مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تیشرت از آن دست لباس‌هایی است که در چهار فصل سال مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد. تنوع در مدل تیشرت نخی روز به روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید. در این مقاله قصد داریم ۵ مدل تیشرت زنانه نخی را به شما معرفی کنیم تا خرید ساده‌تری را تجربه کنید و بتوانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.

نکاتی که باید پیش از خرید تیشرت زنانه بدانید

معمولا بسیاری از خانم‌ها پیش از خرید تیشرت زنانه، تنها به مدل آن توجه می‌کنند و پس از استفاده متوجه کیفیت خوب یا بد آن می‌شوند. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید تیشرت مورد علاقه خود، ابتدا به نکات زیر توجه کنید تا نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه یک خرید باکیفیت و مناسبی را تجربه نمایید.

۱٫ کیفیت تیشرت زنانه

جنس تیشرت، میزان کیفیت آن را تعیین می‌کند. تیشرت زنانه نخی بهتر انتخاب خواهد بود. با این حال اگر می‌خواهید تیشرت ورزشی زنانه تهیه کنید، توصیه می‌کنیم تیشرتی تهیه کنید که از ترکیبات مختلف همچون نخ و پلی‌استر تولید شده باشد.

چرا که تیشرت تمام نخ پنبه تعریق بدن را جذب می‌کند و در خود نگه می‌دارد. از این رو ممکن است هنگام ورزش احساس راحتی نداشته باشید. در این صورت جنس تیشرت را با توجه به موقعیتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، تهیه نمایید.

۲٫ مدل تیشرت زنانه

توصیه می‌کنیم پیش از خرید، حتما علاوه بر جنس، به مدل تیشرت زنانه دقت کنید. از این رو بهتر است تیشرت را با توجه به علاقه و سلیقه خود تهیه کنید، چرا که معمولا این لباس پر کاربردتر از لباس‌های دیگر است و ممکن است آن را در خانه و مهمانی‌های دوستانه به تن کنید.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که طرح چاپ شده روی لباس نیز در ارتباط مستقیم با کیفیت لباس قرار دارد. در صورتی که طرح چاپی روی لباس کیفیت بالایی نداشته باشد، کم رنگ یا پوسته می‌شود و تیشرت جدیدتان، تفاوتی با یک لباس کهنه نخواهد داشت.

۳٫ سایز تیشرت زنانه

برخلاف بسیاری از مدل‌های لباس زنانه، سایز تیشرت زنانه اهمیت چندانی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید. از این رو برخی از خانم‌ها به تیشرت جذب و تنگ و برخی دیگر به تیشرت گشاد و آزاد علاقه دارند.

توصیه می‌کنیم برای باشگاه و تمرینات ورزشی، تیشرتی تهیه کنید که سایز مناسب اندام‌تان را داشته باشید، چرا که ممکن است هنگام ورزش مانع تمرینات شود یا آزارتان دهد. با این حال انتخاب سایز تیشرت اسپرت خانگی یا تیشرتی که می‌خواهید در مهمانی‌های دوستانه به تن کنید، به انتخاب و سلیقه شخصی مربوط است.

۴٫ نوع تیشرت زنانه

مدل تیشرت زنانه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است این مسئله خرید کردن را برایتان دشوار کند. از این جهت پیش از خرید تیشرت زنانه به این مسئله فکر کنید که شما می‌خواهید تیشرت را برای چه موقعیت یا شرایطی به تن کنید؟

اگر می‌خواهید به باشگاه بروید، توصیه می‌کنیم تیشرت ورزشی زنانه تهیه کنید تا تمرینات را به سادگی انجام دهید و تعریق شما را آزرده نسازد. اگر می‌خواهید یک لباس خانگی زنانه مناسب تهیه کنید، توصیه می‌کنیم تیشرت خنک و نخی بخرید. همچنین در صورتی که می‌خواهید استایل کژوال یا غیررسمی در یک مهمانی دوستانه داشته باشید، مدل تیشرت اهمیت زیادی دارد که جذاب‌تر شوید.

مدل تیشرت زنانه نخی

خوشبختانه مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه، زیاد است و تمام برندهای مطرح دنیا در کالکشن تابستانه خود تیشرت‌های زیبایی را ارائه می‌دهند که هر فردی می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کند. همچنین شما می‌توانید طرح مورد علاقه خود را روی تیشرت چاپ کنید. از این رو خرید تیشرت زنانه بسیار ساده است و تجربه لذت بخشی خواهد بود.

۱٫ تیشرت زنانه راه‌راه

یکی از مدل‌های محبوب این مدل لباس زنانه، تیشرت راه‌راه است. این تیشرت ظاهر کژوال دارد که می‌توانید آن را در مهما‌نی‌های دوستانه و حتی زیر مانتو به تن کنید. این مدل تیشرت زنانه نخی، هرگز قدیمی و تکراری نمی‌شود و شما می‌توانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.

یکی از لباس‌هایی که استایل تابستانه را جذاب می‌کند، دامن کوتاه نخی است. مدل دامن کوتاه زنانه تنوع بسیاری دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید استایل اسپرت و جذابی داشته باشید، می‌توانید دامن سفید را همراه با تیشرت راه‌راه زنانه ست کنید.

