رژ لب

رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است. خرید اینترنتی رژ لب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت رنگ‌های متفاوت و زیبای رژ لب را مشاهده و انتخاب نمایید. بعد از رژ لب، برق لب، مداد لب و لاک لب از دیگر لوازم آرایشی مربوط به آرایش لب هستند که طرفداران بسیاری دارند.

رژ گونه

رژ گونه از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که برای گلگون کردن گونه‌ها استفاده می‌شود. رژ گونه علاوه بر برجسته‌تر نشان دادن استخوان گونه، نوعی سرزندگی را در چهره جاری کرده و آن را بشاش‌تر جلوه می‌دهد.

بی‌بی کرم

بی‌بی کرم، کرمی چندکاره است که کارکردهای خوبی بر روی پوستتان خواهد‌ داشت. بی‌بی کرم علاوه بر برخورداری از خاصیت پوشانندگی، ممکن است یک یا چند مورد از خواص مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب را نیز در خود داشته باشد. در حال حاضر هیچ‌چیز مثل یک بی‌بی کرم پوشش کرم پودری و خواص درمانی متعدد را همزمان ارائه نمی‌کند.

هایلایتر

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیش‌تر در برخی نقاط صورت به کار می‌رود. اگر می‌خواهید توجه بیش‌تری را به برخی از نقاط صورتتان جلب کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک هایلایتر است.

برنزه کننده

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در سال‌های اخیر، پودر‌های برنزه کننده جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های پرضرر برنزه کردن پوست هستند. به‌علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صورتتان را بشویید!

خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند
خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند

خط و مداد چشم

خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند که هر دو برای فرم دهی به حالت چشم به کار می‌روند.

مداد ابرو

مداد ابرو یک وسیلۀ آرایشی در کیف آرایش شما است. با استفاده از مداد ابرو، می‌توانید به ابروهایتان رنگ ببخشید و آن‌ها را پرپشت‌تر و درخشان‌تر جلوه دهید.

ریمل

ریمل یکی دیگر از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع لوازم آرایشی است که برای تیره‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. خرید اینترنتی ریمل امکان مقایسه انواع مدل‌های آن را برای شما فراهم می‌کند.

سایه‌ی چشم

سایۀ چشم یکی از خاص‌ترین لوازم آرایشی است که جلوه صورت شما را با تأکید به چشم‌ها، درخشان‌تر از همیشه می‌کند.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی روشی محبوب میان خانم‌ها و دختران جوان است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند بدون حضور در محیط‌های شلوغ خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. اگر به دنبال خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی هستید، با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی مد می‌توانید از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.

https://medium.com/@m.mehrizi/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86-6c47425e876b

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

دانشگاه‌ رفتن هم مثل هر فعالیت اجتماعی دیگری، آداب خاص خود را دارد و حتی از این جهت که اولین حضور رسمی نوجوانان و جوانان در جامعه محسوب می‌شود، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. بنابراین، مهم است که در زمان مراجعه این مراکز آموزشی چطور لباس می‌پوشید و چگونه ظاهر می‌شوید. به دلیل اهمیت این موضوع، تیم محتوای بانی‌مد این مطلب را به ارائه نکات کاربردی برای استایل آقایان دانشجو می‌پردازد؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

استایل دانشجویی آقایان جدید

تصویر بالا “Don Wardlaw” یکی از دانشجویان کالج را در سال ۱۹۵۴ نشان می‌دهد که مقاله‌ای تحت عنوان “نگاه کن زمانی که هوشمند لباس می‌پوشی چه اتفاقی می‌افتد” نوشته است. می‌توان گفت که این از اولین‌ نوشته‌ها در مورد استایل دانشجویی و به‌ویژه استایل آقایان دانشجو به شمار می‌آید. اما دانشجویان چطور می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه‌ها یا صرف هزینه اندک، استایل خوب و قابل قبولی در میان دوستانشان داشته باشند؟خرید انواع لباس مردانه شیک

به‌جای سویشرت از ژاکت استفاده کنید

استایل دانشجویی پسرانه

نکته اول اینکه سال تحصیلی با فصول سرد سال هم‌زمان است و از این نظر دانشجویان به لباس‌های گرم نیاز بیشتری دارند. بنابراین، بهتر است استفاده از سویشرت های کلاه دار و اسپرت را جایگزین پلیورها و ژاکت های زیپ دار کنید. این کار استایل شما را کلاسیک‌تر و مردانه‌تر می‌سازد که برای محیط دانشگاه مناسب‌تر است؛ مثلا می‌توانید از ژاکت‌های کشباف زیپ‌دار استفاده کنید.

استایل دانشجویی با هودی را جدی بگیرید!

استایل دانشجویی با هودی

هودی‌ها یکی از انواع جدید لباس پاییزه به‌حساب می‌آیند که نه‌تنها بسیار پرکاربرد هستند، بلکه بسیار پرطرفدار هم هستند؛ با این وجود، باید بدانید آن‌ها را چطور ست کنید. برای ست کردن استایل دانشجویی با هودی، کفش اسپرت و شلوار جین بهترین گزینۀ ممکن است. بنابراین، اگر به استایل اسپرت علاقه‌ دارید، این استایل دانشجویی با هودی را جدی بگیرید.

 

به‌جای تیشرت از پولوشرت استفاده کنید

چگونه یک استایل دانشجویی شیک داشته باشیم

در ادامه تغییراتی که می‌توانید به استایلتان بدهید، باید بگوییم که برای استایل آقایان دانشجو، پولوشرت ها می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای تیشرت‌ها باشند. آن‌ها همان راحتی تیشرت‌ها را برای شما فراهم می‌کنند اما به دلیل داشتن یقه و همچنین جنس متفاوت، رسمیت بیشتری دارند. اگر دوست دارید تا استایلتان حالت رسمی‌تری پیدا کند، بهتر است دکمه‌های یقه‌تان را کامل ببندید.

خرید تیشرت و پولوشرت مردانه

به انواع پیراهن در استایل دانشجویی آقایان، توجه داشته باشید!

پیراهن در استایل دانشجویی آقایان

لازم نیست برای داشتن یک استایل جذاب دانشجویی حتما تیشرت یا پولوشرت بپوشید. پوشیدن یک پیراهن به رنگ روشن در کنار یک شلوار از جنس کتان تیره و یک جفت کفش کژوال چرمی می‌تواند ظاهر شما را جذاب، مردانه و در عین حال راحت و شیک سازد.