در صورتی که می‌خواهید با این استایل کژوال در مهمانی‌های دوستانه چشمگیر و جذاب شوید، می‌توانید دامن کوتاه زنانه و تیشرت راه‌راه را به همراه یک کفش اسپرت زنانه، کفش آل استار یا یک صندل تابستانه ست کنید. همچنین یک کیف دوشی زنانه مینیمال یا کوچک، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

توصیه می‌کنیم در مهمانی و دورهمی‌های تابستانه در استفاده از اکسسوری‌های زنانه غافل نشوید. اکسسوری‌هایی همچون دستبند و پابند، انتخاب مناسبی هستند. همچنین شما می‌توانید یک جوراب فانتزی و رنگی به پا کنید و استایل خود را تابستانه‌تر کنید.

۲٫ تیشرت زنانه سفید

در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تیشرت زنانه سفید، یکی از ترندهای اصلی مد و فشن استایل کژوال به شمار می‌آید که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. اگرچه تیشرت سفید زنانه ظاهری ساده دارد، اما همین سادگی بسیار جذاب است و تاثیر بسزایی در زیبایی استایل کژوال خواهد داشت.

فصل تابستان که فرا می‌رسد، بازار خرید شلوارک زنانه داغ می‌شود. در صورتی که به مد و فشن، استایل ساده علاقه دارید و در عین حال دوست دارید که جذاب باشید، شلوارک زنانه و تیشرت سفید، ترکیب کژوال و جذابی خواهند بود.

شما می‌توانی شلوارک جین زنانه یا شلوارک کتان را در طرح و رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید. همچنین این روزها شلوارک جین رنگی نیز مورد توجه بسیاری از استالیست‌ها قرار گرفته است که ظاهری فانتزی و جذاب دارد.

این استایل کژوال را می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه یا به عنوان لباس راحتی خانگی به تن کنید. با این حال در صورتی که می‌خواهید در مهمانی‌های دوستانه جذاب باشید، می‌توانید شلوارک جین دخترانه و تیشرت سفید را به همراه یک کفش کتانی زنانه یا صندل تابستانه ست کنید.

اگر می‌خواهید استایل‌تان کمی جذاب‌تر شود، استفاده از اکسسوری همچون گردنبند زنانه را توصیه می‌کنیم. معمولا تیشرت سفید ظاهری ساده دارد که با یک گردنبند زنانه جذاب‌تر می‌شود. همچنین دستبند اسپرت دخترانه نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

۳٫ تیشرت زنانه مشکی

در صورتی که طرفدار لباس‌های مشکی هستید، خرید تیشرت زنانه مشکی یک انتخاب منحصر به‌فرد خواهد بود. چرا که این رنگ تیشرت به سادگی با هر مدل لباسی ست می‌شود و شما می‌توانید آن را در خانه، باشگاه، زیر مانتو یا مهمانی‌های غیررسمی به تن کنید.

یکی از لباس‌هایی که استایل کژوال شما را جذاب می‌کند، شلوار جین زاپ‌دار زنانه است که این روزها طرفداران بسیاری میان دختران و پسران جوان دارد. مدل شلوار زاپ‌دار جین زنانه کاملا مدرن و منحصر‌ به‌فرد است که شما می‌توانید آن را در مهمانی‌های دوستانه به تن کنید و جذاب و چشمگیر شوید.

شلوار جین زاپ‌دار زنانه و تیشرت مشکی، ظاهری اسپرت دارند، از این رو بهتر است آن را با کفش اسپرت دخترانه ست کنید. کفش راحتی اسپرت زنانه، کفش کتانی و کفش آل استار انتخاب‌های جذابی هستند که هرگز قدیمی نمی‌شوند.

همچنین یک کیف دوشی زنانه با بند بلند و اندازه کوچک، استایل شما را خاص‌تر می‌کند. از این جهت توصیه می‌کنیم معجزه اکسسوری‌هایی همچون کیف و زیورآلات زنانه را دست کم نگیرید. یکی دیگر از اکسسوری‌هایی که به ظاهر شما جلوه جذاب می‌بخشد، دستمال گردن دخترانه است که ظاهر استایل شما را متفاوت می‌کند.

۴٫ تیشرت زنانه طوسی

 

پس از رنگ سفید و مشکی، تیشرت زنانه طوسی، طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها دارد، چرا که این رنگ با رنگ‌های روشن، سرد یا خنثی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر نمی‌دانستید که رنگ آبی، صورتی یا سفید را با چه رنگ ست کنید، طوسی مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

ست تیشرت طوسی و شلوار زنانه جین آبی انتخاب جذابی است، اما در صورتی که می‌خواهید استایل‌تان خاص و منحصر به‌فرد باشد، می‌توانید آن را به همراه دامن جین کوتاه به تن کنید. دامن جین ظاهری جذاب دارد که هر استایل تابستانه را زیباتر می‌کند.

شما می‌توانید دامن جین زنانه و تیشرت طوسی رنگ را با یک کفش اسپرت زنانه سفید ست کنید. ترکیب رنگ طوسی، سفید و آبی بسیار جذاب است. با این حال کفش اسپرت قرمز یا مشکی نیز انتخاب‌های مناسبی برای این استایل خواهد بود.

اگر می‌خواهید اکسسوری مناسبی برای این استایل جذاب انتخاب کنید، کمربند زنانه ایده جذابی خواهد بود. چرا که این روزها بسیاری از طراحان مد و فشن و استالیست‌ها توجه خاصی به انواع مدل کمربند زنانه دارند که استایل کژوال را خاص می‌کند.

۵٫ تیشرت زنانه طرح‌دار

این روزها تنوع در رنگ و مدل تیشرت زنانه طرح‌دار بیشتر از سال‌های قبل است، چرا که هر فردی می‌تواند طرح مورد علاقه خود را روی آن چاپ کند. طرح تیشرت زنانه می‌تواند یک نوشته، عکس شخصیت‌های کارتونی، فیلم و سریال، یک چهره معروف، یک نقاشی معروف یا یک تصویر ضمنی باشد. در واقع هر چیزی که تصور کنید، می‌توانید آن را روی تیشرت زنانه خود چاپ کنید. از این رو تعداد انتخاب‌هایتان نامحدود است.

معمولا شلوار جین زنانه با هر مدل لباس زنانه‌ای ست می‌شود، اما اگر به استایل ساده، کژوال یا غیررسمی علاقه دارید می‌توانید تیشرت طرح‌دار را به همراه شلوار جین زنانه ست کنید که در عین سادگی، بسیار جذاب است.

در صورتی که می‌خواهید استایل خود را کامل کنید، می‌توانید از اکسسوری بهره‌مند شوید. برای مثال کلاه زنانه انتخاب جذابی است که ظاهر شلوار جین و تیشرت طرح‌دار را متمایز می‌کند. از این جهت شما با این استایل جذاب‌تر از همیشه خواهید شد.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

مانتوهای چهارخانه از محبوب ترین و متداول ترین طرح های لباس هستند که انواع مختلفی دارند.
در تصور اولیه این طرح مخصوص پیراهن های مردانه بود اما با گسترش دنیای مد و فشن، این طرح وارد لباس های زنانه نیز شد و جایگاهی خوبی نیز به دست آورد.
مانتو از پوشش های اصلی خانم های ایرانی است که طرح های چهارخانه آن بسیار جذاب و شیک هستند و طرفداران زیادی نیز دارند.
اما همین طرح زیبا و محبوب در صورتی که بدون دقت و تناسب انتخاب و پوشیده شود به راحتی می تواند استایل شما را خراب کند.
چند نکته ی ساده برای ست کردن مانتوهای چهارخانه غیر رسمی:

شلوار جین با مانتو چهارخانه:

شلوار جین از جمله شلوارهایی است که می توان گفت به اکثر استایل ها می آید.
پس مانتو چهارخانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به راحتی می توانید آن را با شلوار جین ست کنید.
اما یک نکته را فراموش نکنید:
که به دلیل طرح دار بودن مانتوی انتخابی شما، شلوار جین تان باید ساده باشد و از شلوارهای جین طرح دار و شلوغ استفاده نکنید.

نوع چهارخانه:

اگر طرفدار لباس ها و مانتوهای چهارخانه هستید؛
مسلما دیده اید که طرح های چهارخانه نیز خود دارای تنوع بوده و به انواع ریز، درشت، شلوغ و ساده تقسیم می شوند.
پس باید متناسب با اندام خود از این طرح ها استفاده کنید.
اگر اندامی درشت و چاق دارید از چهارخانه های ریز استفاده کنید تا بدن شما را جمع تر نشان دهد.
اما اگر لاغر هستید بهتر است از گزینه های درشت آن استفاده کنید تا بدن شما بزرگ تر به نظر برسد.

مانتو چهارخانه و تی شرت ساده:

حتی اگر مانتوی شما جلو بسته و دارای دکمه باشد می توانید از یک تیشرت ساده زنانه زیر آن استفاده کنید و دکمه های آن را باز بگذارید.
این ترکیب یک استایل اسپرت فوق العاده را برای شما فراهم می کند.

مانتو چهارخانه و کفش کتانی:

یکی از متداول ترین کفش هایی که با مانتوهای چهارخانه و اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد،کفش کتانی زنانه است.
با پوشیدن کفش کتانی همراه با این طرح مانتو شما استایلی ساده اما پر نشاط خواهید داشت.
سعی کنید هیچ گاه از کفش های پاشنه دار برای مانتوهای چهارخانه اسپرت استفاده نکنید.

شال مناسب برای مانتوهای چهارخانه:

پیشنهاد کلی این است:
اگر مانتوی شما چهارخانه است برای اکسسوری های خود سراغ نمونه های ساده ی آن بروید تا استایلی گیج کننده نداشته باشید.
حتی بهتر است شال شما طرح راه راه نیز نداشته باشد.
پس به سراغ یک شال با طرح ساده همرنگ با یکی از رنگ های چهارخانه ی مانتوی خود بروید تا هیچ کدام از شال و مانتوی شما در استایل تان محو نشود.