شلوارهای رسمی و نیمه‌رسمی به‌جای شلوارهای غیررسمی

استایل دانشجویی پسرانه ایرانی

شلوارهای جین پاره و شلوارهای کتان کوتاه جایی در مراکز آموزشی رسمی ندارند؛ پس بهتر است برای شروع، چند شلوار ساده جین و کتان تهیه کنید. شلوار‌های جین، بهتر است که راسته، ساده و تیره‌رنگ باشند. استفاده از رنگ‌های سورمه‌ای یا زغالی کمک می‌کند تا لکه‌ها یا گرد و غبار خود را کمتر روی لباس نشان بدهند. شلوار جین‌های طرح دار، گلدوزی و تزیین یا حالت ابر و بادی یا زاپ‌دار به‌هیچ‌وجه مناسب محیط دانشگاه نیستند.

 

اهمیت کفش‌ها در استایل آقایان دانشجو!

انواع کفش دانشجویی

با این که پوشیدن کفش‌ راحتی می‌تواند همیشه بهترین گزینه باشد اما از نظر ظاهر همیشه برای استایل آقایان دانشجو مناسب نیستند. درنتیجه، لازم است تا بنا انواع استایلی که برای خود در نظر گرفته‌اید، چند جفت کفش مناسب و راحت هم داشته باشید. بهترین کفش‌ها برای استایل دانشجویی پسرانه، کفش‌های کژوال چرمی است که هم فرم مناسبی برای حضور در دانشگاه دارد و هم کاملا راحت است و می‌توان به‌سادگی با آن مسافتی را پیاده‌روی کرد.

زمانی که قرار است تا در زمستان بوت بپوشید، بهتر است انواع باک یا چوکا را امتحان کنید. این مدل بوت با وجود کلاسیک بودن، این روزها با دیزاین جدید حالتی مدرن هم پیدا کرده‌اند. این باعث می‌شود تا استایل کژوال شما جذاب‌تر و در عین حال، کاربردی‌تر از همیشه باشد. استایل دانشجویی پسرانه لازم نیست خشک و رسمی باشد و این نوع بوت‌ها به داشتن یک استایل کژوال و مناسب به شما کمک می‌کنند.

 

مدل ریش و موی خود را بنا به فرم صورت انتخاب کنید

مدل ریش دانشجویی

همه‌چیز لباس نیست و اگر می‌خواهید در جمع هم‌دانشگاهی‌ها به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کنید، بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید که کدام مدل ریش و کدام مدل مو بیشتر به شما می‌آید. ضمن این که بعد از انتخاب، از مدل‌های موردنظرتان به‌خوبی نگهداری کنید؛ چراکه داشتن مدل مو و ریش بهم ریخته چیزی نیست که هیچ‌کس بخواهد آن را تجربه کند!

مراقب جوش‌های صورتتان باشید!

جوش صورت آقایان بعد از اصلاح

از دیگر مشکلاتی که آقایان جوان برای حضور در دانشگاه با آن روبه‌رو هستند، مشکل جوش‌های صورت است. این مشکل که روی اعتماد به نفس شما تاثیر زیادی دارد، به راحتی و با چند ترفند ساده قابل حل است اما اگر آن را حل نکنید، می‌تواند به راحتی استایل شما را به هم بریزد. برای رفع این مشکل، توصیه ما این است که یک ماشین اصلاح خوب و مناسب تهیه کنید تا استفاده از تیغ صورت، باعث بروز جوش‌های چرکی روی صورت شما نشود. ضمن این که استفاده از صابون مناسب جهت شست و شوی صورت هم می‌تواند برای حفظ کیفیت پوست شما مناسب باشد.

 

استفاده از خوشبوکننده‌ها را فراموش نکنید!

چگونه در دانشگاه خوشبو باشیم

بدون شک یکی از جذابیت‌های مهم استایل آقایان دانشجو، بوی خوش آن‌ها است؛ پس عطر و ادکلن را فراموش نکنید و اگر در فصل گرم سال به سر می‌برید، حتما دقت داشته باشید تا از مام‌ها یا اسپری‌های ضد عرق استفاده نمایید. این موضوع به اندازۀ تمام هزینه‌ای که برای استایل خود می‌کنید، اهمیت دارد؛ پس نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید!

 

در این مطلب، به ارائه نکاتی در زمینه استایل آقایان دانشجو پرداختیم و گفتیم که چطور با صرف هزینه‌ای اندک، استایل مناسبی برای مراکز آموزشی مانند دانشگاه‌ها بسازیم. شما معمولا چطور استایل مورد نظر خود را برای حضور در مکان‌های مختلف تهیه ‌می‌کنید؟ برایمان بنویسید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

 

بسیاری از آقایان شیک‌پوش طرفدار پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه هستند. این لباس جذاب مردانه، حالتی نیمه‌رسمی به استایل آقایان می‌دهد و آن را به‌راحتی با خرج کردن اندکی ذوق و سلیقه می‌توان با آیتم‌های دیگر لباس مردانه ست کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چند ست محبوب و پرطرفدار همراه با پیراهن مردانه آشنا کنیم.

ست پیراهن اسپرت با تیشرت!

زمانی که از ست لباس مردانه اسپرت صحبت می‌شود،مطمئن است پیراهن و تیشرت یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های این استایل مردانه است. ترکیب پیراهن همراه با تیشرت با شلوار جین یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که استایل شما را پرانرژی نشان می‌دهد. این ترکیب لباس به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست پیراهن اسپرت راه‌راه!

پیراهن راه‌راه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس است که جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ترکیب درخشانی را می‌سازد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب نمایید.

ست پیراهن طرح دار اسپرت و شلوار ساده!

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانه اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح‌دار و یا گل‌دار با انواع شلوار کتان یا شلوار جین ساده است. همچنین می‌توانید از کفشِ کتانی برای چشمگیر شدن این ترکیب لباس پرطرفدار مردانه استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت با پلیور!

ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر یکی از ترکیب لباس‌های جذاب پاییزه است که استایل شما را شیک نمایش می‌دهد. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست کنید تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست جذاب پیراهن جین!

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی را به آقایان هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش مردانه یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را ساخته و استایل شما را درخشان‌تر از همیشه می‌سازند.

ست پیراهن اسپرت با کتِ تک!

ترکیب کتِ تک به همراه شلوار جین و یا شلوار کتان، به‌عنوان یک ست محبوب اسپرت شناخته می‌‌شود. آقایانی که از پوشیدن کت‌وشلوار به دلیل رسمی بودنش دوری می‌کنند، با استفاده از انواع کت تک اسپرت و ترکیب آن با شلوار جین می‌توانند استایل اسپرت جذابی داشته باشند. اگر از طرفداران پوشیدن کتانی به همراه کت‌ هستید، می‌توانید به همراه کت تک اسپرت و شلوار لی از کتانی پسرانه‌ استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت به همراه انواع کلاه مردانه!