رنگ چهارخانه:

طرح های چهارخانه معمولا از ترکیب دو رنگ ایجاد می شوند.
دقت داشته باشید که این دو رنگ تناسب خوبی با هم داشته باشند.
دو رنگی که همدیگر را محو می کنند و یا دو رنگی که ترکیب شان چشم را اذیت می کند نمی تواند استایل جذابی را برای شما فراهم کند.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

با فرارسیدن فصل تابستان، گرم شدن هوا و تعطیل شدن مدارس، بسیاری از کودکان علاقه دارند که در خارج از خانه یا در پارک با دوستان خود بازی کنند. با این حال این خاطرات شیرین کودکی در فصل تابستان، نیاز به یک لباس بچگانه نخی و خنک دارد. از این رو خرید تیشرت و شلوارک پسرانه در این فصل اهمیت دارد.

چرا خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد؟

بسیاری از کودکان دوست دارند که درفصل گرم تابستان بازی کنند. در این صورت باید لباس راحت و خنکی به تن کنند تا هنگام فعالیت و بازی، راحت‌تر باشند و تعریق موجب آزار و اذیت آنان نشود. از این رو اگر می‌خواهید لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت بسیاری دارد. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید لباس بچگانه به نکات زیر توجه کنید.

۱٫ تیشرت و شلوارک پسرانه باید خنک و لطیف باشد

کیفیت لباس بچگانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که پوست کودکان لطیف حساس است و ممکن است یک لباس بی‌کیفیت پوست بدن آنان را آزار دهد و فرزندتان دچار حساسیت، قرمزی، خارش یا التهاب پوستی گردد. البته ناگفته نماند که گرمای هوا در این موضوع نیز بی‌تاثیر نیست.

کودکان سعی دارند تا دنیای اطراف خود را بهتر بشناسند، بازی کنند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. از این رو ممکن است یک لباس بی‌کیفیت در مسیر کشف دنیای رنگارنگشان، بارها پاره یا نخ‌کش شود و او را آزار دهد.

از این جهت لباس پسرانه‌ای که تهیه می‌کنید باید جنس لطیف و خنکی داشته باشد. ممکن است فرزندتان در گرمای تابستان بازی کند و دچار تعریق شوید. از این جهت یک شلوارک و تیشرت پسرانه با کیفیت در فصل تابستان باعث خارش و حساسیت پوستی نمی‌گردد.

شاید به این مسئله فکر کنید که ممکن است یک لباس نازک و لطیف به سادگی در حین بازی پاره شود، اما بهتر است بدانید که لباس‌هایی که از پارچه‌های باکیفیت تولید می‌شوند، ضخامت‌شان به طول عمرشان بستگی ندارد و ممکن است یک لباس نازک باکیفیت، بیشتر از یک لباس ضخیم بی‌کیفیت عمر کند.

۲٫ لباس پسرانه باید سایز مناسبی داشته باشد

اگرچه کودکان به سرعت رشد می‌کنند و ممکن است دیگر لباس سال گذشته‌شان را نتوانند به تن کنند، اما خرید لباس بچگانه با سایز بزرگ بسیار اشتباه است. چرا که کودکان همیشه در حال فعالیت، بازی و کشف دنیای تازه هستند و ممکن است یک لباس گشاد مانع حرکت آنان شود و گاهی آن‌ها را کلافه کند.

همچنین لباس پسرانه‌ تنگ نیز بدن کودک را آزرده و خسته می‌سازد. از این جهت حتما پیش از خرید لباس پسرانه، به سایز مناسب آن توجه کنید. در صورتی که لباس کودکتان دیگر اندازه متناسبی نداشت و لباس نو، تمیز و قابل استفاده بود، می‌توانید آن را به افراد نیازمند اهدا کنید.

سایز لباس بچگانه را باید به درستی و با دقت انتخاب کنید. بسیاری از لباس‌های بچگانه بر اساس سن کودک دسته بندی می‌شوند که می‌توانید با توجه به سن‌‌شان، سایز را مناسب تهیه کنید. اما بعضی از کودکان اندام بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سن خود دارند. در این صورت توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید لباس به سایز کودکتان توجه کنید.

۳٫ مدل تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد

برخلاف تصور بسیاری که تنها دخترها به مدل لباس خود توجه می‌کنند، این روزها پسرهای نیز توجه بسیای به مدل لباس‌شان دارند و آنان نیز دوست دارند که لباس مورد علاقه و زیبا به تن کنند. از این رو مدل تیشرت و شلوارک پسرانه نیز اهمیت دارد.

در صورتی که فرزندتان در سنی است که قدرت انتخاب دارد، می‌توانید در خرید لباس از او کمک بخواهید. این مسئله باعث می‌شود که اعتماد به‌نفس او بیشتر شود و در نتیجه لباس‌های مورد علاقه خود را به تن کند.

در غیر این صورت توصیه می‌کنیم خرید لباس پسرانه را در طیف رنگ‌های تیره یا آبی محدود نکنید. برخلاف تصور، رنگ‌ها نماینده جنسیت نیستند و پسرها و آقایان نیز می‌توانند از رنگ‌های روشن همچون صورتی، زرد و قرمز نیز بهره‌مند شوند.

۴٫ ست تیشرت و شلوارک پسرانه تهیه کنید

یکی از ساده‌ترین نوع خرید‌ه لباس بچگانه، خرید ست تیشرت و شلوارک پسرانه است. معمولا این مدل لباس بچگانه در رنگ‌های یکسان طراحی می‌شود و رنگ شلوارک و تیشرت پسرانه هماهنگ با یکدیگر است. از مزیت ست تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توان به یک خرید آسان در زمان محدود اشاره کرد. در این صورت نیازی نیست که برای خرید شلوارک و تیشرت پسرانه مناسبِ آن ساعت‌ها زمان خود را صرف کنید.