کلاه در ست لباس مردانۀ اسپرت یک آیتم جذاب و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. یکی از معروف‌ترین کلاه‌های مردانه، کلاه لئونی است. کلاه لئونی که بعد از استفادۀ ژان رنو در فیلم سینمای The Professional  معروف شد، محبوبیت بسیار بالایی نزد جوانان خوش‌سلیقه دارد. استفاده از کلاه در ترکیب لباس اسپرت مردانه یک نکتۀ مثبت است که جذابیت استایل شما را بالاتر می‌برد.

ست پیراهن چهارخانه و تیشرت

در این سال‌ها ترکیب پیراهن چهارخانه به همراه تیشرت، به یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه تبدیل شده است. بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار لی می‌پسندند و در تمام فصل‌های سال می‌توانند از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرید. در این ترکیب لباس بهتر است که آستین‌های پیراهن را تا بزنید و از ساعت اسپرت به‌عنوان اکسسوری استفاده نمایید.

خرید لباس شیک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد شیک‌پوش است. در این روزها که مردم سراسر جهان با اپیدمی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اهمیت خرید اینترنتی لباس، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. برای خرید جدیدترین مدل‌های لباس مردانه و زنانه با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد می‌توانید خرید خود را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود […]

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود بیاید که دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کالا نباشد و همۀ فرآیند خرید حتی پرداخت پول، به‌صورت آنلاین صورت بگیرد. در این مقاله تصمیم داریم به تفاوت‌ خرید اینترنتی لباس و خرید سنتی یا حضوری بپردازیم.

سازوکار خرید آنلاین چگونه است؟

در کسب‌وکارهای آنلاین و فروش اینترنتی امکان ارائه محصولات متفاوت به‌طور همزمان برای مشتریان وجود دارد و همچنین مشتریان می‌توانند میان کالاهای مشابه، مقایسه‌ای به لحاظ قیمت و جنس و سایر مشخصات محصولات را به‌طور همزمان چه با کالاهای همان فروشگاه و چه با کالاهای خارج از آن داشته باشند. کسب‌وکار اینترنتی، فرایند مبادله کالا و خدمات در قالب دیجیتال است که در آن پرداخت‌ها و خدمات به‌صورت الکترونیکی اتفاق می‌افتد. خرید اینترنتی این امکان را فراهم کرده که افراد کالا و محصولات موردنیاز خود را به‌راحتی از خانه خریداری نمایند که معمولاً با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی نیز همراه است.

خرید و فروش سنتی به چه شکل انجام می‌شود؟

خرید و فروش سنتی فرایندی برای مبادله کالا و خدمات به شکل حضوری است که در طول تاریخ رواج داشته است. خرید حضوری امکان مقایسه کالا‌های مختلف را از مشتری سلب می‌کند و همین مسئله سبب می‌شود که قدرت انتخاب افراد کمتر شود. مسئله‌ دیگری که در خرید و فروش سنتی مطرح است، جابه‌جایی و حمل‌ونقل محصول می‌باشد که این کار بر عهده مشتری است. بحران کرونا موجب شد تا اکثر افراد به اهمیت خرید آنلاین پی ببرند و خرید لباس، مواد غذایی و هر کالای دیگری که موردنیاز است را بدون حضور در مکان‌های عمومی، انجام دهند.

در تجارت الکترونیک بیشتر وقت و هزینه در هزینه‌های سفر و انتخاب کالا صرفه‌جویی می‌شود. پرداخت‌ها به هر شکلی از حالت‌های دیجیتالی مانند کارت اعتباری، کیف پول دیجیتال یا بانکداری خالص قابل انجام است.

تفاوت‌های خرید آنلاین و حضوری

روش خرید و فروش اینترنتی این امکان را فراهم کرده که خرید کالاها به‌صورت شبانه‌روزی و بدون هیچ زحمتی در زمان آزاد انجام شود. مزایای خرید آنلاین سبب شده تا خرید کالاها و خدمات به‌راحتی انجام بگیرد. در مقابل خرید سنتی امکان خرید محصولات را به شکل ۲۴ ساعته نتوانسته محیا کند و روشی وقت‌گیر در مقابل خرید آنلاین محسوب می‌شود. در ادامه به تفاوت‌های این دو روش پرداخته‌ایم.

  • خرید اینترنتی کاملاً آنلاین و غیرحضوری صورت می‌گیرد که این ارتباط میان فروشنده و خریدار از طریق اینترنت انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی کاملاً آفلاین و از طریق مراجعه حضوری خریدار به فروشگاه موردنظر به شکل چهره به چهره انجام می‌گیرد.
  • خرید اینترنتی در سراسر جهان قابل انجام است و شما می‌توانید کالای موردنظر خود را حتی از کشورهای دیگر بدون مراجعه حضوری خرید نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این در حالی است که تجارت سنتی محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص است که گاهی حتی فقط به یک خیابان یا محله محدود می‌شود.
  • اطلاعات تجارت الکترونیکی مبادله به اشکال مختلف از طریق تبلیغات دیجیتال یا ایمیل و غیره صورت می‌گیرد؛ اما در کسب‌وکارهای آفلاین این اطلاع‌رسانی‌ها کمتر رخ می‌دهد.
  • تجارت الکترونیکی می‌تواند چندین حالت پرداخت مانند پرداخت آنلاین یا کیف پول دیجیتال و یا پول نقد در هنگام تحویل درب خانه را داشته باشد درحالی‌که تجارت سنتی می‌تواند فقط پرداخت نقدی حضوری داشته باشد.
  • تحویل کالا در تجارت آنلاین با توجه به امکانات لجستیک و چندین محدودیت دیگر بسته به موقعیت مشتری، در همان روز یا هرروز دیگر با توجه به موقعیت مشتری انجام می‌گیرد، درحالی‌که در تجارت سنتی تحویل کالا فوری و در محل فروشگاه است.
  • تجارت آنلاین خدمات پس از فروش خوبی به مشتری ارائه می‌دهد که این خدمات در اشکال مختلفی ازجمله پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته چت یا تماس مستقیم با واحد امور مشتریان انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی هیچ‌گونه پشتیبانی را به مشتری ارائه نمی‌دهد.
  • تفاوت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین این است که محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌ها و طیف‌های گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهند، درحالی‌که تجارت سنتی با محدود بودن فضای موجود، تعداد محدودی از محصولات را می‌توانند به مشتریان ارائه دهند.

خرید آنلاین لباس  یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید غیرحضوری است. اگر به دنبال خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه معتبر هستید، با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی‌ مد می‌توانید از خدمات این مرکز خرید معتبر بهره‌مند شوید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰
ست لباس بچه گانه پسرانه برای تابستان

 

دیدن مدل لباس بچه گانه پسرانه برای انتخاب یک استایل تابستانه خوش رنگ و هیجان‌انگیز لذت‌بخش است و به شما در انتخاب بهترین مدل‌ها کمک می‌کند. در این مقاله تعدادی از مدل‌های بامزه را انتخاب کرده‌ایم که به شما در ساختن استایل زیبای فرزندتان کمک می‌کنند و در همین حال نکاتی هم نوشته‌ایم که برای مراقبت از سلامت کودک در هوای گرم موثر هستند. در ضمن نگران نباشید اگر کوچولویتان دختر است ما به شما ست های لباس بچه‌گانه دخترانه معرفی کرده‌ایم.

مدل لباس بچه گانه پسرانه با المان تابستانی

عناصر تابستانی را بشناسید! معمولاً هر چیزی که به دریا مرتبط باشد، ربطی هم به تابستان پیدا می‌کند و یادآور خنکی آب خواهد بود. به همین دلیل اگر سراغ مدل‌هایی با طرح کشتی، قایق، ماهی و خلاصه هر عنصر مرتبط به آب بروید، استایل فرزندتان بانمک‌تر و تابستانه‌تر خواهد شد.


تی‌شرت و شلوارک، معمولی اما راحت

اولین و راحت‌ترین ست لباسی که می‌توانید برای روزهای گرم تابستان سراغ آن بروید، تی‌شرت و شلوارک یا حتی تاپ و شلوارک است. بسیار مهم است که در بافت پارچه این مدل لباس بچه گانه پسرانه به‌هیچ‌وجه از الیاف مصنوعی و نایلون استفاده نشده باشد. الیاف مصنوعی برای لباس بچه‌ها ممنوع هستند، به خصوص وقتی هوا گرم است و تعریق آن‌ها زیاد. این لباس‌ها منجر به عرق‌سوز شدن کودک و خارش و قرمزی پوست خواهد شد.
 


یک تیر و دو نشان

برای اینکه بتوانید در بودجه مربوط به خرید مدل لباس بچه گانه پسرانه صرفه‌جویی کنید، لباس‌هایی بخرید که قابلیت ست شدن با هم را داشته باشند. برای مثال یک شلوارک سرمه‌ای هم تی‌شرت سفید می‌آید و هم به سرهمی قرمز؛ بنابراین به جای اینکه برای هر تی شرت یک شلوارک بخرید با یک تیر دو نشان بزنید. این کار هم باعث پس‌انداز بیشتر می‌شود و هم ست‌های متنوعی به شما خواهد داد.


ست بلوز شلوارک پسرانه

سرهمی تابستانی

یکی از متداول‌ترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه ، لباس سرهمی است. برای فصل تابستان می‌توانید با خیال راحت سراغ لباس‌های سرهمی خنک بروید که رنگ‌های شاد و طرح‌های بامزه دارند. بهتر است این مدل‌ها را کمی آزاد انتخاب کنید تا به بدن کودک نچسبند و باعث گرم شدنش نشوند.


مدل سرهمی پسرانه


پوشاندن پیش بندی پسرانه

یک شلوارک پیش بندی پسرانه یکی از بهترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه است که در فصل تابستان می‌تواند استایلی شیک و جذاب برای فرزندتان بسازد. از آنجایی که تی‌شرت و شلوارک برای موقعیت‌های روزمره و ساده کاربرد دارد، داشتن پیش بندی پسرانه ، فرزندتان را برای موقعیت‌های نیمه رسمی مثل خانه دایی یا خاله‌هایش آماده می‌کند. این لباس را با تی‌شرت‌های آستین کوتاه ست کنید یا اگر خواستید ظاهر پسرتان رسمی‌تر باشد، سراغ یک پولوشرت پسرانه بچگانه بروید.


پیش بندی سرهمی پسرانه

نکات مهم برای انتخاب لباس تابستانه بچگانه

در کنار انواع مدل لباس بچه گانه پسرانه ، نکاتی هم هستند که توجه به آن‌ها بسیار مهم است:

  • مراقبت در برابر آفتاب: یکی از نکات مهمی که در راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب به آن اشاره می‌شود، استفاده از این کرم بعد از شش ماهگی کودکان است. تا قبل از شش ماهگی فرزندتان را از آفتاب دور نگه دارید و بعد از شش ماهگی هم به نقاطی از صورت و بدن که با لباس پوشیده نشده‌اند و در معرض نور خورشید هستند، کرم ضد آفتاب کودکان بزنید.
  • استفاده از رنگ‌های شاد: از رنگ‌های شاد و تند نهایت استفاده را ببرید. برای اینکه شیک بودن مدل لباس بچه گانه پسرانه فرزندتان را بیشتر کنید، می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا متضاد استفاده کنید.
  • کلاه بپوشانید: استفاده از کلاه آفتاب‌گیر را نه برای خودتان فراموش کنید و نه برای فرزندتان. دقت داشته باشید هر چه لبه کلاه بلندتر باشد بهتر است. استفاده از کلاه‌های سرتاسر لبه‌دار برای محافظت از پشت گردن بچه‌ها هم مناسب است.
  • مراقبت در برابر حشرات: در فصل تابستان مراقب پشه‌ها باشید. اگر منطقه‌ای که در آن تردد دارید حشرات زیادی دارد، بهتر است از بلوزهای آستین بلند و شلوارهای نازک نخی استفاده کنید

منبع: نی نی سایت

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

 

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدلهای کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل جدید کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های جدید کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های شیک کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

 

منبع: تالاب

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

امروزه در بازار انواع بسیار زیادی از پارچه وجود دارد. برخی از انواع پارچه در دوره‌ای محبوب یا به اصطلاح ترند می‌شوند و بعد از مدتی از محبوبیت آن‌ها کم می‌شود. اما در این میان پارچه‌هایی هم وجود دارد که همیشه محبوب هستند و در هر مدی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

پارچه به طور کلی از بافتن الیاف تار و پود تولید می‌شود. این کار را در روش سنتی به صورت دستی و امروزه توسط دستگاه‌های بزرگ بافندگی انجام می‌دهند. طبق شواهد تاریخی نخستین پارچه ۱۹۰۰ سال قبل از میلاد در آسیای جنوبی بافته شده بوده است.