علاوه بر این در صورتی که ست شلوارک و تیشرت پسرانه رنگی تهیه کنید، به شناخت رنگ کودک نیز کمک بسزایی می‌کنید. کودکان در سنین پایین رنگ‌ها را از طریق رنگ لباس‌های خود می‌شناسند. ناگفته نماند که رنگ‌های روشن و شاد در روحیه و انرژی کودکان تاثیر مستقیم دارد.

۵٫ شلوارک جین پسرانه همیشه ایده خوبی است

بیش از صد سال است که پارچه جین در مد و فشن بزرگسالان و کودکان قرار دارد. در واقع خرید شلوار جین نه تنها آسان است، بلکه با هر لباسی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید یک شلوارک پسرانه تهیه کنید که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود، خرید شلوارک جین پسرانه را توصیه می‌کنیم.

در این صورت فرزندتان می‌تواند هر مدل تیشرت پسرانه را با شلوارک جین به تن کند و استایل بچگانه جذابی داشته باشد. ناگفته نماند که اگر شلوارک بچگانه تنگ باشد، کودک‌تان نمی‌تواند در این لباس به سادگی بازی و فعالیت کند. از این جهت حتما به سایز شلوارک جین پسرانه توجه کنید.

۶٫ خرید تیشرت پسرانه طرح‌دار را فراموش نکنید

کودکان به دنیای کارتون‌ها علاقه بسیاری دارند و در واقع شخصیت‌های کارتونی باعث افزایش قوه تخیل و در نتیجه خلاقیت آنان می‌گردد. از این رو این مدل تیشرت‌ آن‌ها را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند و در نتیجه رضایت آنان از استایل خود، به افزایش اعتماد به‌نفس‌شان کمک می‌کند.

توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک لباس تابستانه بچگانه برای فرزندتان تهیه کنید، خرید تیشرت پسرانه با طرح کارتونی را فراموش نکنید. همچنین طرح این تیشرت‌های می‌تواند حیوانات مورد علاقه آنان باشد که در این صورت با دنیای اطراف‌شان آشناتر می‌شوند. این مدل تیشرت بچگانه را می‌توانید با شلوارک کتان بچگانه نیز ست کنید.

۷٫ لباس بچگانه مشکی تهیه نکنید

بسیاری از از والدین تصور می‌کنند که لباس‌های تیره یا مشکی دیرتر کثیف می‌شوند و در نتیجه کمتر از لباس‌های رنگی نیاز به شستشو دارند. همچنین برخی از والدین تصور می‌کنند که لباس مشکی جذاب است و همین رنگ را برای لباس فرزندشان نیز تهیه می‌کنند.

بهتر است بدانید که کودکان برای شناخت محیط اطرافشان همیشه در حال تکاپو و فعالیت هستند. از این رو ممکن است هر لباسی که به تن کنند کثیف شود. تنها تفاوتی که تیشرت و شلوارک پسرانه مشکی با لباس‌های رنگی دارد این است که لباس مشکی دیرتر لکه و کثیفی را نشان می‌دهد، اما همانند دیگر لباس‌ها کثیف می‌شود.

لباس تیره یا مشکی مناسب دنیای رنگی کودکان نیست. اگر شما به رنگ مشکی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این رنگ لباس را برای فرزندتان تهیه نکنید. چرا که رنگ‌ها تاثیر مستقیم بر احساسات و عواطف کودکان دارد و رنگ‌های روشن باعث افزایش شادی و انرژی آنان می‌گردد. رنگ مورد علاقه خود را به کودکتان تحمیل نکنید و اجازه بدهید که او دنیایی با رنگ‌های مورد علاقه‌اش بسازد.

۸٫ به قیمت تیشرت و شلوارک پسرانه توجه کنید

این نکته را به یاد داشته باشید که تیشرت و شلوارک پسرانه ارزان بی‌علت نیست و هر لباس بچگانه گران قیمت نیز حتما کیفیت بالایی ندارد. در این صورت حتی پیش از خرید تیشرت و شلوارک بچگانه آن را کاملا بررسی کنید و قیمت فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

به یاد داشته باشید که رشد کودکان سرعت بالایی دارد و به سرعت لباس‌شان تنگ و کوچک می‌شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از حراج، فروشگاه‌های تخفیفی یا حراج فصل خرید کنید.

این روزها رقابت میان فروشگاه‌های اینترنتی زیاد است و هر یک سعی می‌کنند به نحوی رضایت مشتری را جلب نمایند. از این رو به منظور خرید اینترنتی تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توانید در فروشگاه آنلاین لباس، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین قیمت و برند را تهیه کنید.

در بررسی محصول می‌توانید کشور تولیدکننده، جنس پارچه، مشخصات لباس، نحوه شستشو و اتو کشیدن، میزان گرما و خنکی و نکات بسیار دیگری را بررسی کنید. همچنین نظرات کاربران در خرید آنلاین لباس بچگانه کمک زیادی به شما می‌کند.