یک پارچه ممکن است ۱۰۰ درصد از یک نوع نخ یا به صورت ترکیبی از چند نخ با جنس‌های مختلف بافته شده باشد. الیاف از نظر جنس به ۳ دسته الیاف حیوانی، الیاف گیاهی و الیاف مصنوعی تقسیم‌بندی می‌شود.

هرکدام از انواع پارچه نام مختص خود را دارد که به کمک آن از دیگر پارچه‌هایی که همان بافت، طرح، الگوی ریسندگی، ظرافت و نخ را دارند، تشخیص داده می‌شود. اسم پارچه‌ها معمولا بر اساس نوع بافت، نوع طرح یا روند تولید پارچه انتخاب شده است.

 

 

برای مثال پارچه ارگانزا قبل‌تر با ابریشم تولید می‌شد و بعد از مدتی در تولید آن از نخ‌های دیگر هم استفاده شد اما نام آن هنوز پارچه ارگانزا است. در این مقاله سعی داریم انواع پارچه و ویژگی‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

۱. پارچه حریر

پارچه حریر

حریر جزو پارچه‌هایی است که چند نوع مختلف دارند. تقریبا تمام انواع پارچه حریر لَخت، سبک و نیمه‌شفاف هستند. جنس الیاف پارچه حریر عموما پنبه است و بافت ساده‌ای دارد.

این پارچه در نقاط مختلف دنیا تولید می‌شود. به همین دلیل نام‌های مختلفی مانند ململ و موسلین دارد. حریر مصارف بسیار گسترده‌ای دارد. می‌‌توانید از پرده خانه تا شال و لباس خود را از پارچه حریر تهیه کنید.

۲. پارچه ارگانزا

ارگانزا

یکی دیگر از پارچه‌های شفاف، توری مانند و براق با بافت ساده که معمولا که در گذشته از ابریشم یا سیلک بافته می‌شد اما امروزه با استفاده از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر یا نایلون بافته می‌شود. از انواع پارچه ارگانزا می‌توان در لباس عروس و پیراهن‌های مجلسی استفاده کرد.

۳. پارچه دریل

پارچه دریل

یک پارچه با الیاف پنبه که وزن متوسطی دارد و کج راه است. به علت مقاومت و عمر بالای پارچه دریل از آن در یونیفرم‌های نظامی و ارتشی بیشتر استفاده می‌شود.

۴. پارچه کتان

پارچه متقال بوم

الیاف پارچه کتان یا کتانی مستقیما از گیاه کتان گرفته می‌شود. این نوع پارچه با ضخامت‌های مختلف تولید شود. ضخیم‌ترین نوع آن پارچه برزنتی است که وزن بسیار سنگین با مقاومت بالا دارد.

پارچه کتان کاربردهای بسیار زیادی از جمله تولید شلوار، کفش و لباس‌های ارتشی دارد و با کمی تغییر می‌توان پارچه‌های دیگر از آن تولید کرد. بیشترین استفاده از پارچه کتان در ساخت برخی چادرها، کمربند، کیف، بوم نقاشی، روکش موتور و ماشین، کیسه شن و کفش کتانی است.

۵. پارچه دنیم

پارچه جین

پارچه دنیم همان پارچه شلوار جین محبوب شماست که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شود و بافت جناغی دارد. در این پارچه نخ پود از زیر دو یا چند نخ تار عبور می‌کند تا به این بافت مورب دوست داشتنی‌ برسد.

برای تشخیص بهتر بافت می‌توانید به پشت پارچه نگاه کنید. پارچه جین معمولا به رنگ آبی سیر (ایندیگو) رنگ و با ابزار مختلف سنگ‌شور می‌شود. این پارچه در سراسر دنیا تولید می‌شود و جزو پرطرفدارترین پارچه‌هاست.

۶. پارچه کرپ

پارچه کرپ

پارچه‌ای که بافت ساده‌ با گره‌های زیاد دارد و گره‌های آن ممکن است هم در یک جهت و هم در دو جهت خواب پارچه، یعنی هم در تار و هم در پود باشند. بافت پارچه کرپ هم به دلیل همین گره‌های دو‌طرفه است.

این پارچه می‌تواند وزن‌های مختلفی داشته باشد؛ از پارچه کرپ سبک تا پارچه کرپ سنگین و لَخت. نوع سبک این پارچه بافتی شبیه بافت پارچه حریر دارد و به خوبی پلیسه یا چروک می‌شود. از پارچه کرپ در انواع پوشاک از شال سر، پیراهن و دامن گرفته تا لوازم منزل استفاده می‌کنند.

۷. پارچه داماسک

پارچه ساتن

پارچه سنگینی که با الیاف مقاوم تولید می‌شود و معمولا برای لوازم خانگی مانند پرده و کوسن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه معمولا طرح‌های گیاهی و گل دارد و رنگ و لعاب جذابی به خانه شما می‌دهد.

۸. پارچه شیفون

پارچه شیفون

پارچه بسیار سبک، ظریف و حریری که با استفاده از الیاف مختلف بافته می‌شود. پارچه شیفون می‌تواند از جنس ابریشم، الیاف مصنوعی، پلی‌استر، ریون و کتان بافته شده باشد.

 

اما عموما با استفاده الیافی مانند نایلون و ابریشم بافته می‌شود. این پارچه به راحتی رنگ می‌شود و به همین دلیل در گستره رنگ‌های مختلفی وجود دارد. شیفون از تور عروس تا شال و لباس‌های روزمره یا مجلسی کاربرد دارد.

۹. پارچه چیت

پارچه چیت

پارچه معروف و پرکاربرد که غالبا طرح گلدار دارد و با الیاف پنبه بافته می‌شود. دو نوع چیت در بازار وجود دارد؛ نوع اول ظریف، سبک و بسیار مناسب برای لباس‌های خنک تابستانی و نوع دوم چیت آهاردار شده که آهار آن نیمه‌دائمی است و بعد از مدتی از بین می‌رود. این پارچه با ترکیبی از الیفا پنبه و پلی‌استر یا ریون تولید می‌شود و برای دامن، پیراهن و لباس راحتی بسیار مناسب است.

۱۰. پارچه کنفی

پارچه کنفی

پارچه سبک با بافت خشن که معمولا به عنوان پارچه مبلی و پارچه کوسن مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف کنف در واقع الیافی است که ساقه گیاهی از خانواده گیاه شاهدانه، گرفته می‌شود و نسبتا ارزان قیمت است.