علاوه بر این، فروشگاه‌ها آنلاین لباس این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا به جای آنکه در شلوغی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، در جستجوی یک لباس یا یک برند باشند، تنها در یک فروشگاه مجازی لباس‌هایی در مدل‌، برند، رنگ و سایز متنوع را به صورت یک جا تهیه کنند.

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

دامن زنانه مجلسی یک مدل از همان مدل دامن‌هایی است که از قدیم در کمد مادربزرگمان و حالا در کمد هر خانم شیک‌پوشی که اهل مد روز است، دیده می‌شود. این مدل دامن بلند شیک از بهار ۹۸ وارد فشن ایران شد و در استایل خیابانی و مهمانی‌های خانم‌های ایرانی قرار گرفت.

با این حال اگر طرفدار لباس‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن زنانه بلند یک گزینه مناسب برای استایل شیک و تابستانه شما است، بنابراین از پوشیدن دامن بلند مجلسی نترسید و این مدل دامن را وارد کمد خود کنید.

فرقی نمی‌کند قد شما چقدر است، بلند هستید یا کوتاه، چاق هستید یا لاغر، دامن بلند مناسب هر خانمی است که می‌خواهد در فصل تابستان و بهار و حتی پاییز و زمستان، یک استایل شیک و مجلسی داشته باشد. با این حال ممکن است پیش از خرید دامن بلند زنانه سوالاتی در ذهنتان شکل بگیرید. این مقاله را دنبال کنید تا پاسخ سوالات احتمالی خود را درباره دامن بلند مجلسی زنانه پیدا کنید.

پارچه مناسب دامن مجلسی بلند چیست؟

پارچه مناسب دامن مجلسی به مراسم یا شرایطی که می‌خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد. برای مثال در فصل تابستان شما می‌توانید از دامن بلند کتان و نخی خنک در رنگ‌های روشن استفاده کنید. تنها مشکلی که ممکن است پیدا کنید چروک شدن این مدل دامن است که البته به سختی دیده می‌شود و به سادگی اتو می‌شود.

دامن نخی یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه در این روزها است که معمولا در بافت نخ از الیاف دیگر نیز استفاده می‌شود و مانند گذشته نخ خالص در ساخت پارچه استفاده نمی‌شود.

پارچه‌های دیگری که در ساخت دامن بلند زنانه به کار می‌رود شامل تور، حریر، ابریشم، جین و … است که نوع پارچه به سلیقه و استایل مورد نظرتان بستگی دارد و شما می‌توانید در فصل زمستان از پارچه پشمی یا کشمیر استفاده کنید یا زیر دامن‌تان جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید.  

چه لباسی با دامن بلند زنانه سِت می‌شود؟

 

اگر می‌خواهید با دامن بلند زنانه یک لباس مناسب سِت کنید، فصل و شرایط حاضر اهمیت دارد. برای مثال در فصل‌های گرم مانند تابستان می‌توانید دامن بلند را با تاپ، بلوزهای یقه باز، پیراهن‌های یقه قایقی یا یقه هفت بپوشید.

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هوا خنک است می‌توانید دامن بلند را با خرید تیشرت زنانه شیک، کت جین یا پیراهن دکمه‌دار سِت کنید. اما اگر می‌خواهید دامن بلند را در فصل‌ زمستان بپوشید، سعی کنید زیر دامن جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید. همچنین لباس‌های کاموایی استایل شما را فانتزی و خاص میکند.

چه کفشی مناسب دامن بلند زنانه است؟

 

بگذارید خیالتان را راحت کنیم: شما می‌توانید با دامن بلند زنانه و کفش مورد نظرتان یک استایل مجلسی یا اسپرت داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید در مراسم یا شرایط رسمی شرکت کنید، از کفش مجلسی زنانه (پاشنه بلند یا بوت) استفاده کنید و اگر می‌خواهید در مراسم غیر رسمی شرکت کنید، از کفش اسپرت (کتانی یا تخت) کمک بگیرید.

ممکن است تصور کنید زیر دامن بلند زنانه، کفش‌تان معلوم نمی‌شود. اما اگر بنشینید یا دامن بلندتان چاک‌دار باشد، کفش‌تان کاملا مشخص می‌شود. بنابراین انتخاب کفش را پشت گوش نیاندازید و استایل خود را با کفش‌تان خاص‌تر کنید.

به نظر بسیاری از استایلیست‌ها یا طرحان مد رنگ کفش شما باید با رنگ لباس یا کیف‌تان سِت باشد. در تابستان می‌توانید از صندل یا کفش پارچه‌ای تابستانه استفاده کنید و در زمستان بوت و کتانی یک گزینه مناسب است.

انواع مدل دامن بلند زنانه تابستانه

دامن ماکسی که در ایران به نام دامن بلند شناخته شده است که هر چند سال در فصل بهار و تابستان دوباره مد می‌شود و میان خانم‌ها طرفدار دارد. البته شاید هر کسی، خصوصا خانم‌هایی که قد متوسط یا کوتاه دارند، دامن بلند را دوست نداشته باشند، اما اگر شما بتوانید دامن بلند زنانه مجلسی را با یک لباس زیبا، سِت کنید، یه استایل شیک تابستانه خواهید داشت.

 

دامن بلند پلیسه مجلسی زنانه

دامن بلند در سایز، رنگ و طرح‌های گوناگون در بازار یافت می‌شود. اما در میان تمام مدل‌های موجود در  بازار، دامن پلیسه مجلسی زنانه به راحتی وارد کمدهای خانم‌ها شد و احتمالا شما هم دوست دارید یکی از این دامن‌های بلند شیک خنک تابستانه را داشته باشید.

معمولا کمر دامن پلیسه کشی است و پلیسه‌های افقی این مدل دامن باعث می‌شود که اندام شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد. دامن‌هایی که خط‌های افقی دارند باعث می‌شوند شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید.

یکی از مزیت‌های دامن پلیسه مجلسی این است که شما می‌توانید دامن پلیسه را با کفش کتانی، آل‌استار، کفش تخت، صندل یا کفش پاشنه بلند بپوشید. همچنین می‌توانید از کیف‌های مینیمال دستی یا زنجیردار در استایل خود استفاده کنید.

این مدل دامن زنانه را می‌توانید به همراه مانتو خنک تابستانه سِت کنید. همچنین شال‌ حریر رنگ روشن و آکسسوری‌های تابستانه به استایل‌تان یک جلوه شاد و تابستانه را هدیه می‌دهد.

شما می‌توانید در مهمانی‌ها  دامن پلیسه را به همراه تاب‌ زنانه رنگی، تیشرت راه‌راه و کت جین آبی سِت کنید. یک کلاه حصیری یا تابستانه فانتزی، تابستان شما را خاطره‌انگیزتر از همیشه می‌کند.

دامن بلند گل‌دار زنانه

دامن بلند گل‌دار زنانه یک مدل دامن شیک است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه در بازار طرفداران خود را دارد. اگر می‌خواهید یک احساس بهاره،  تابستانه و شاد در استایل خود ایجاد کنید، دامن بلند گل‌دار بهترین گزینه است.

با این حال اگر می‌خواهید یک استایل شیک و خاص داشته باشید، از ترکیب دامن ‌گل‌دار با لباس‌های متضاد مانند کت جین یا تیشرت نترسید. شاید تصور کنید لباس‌های متضاد دامن گل‌دار با هر لباس اسپرتی سِت نشود، اما اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت داشته باشید، تصورات قدیمی را فراموش کنید و ایده‌های جدید را در فشن به کار ببرید.

دامن بلند گل‌دار یک استایل اسپانیایی، قدیمی و فانتزی است. معمولا دامن بلند گل‌دار رنگارنگ است و طرح شادی دارد که بهتر است پیش از انتخاب لباس‌هایتان به رنگ گل روی پارچه دقت کنید. دامن بلندی که گل‌های ریز نقش دارد، معمولا با یک سِت هنری و سنتی ترکیب می‌شود و دامن‌های بلندی که گل‌های درشتی دارند با لباس‌های مدرن سِت می‌شوند.

شما می‌توانید دامن گل‌دار بلند را با تاپ یا تیشرت‌های ساده و تک رنگ سِت کنید. یک صندل تابستانی چرم قرمز یا قهوه‌ای جلوه زیبایی به شما می‌بخشد. همچنین دستبند‌های رنگی و گردنبند‌های بزرگ مدل سنتی یا آفریقایی استایل تابستانه شما را خاص و متفاوت می‌کند.

دامن بلند جین زنانه

هروقت اسم دامن جین به گوشمان می‌رسد، دامن لی کوتاه را در ذهنمان تصور می‌کنیم. هیچ‌شکی نیست که دامن کوتاه جین جذاب است و طرفدارن بسیاری در میان دختران جوان دارد، اما اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت و خاص در تابستان داشته باشید، دامن بلند جین زنانه را امتحان کنید.

شما می‌توانید دامن بلند جین را مانند دامن کوتاه لی همراه با کفش کتانی سفید سِت کنید و یک دامن بلند مجلسی را به یک استایل اسپرت تغییر دهید. مزیت دامن بلند لی زنانه این است که می‌تواند در به صورت استایل مجلسی و اسپرت بپوشید. اما با دامن کوتاه جین تنها می‌توانید یک استایل اسپرت و غیر رسمی داشته باشید.

اگر دامن بلند جین زنانه را به کمد لباس‌هایتان اضافه کنید، هیچ‌گاه از این انتخاب خود پشیمان نمی‌شوید. خانم‌هایی که به فشن و مد روز علاقه دارند، می‌توانند با این مدل دامن جین یک استایل متفاوت از دیگران داشته باشند.

دامن بلند جین زنانه را می‌توانید با تیشرت‌های طرح‌دار سِت کنید و یک استایل اسپرت داشته باشید. حتی می‌توانید این مدل دامن بلند را با یک لباس شیک حریر یا توری سِت کنید و استایل مجلسی داشته باشید. همچنین دامن لی بلند زنانه را می‌توانید با کفش پاشنه بلند، کتانی یا خریدصندل تابستانه و بوت سِت کنید.