۱۱. پارچه زربفت یا زری‌بافی

پارچه زربافت

پارچه‌ای بسیار ظریف و بسیار گران‌بها که پود آن از طلا و تار آن از ابریشم خالص بافته شده است. پارچه زری معمولا طرحی از گل یا انسان دارد. امروزه می‌توانید با ارزش‌ترین زری بافی‌ها را در موزه‌ها پیدا کنید.

۱۲. پارچه نمدی

پارچه نمدی

این پارچه خاص از جنس الیاف حیوانی تولید می‌شود. پارچه‌های نمدی بافته نمی‌شوند بلکه تحت گرما و فشار زیاد توسط چند نفر، پشم حیوان به شکل صفحاتی در می‌آید که از آن به عنوان پارچه استفاده‌های متنوعی می‌شود.

نام دیگر آن فوتر است و ایران یکی از تولید کنندگان مطرح آن در دنیا محسوب می‌شود. نمد استفاده‌های بسیار زیادی از جمله پوشاک و زیرانداز دارد.

منبع:دلگرم

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰


 

آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن در مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی

آشنایی با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی

 

آداب لباس پوشیدن خانم ها و آقایان برای مراسم های رسمی

لباس هایی که می پوشیم قبل از خود ما معرف شخصیت ما هستند. لباس پوشیدن افراد سبک های مختلفی دارد، یکی از آن سبک های لباس پوشیدن، سبک رسمی می باشد، که در ادامه با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی آشنا می شوید.

هنگامی که از لباس رسمی صحبت می شود، منظور پوششی است که در سخنرانی ها، جلسات و میهمانی های رسمی و اداری استفاده می شود که در آقایان کت و شلوارهای رنگ تیره مانند: مشکی، سرمه ای، نوک مدادی و ... است.

 

راهنمای آداب لباس پوشیدن آقایان برای مراسم رسمی :

در این مطلب توضیحاتی در مورد آداب لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی مانند جلسات و کنفراس ها را آورده ایم.

 

• آقایان برای لباس های رسمی باید از کت و شلوارهای مجلسی و رسمی با رنگ های تیره استفاده کنند. هرگز از نباید از کت تک و یا اسپرت و در رنگ های روشن استفاده کنند. کت و شلوارها باید به شکل ساده باشند. اغلب کت های دو دکمه و یا تک دکمه مناسب مراسم های رسمی می باشد.

 

• در هنگام ایستادن و یا راه رفتن دکمه بالایی کت را ببندید. و در هنگام نشستن هر دو دکمه را باز بگذارید.

 

• بهتر است از کت و شلوارهای ساده استفاده کنید و اگر از طرح دار استفاده می کنید، دقت کنید خط های بسیار نازک و ظریفی داشته باشند که خیلی مشخص نباشند.

 

• برای مراسم های رسمی از پیراهن های ساده و روشن مانند سفید و آبی روشن استفاده کنید.

 

• پیراهن زیر کت رسمی نباید آستین کوتاه باشد و باید دارای آستین های بلند باشد.

 

• از دکمه سر دست استفاده کنید زیرا باعث وقار شما می شود.

 

• در صورتی که از کروات استفاده نمی کنید، باید یقه پیراهن تان دیپلمات باشد و در غیر این صورت از کروات استفاده کنید. برای مراسم های رسمی هرگز از دستمال گردن و یا پاپیون استفاده نکنید. بلکه بهترین گزینه کروات است.

 

آشنایی با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی, نکاتی برای لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی, نکته هایی برای پوشیدن لباس های رسمی

بهترین پوشش آقایان برای مراسم های رسمی

 

• برای مراسم های رسمی از جلیقه و سنجاق کروات استفاده نکنید.

 

• از قرار دادن خودکار، تلفن همراه، عینک و ... در جیب شلوار خودداری کنید. برای نگهداری این وسایل از جیب های کت استفاده کنید. البته دقت کنید که با قرار دادن آن ها در جیب کت تان برجسته نشود.

 

• داخل جیب های کت چیزی قرار ندهید.

 

• کمربند باید ساده، چرم و مشکی باشد. سگک کمربند باید به صورتی باشد که جلب توجه نکند یعنی براق و نگین دار نباشد.

 

• برای مراسم های رسمی، فقط استفاده از حلقه نامزدی توصیه می شود نه چیز دیگری.

 

• برای مراسم های رسمی از کفش مشکی و چرمی استفاده کنید. هرگز از کفش های براق استفاده نکنید. کفش های شما باید مرتب و تمیز باشند.

 

• در مراسم های رسمی از جوراب های مشکی استفاده کنید.

 

• در مراسم های رسمی از عطر و ادکلن استفاده نکنید. به جای آن ها از مام یا دئودورنت استفاده نکنید. حتما قبل از مراسم حمام رفته باشید و تمیز باشید.

 

• بهتر است در مراسم های رسمی کارت ویزیت همراه داشته باشید. کارت ویزیت یکی از ابزار های مورد نیاز هر بیزینس من است. کارت ویزیت خود نیز آدابی دارد که بهتر است همیشه ساده بی آلایش و در جعبه مخصوص این کارت قرار داده شود.

 

آداب لباس پوشیدن خانم ها برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن آقایان برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن به صورت رسمی

پوشش خانم ها در مراسم های رسمی

 

آداب لباس پوشیدن خانم ها برای مراسم رسمی مانند کنفرانس و جلسات :

• خانم های در انتخاب رنگ برای لباس های رسمی محدودیت کمتری نسبت به آقایان دارند. ولی باید از پوشش های تیره استفاده کنند.

 

• اگر از طرف شرکت فرم دارید بهتر است با لباس فرم خود در آن مراسم شرکت کنید. 

 

• از مانتوهایی استفاده کنید که به صورت رسمی با جنسی محکم و ضخیم تر هستند. هرگز از مانتوهایی با پارچه های نازک و شل استفاده نکنید.

 

• لباس های خانم ها در مراسم رسمی باید کاملا تمیز و اتو کشیده باشند.

 

• خانم ها در مراسم رسمی نباید از روسری های رنگی استفاده کنند بهتر است از مقنعه برای این مراسمات استفاده کنند.

 

• در مراسم های رسمی خانم ها از کفش های رنگ تیره و چرم با پاشنه های 3-5 سانت استفاده کنند. از کفش اسپرت و یا صندل و یا مجلسی استفاده نکنند.

 

• برای مراسم های رسمی از مانتوهای جلوباز و تنگ و خیلی کوتاه استفاده نکنید.

 

• از زیورآلاتی مانند حلقه ازدواج، دستبندهای خیلی ظریف و یا ساعت استفاده کنید.

 

• در صورت داشتن عینک، دقت کنید فرم عینک شما ساده باشد و نگین دار و ... نباشد.

 

• قبل از مراسم رسمی حتما حمام کرده باشید. برای مراسم های رسمی بهتر است از ادکلن و یا عطر استفاده نکنید. فقط می توانید از مام استفاده کنید.

 

منبع: بیتوته

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

مد فقط مختص بزرگسالان نیست، بلکه کودکان هم به پوشیدن شیک ترین و جدید ترین لباس ها علاقه دارند  اما انتخاب لباس برای کودکان نوپا گاهی اوقات سخت است  زیرا آن ها در لباس های رسمی مانند کت و شلوار احساس راحتی و آرامش نمی کنند.

کودک خوشتیپ

 نگران نباشید، حتی با این وجود هم می توانید لباس های شیک و با تنخور مناسب به کودک خود بپوشانید. کودکان نیز مانند بزرگترها به مد روز علاقهمند هستند و دوست دارند در مراسماتی مانند جشن تولد ها و یا مراسم سالانه مدارس، مرکز توجه باشند اما این مسئله تنها در صورتی امکان پذیر است که فرزند شما با توجه به استایل های روز و مناسب هر فصل لباس بپوشد.

در گذشته تولیدکنندگان پوشاک تنها بر طراحی لباس های مناسب بزرگسالان متمرکز بودند  اما امروزه تولید کنندگان و برند های مختلف در سطح جهان، به طور تخصصی برای کودکان لباس طراحی می کنند  و به لطف تکنولوژی، شما می توانید از هرجای دنیا این لباس ها را سفارش بدهید.

اما قبل از انتخاب لباس، باید اطلاعات کافی درباره استایل های روز در سرتاسر دنیا داشته باشید. در این قسمت از دنیای مد قصد داریم که شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی کنیم.

راحت بودن کودک

رازهای ساده خوش لباسی کودک دلبندتان 

هنگام پوشاندن لباس به کودک، نکات زیر لزوما باید مورد توجه قرار بگیرد ، این نکات به کودک شما کمک می کند که متفاوت از دیگر همسالانش ظاهر شود.

1. راحت بودن مهم تر از استایل

هرگز هنگام انتخاب لباس برای کودک استایل را به راحت بودن آن ترجیح ندهید. شاید نهایتا فرزند شما با پوشیدن آن لباس به شیک ترین بچه تبدیل بشود  اما اصلا راحت نخواهد بود. به همین خاطر همیشه هنگام پرو لباس از بچه ها بخواهید که با لباسی که به تن کرده اند؛ بالا و پایین بپرند یا بدو بدو کنند. بدین ترتیب شما متوجه خواهید شد که لباس تا چه اندازه راحت است  و این گونه بدون ترس از پاره شدن لباس هر دوی شما از پوشیدن آن لذت می برید. اجازه بدهید که فرزندتان بدون هیچ نگرانی خودش باشد و کودکی کند!

2. بازی با رنگ ها

همیشه باید جرأت بازی با رنگ ها را داشته باشید. رنگ ها را محدود به جنسیت نکنید. مثلا فکر نکنید که رنگ صورتی یا قرمز فقط برای دختران است ! اجازه دهید کودکان از هر رنگی لباس بپوشند تا استایل به روزی داشته باشند. 

رنگ لباس کودک

3. خریدن یک سایز بزرگتر 

پیدا کردن لباس برای کودکان در اندازه درست همیشه گیج کننده است . گاهی اوقات اندازه درست را می خرید، اما باز هم برای کودک متناسب نیست. یا این که خیلی زود برای او کوچک می شود. به همین دلیل است که همیشه باید یک سایز بزرگتر بخرید  تا در آینده مشکلی پیش نیاید. همچنین با این کار می توانید مدت بیشتری از آن لباس ها استفاده کنید. 

4.  استفاده از اکسسوری ها 

استفاده از اکسسوری ها همیشه ایده خوبی برای جذابیت و درخشیدن است. آن ها نقش بسیار زیادی در زیبا سازی لباس از سر تا پا دارند . مثلا یک پیراهن سفید ساده که ترکیب آن با یک عینک آفتابی بسیار زیبا خواهد شد. به همین شکل استفاده از یک کلاه رنگی و یا روسری شیک در استایل فرزندتان نیز خوب است اما اجازه ندهید که فرزندتان با پوشیدن تعداد زیادی دستبند و انگشتر استایلش را بهم بریزد. 

 استفاده از اکسسوری برای کودک

 5. توجه به مناسبت پیش رو

قبل از انتخاب رنگ لباس کودک خود، بهتر است رویداد پیش رو را در نظر بگیرید  زیرا مثلا انتخاب لباس رسمی برای جشن تولد کاملا بی فکر است. بنابراین طبق مناسبت و زمینه آن پیش بروید که مشکلی پیش نیاید. 

 6. اجتناب از استایل های مخصوص بزرگسالان

شکی نیست که بچه ها همیشه از بزرگتر ها الگو می گیرند  و می خواهند مانند آن ها لباس بپوشند. اما بسیاری از سبک و مدل ها مناسب کودکان نیست و کاملا بزرگسالانه است . بهتر است از پوشاندن چنین لباس ها و اکسسوری هایی که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد اجتناب کنید.

 استایل کودکان

 7. انتخاب لباس مناسب هر فصل 

اصلا مهم نیست که لباس بچه شما چقدر شیک و به روز است . اگر مناسب فصل نباشد؛ زیبا بنظر نخواهد رسید. و به دلیل انتخاب اشتباه به مشکل برخواهید خورد. هرگز در فصل تابستان سراغ لباس های پشمی و ضخیم نروید  و همچنین در فصل زمستان هرگز شورتک یا کت و شلوار نخرید.   

8. انتخاب یک استایل با دوام

همه ما می دانیم پوشاکی که ترند می شوند؛ فقط برای چند ماه در آن وضعیت می مانند و خیلی زود از مد میافتند  بنابراین بهتر است به جای هدر دادن سرمایه خود و خرید این دست از لباس ها ، استایلی را انتخاب کنید که همیشه مد روز می ماند. مثلا ، جین همیشه مد است  بنابراین یک جفت شلوار جین با یک پیراهن شیک همیشه یک استایل محبوب است.

لباس مناسب کودک

  9. مطابقت پوشاک با شخصیت کودک

همیشه لباسی را انتخاب کنید که به شخصیت کودکتان بیاید. مثلا اگر فرزند شما اهل مطالعه ، ورزشکار یا خیال پرداز است؛ لباس هایش باید نشان دهنده همین ویژگی های شخصیتی او باشند. 

10 . دنبال کردن جدیدترین ترند ها 

اگر می خواهید فرزندتان مرکز توجه در مهمانی باشد؛ به دنبال جدیدترین مد لباس باشید. می توانید از مجلات مد یا برخی وبسایت ها نیز ایده بگیرید.

11. در نظر گرفتن جنس لباس و نحوه شستشو آن

به همان اندازه که برخی از پوشاک زیبا و شیک هستند، سرمایه گذاری روی چیزی که نگهداری و تمیز کردن آن سخت است، اصلا عاقلانه نیست . پوشاندن لباس هایی که فقط باید در خشکشویی شسته شوند ؛ برای یک کودک پر جنب و جوش اصلا انتخاب درستی نیست. انتخاب پارچه های راحت برای شستشو و پوشیدن همیشه یک شرط مهم برای تمیز تر به نظر رسیدن بچه ها و هدر ندادن سرمایه خودمان است.

 جنس لباس کودک

12. نه گفتن به مصرف گرایی

این موضوع را در نظر بگیرید که فرزندان ما خیلی زود بزرگ می شوند بنابراین اگر خواهر یا برادر کوچکتر از خودشان ندارند که دنباله رو راه آنان باشد؛ باید لباس هایی را که هنوز نو و سالم مانده اند را به فروشگاه های لباس دست دوم بفروشید و از دور انداختن آن ها اجتناب کنید. پولی که دریافت میکنید را میتوانید برای خود کودک خرج کنید . همچنین می توانید این لباس ها را با والدین دیگری که فرزند کوچک دارند تبادل کنید.

هر شخصی لایق پوشیدن لباس های مد روز و شیک است  اما هنگام انتخاب لباس برای خود و بچه ها همیشه باید به چند نکته توجه کرد. همیشه لباس را با توجه به فصول، رویداد ها و شخصیت بچه انتخاب کنید. همچنین تقلید از استایل های بزرگسالان برای انتخاب لباس بچه ها را متوقف کنید  و سعی کنید که لباس های طرح دار و رنگ روشن را بیشتر امتحان کنید. 

 

منبع: نمناک

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 تیشرت یکی از پرکاربردترین و مهمترین آیتم‌های لباس مردانه است که کاربرد زیادی در استایل آقایان دارد.


تیشرت لباسی پرطرفدار میان آقایان شیک‌پوش است که در تمام فصول سال استفاده می‌شود. البته هرچه به روز‌های گرم سال نزدیک‌تر می‌شویم، استفاده از تیشرت بین آقایان بیشتر می‌شود. این لباس‌های ساده اما متنوع به‌راحتی‌ با لباس‌های دیگر ست می‌شوند و خیال شما را برای جذابیت استایل جدید خود راحت می‌کنند؛ در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی برای خرید تی‌شرت مردانه ارائه دهیم.

به کیفیت جنس پارچه تیشرت توجه نمایید!

 

 

تی‌شرت‌ها معمولاً اولین لایه لباسی هستند که با پوست بدن ارتباط دارند؛ از همین رو باید تیشرتی را انتخاب نمایید که کیفیت مناسبی داشته باشد. هنگام خرید لباس دقت نمایید که تی‌شرت‌هایی از جنس الیاف مصنوعی یا پلاستیکی می‌توانند به پوست شما آسیب برسانند؛ زیرا برخورد پارچه‌هایی با الیاف پلاستیکی با پوست بدن موجب تعریق بیشتر و حساسیت‌های پوستی می‌شود.
در مقابل تی‌شرت‌های پلاستیکی اما تی‌شرت‌های نخی از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند و در فصل تابستان، لباسی راحت و خنک محسوب می‌شوند. همیشه سعی کنید از تیشرت‌هایی با پارچه‌های نرم و لطیف استفاده نمایید. البته باید دقت کنید که ضخامت پارچه هیچ ارتباطی باکیفیت بهتر آن ندارد و ممکن است یک پارچۀ نازک، کیفیت به‌مراتب بهتری نسبت به پارچه‌ای ضخیم داشته باشد.

سایز مناسب خود را بدانید!
زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب بااندام شما باشد. تیشرت نباید زیاد تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود. البته دقت نمایید که پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی پیراهن مردانه و تیشرت از فروشگاه آنلاین لباس، استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با استفاده از یک متر خیاطی سایز درست خود را به دست آورید.

رنگ تیشرت را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید!

آقایان معمولاً ترجیح می‌دهند که تیشرت‌هایی با رنگ مشکی، سفید یا طوسی بپوشند. این رنگ‌ها، ساده و پرطرفدار هستند و از اولین گزینه‌های همۀ افراد برای انتخاب رنگ تیشرت به‌حساب می‌آیند؛ اما اگر به دنبال انتخاب‌های خاص‌تری برای استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ تیشرت جدید خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب نمایید.
افرادی که رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارند، بهتر است رنگ‌های تیره‌ تیشرت را انتخاب کنند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری، رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند.
افرادی با رنگ پوست سبزه یا تیره، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ استفاده کنند. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوستشان تیره‌تر به‌ نظر نرسد. اگر رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از تیشرت‌هایی با ترکیب رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید. فقط باید توجه نمایید که به سراغ طیف رنگ‌های میانه مانند نارنجی نروید.

تیشرت های متنوع را امتحان کنید!

تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما برای خرید تیشرت جدید را بالا می‌برد. تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت گشاد و تیشرت جذب انواع جذاب تیشرت هستند که قدرت انتخاب شما را بالا برده‌اند.
طراحان مد معتقدند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین آن‌ها معتقدند تیشرت یقه‌گرد گزینۀ مناسبی برای مردانی که شانۀ افتاده دارند، محسوب می‌شود. آقایانی هم که گردنی بلند دارند می‌توانند تیشرت‌های یقه دار یا پولو شرت را امتحان کنند. توجه کنید امروزه در دنیای مد و استایل ترجیح بر این است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌بلند و کوتاه را در کمد لباس خود داشته باشید.
 
خرید آنلاین تیشرت مردانه روشی مناسب برای انتخاب تیشرت جدید محسوب می‌شود. در روش خرید آنلاین لباس امکان مشاهده و مقایسه انواع مدل‌های تیشرت وجود دارد و می‌توانید ازنظر کاربران سایت نیز مطلع شوید که این امر موجب می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی برای خرید تیشرت مردانه به شما ارائه دهیم. برای خرید لباس مردانه و جدیدترین مدل تیشرت‌ها می‌توانید به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد مراجعه نمایید.

  • بانی مد