مدل دامن بلند چاک‌دار زنانه

اگر می‌خواهید جذابیت و راحت بودن را در استایل خود داشته باشید، دامن بلند چاک‌دار زنانه یک انتخاب فوق‌العاده است. سال ۲۰۱۲، آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود در فرش قرمز اسکار یک تحولی در پیراهن‌های مجلسی ایجاد کرد. پیراهن مشکلی مخمل ورساچه او تنها یک چاک بلند داشت که پس از اسکار ۲۰۱۲ بسیاری از طراحان مد از دامن این پیراهن ایده گرفتند و تغییراتی در دامن‌های ساده بلند ایجاد کردند.

شما تنها باید به تناسب قد دامن بلند و قد خودتان توجه کنید تا علاوه بر شیک بودن، راحت‌تر هم راه بروید. با این حال دامن بلند چاک‌دار زنانه تنها مناسب استایل‌های مجلسی نیست و شما می‌توانید به همراه پیراهن و تیشرت، یک استایل اسپرت داشته باشید.

اگر می‌خواهید دامن چاک‌دار بلند به تن کنید، نیازی نیست که پاهای زیبایی داشته باشید. شعار فشن سال ۲۰۱۹ این‌گونه تعبیر می‌شود: تو همانطور که هستی، خوب؛ حتی با وجود لک پوستی، تَرَک و زخم روی پوست.

اگر دامن چاک‌ دار را به همراه کفش پاشنه بلند و بلوز سِت کنید، یک استایل مجلسی شیک به خودتان هدیه می‌کنید. با این حال می‌توانید این مدل دامن بلند را به همراه کتانی یا صندل بپوشید و استایتان را خاص و اسپرت کنید.

مدل دامن بلند توری یا حریر زنانه

دامن بلند توری یا حریر زنانه یک مدل دامن مناسب مراسم‌های رسمی مانند نامزدی و مراسم عقد است و شک نکنید یک دامن توری بلند استایل مجلسی شما را به یاد ماندنی و متفاوت می‌کند.

شما می‌توانید به جای مدل پیراهن مجلسی و لباس شب یک‌دست، یک دامن بلند حریر زنانه را با یک لباس مجلسی ترکیب کنید و استایل خود را خاص‌تر کنید. تفاوت این استایل با یک پیراهن مجلسی در مدرن و خاص بودنش است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای دامن بلند حریر، استایل شما را متمایز می‌کند. معمولا دامن بلند توری در رنگ‌های صورتی، شیری، مشکی، سفید، آبی، نباتی و… طرفدارن بیشتری در میان خانم‌ها دارد.

پس از انتخاب رنگ دامن بلند می‌توانید به ترکیب کفش و بلوز یا پیراهن خود فکر کنید. معمولا این مدل دامن بلند را به همراه کفش پاشنه بلند می‌پوشند. یک کیف مینیمال مجلسی نیز استایل شما را شیک‌تر می‌کند.

دامن بلند راه‌راه زنانه

دامن بلند راه‌راه زنانه از دهه ۷۰ میلادی میان خانم‌ها محبوب شد، اما این روزها، خصوصا در تابستان محبوب‌تر از هر زمان دیگری است. بیشتر دامن‌های راه‌راه اسپرت هستند، اما شما می‌توانید یک با لباس توری، حریر یا گیپور دامن بلند شیک خود را به یک استایل مجلسی تبدیل کنید.

رنگ سیاه و سفید این مدل دامن بلند بسیار محبوب است، با این حال رنگ سرمه‌ای و سفید نیز جایگاه ویژه‌ای در فشن ۲۰۱۹ دارد. سعی کنید یک تیشرت یا بلوز تک رنگ با این مدل دامن بلند سِت کنید تا طرح‌ دامن‌تان چشم‌نوازتر شود.

اگر شما قد کوتاهی دارید، دامن بلند راه‌راه افقی بهترین گزینه برای اندام شما است، چرا که دامن راه‌راه افقی قد شما را بلندتر و  اندام شما را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین اگر قدتان بلند و اندام‌تان باریک است، دامن راه‌راه عمودی به شما جلوه زیباتری می‌بخشد.

چه مدل دامن بلندی مناسب اندام شما است؟

اکثر خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، ترجیح می‌دهند دامن بلند مجلسی یا اسپرت نپوشند و دامن‌ کوتاه را به دامن‌ بلند ترجیح می‌دهند. اما دامن بلند مناسب هر خانمی در هر قد و سایزی است، به شرط آنکه مدل دامن مناسب اندام‌تان باشند.

اگر شما کوتاه قد و ریز نقش هستید:

  • اگر می‌خواهید دامن بلند بگوشید، بهتر است اندازه دامن بلندتان به زمین نرسد و از مچ پایتان بلندتر نباشد.
  • بر خلاف تصور عموم، دامن‌هایی که پارچه زیادی دارند یا پفی هستند، اندام شما را ریز نقش‌تر نشان می‌دهند و ممکن است شما در حجم پارچه دامن بلند گم شوید!
  • اگر می‌خواهید دامن راه‌راه بپوشید، دامن بلند راه‌راه افقی بهترین گزینه است، چرا که اندام شما را بلندتر نشان می‌دهد.

اگر کمرتان باریک نیست:

  • از دامن‌هایی که فرم کمری دارند استفاده نکنید و کمربند را به عنوان آکسسوری خود انتخاب نکنید.
  • دامن‌ بلندی که کمرشان در زیر سینه قرار دارد، بهترین گزینه این مدل اندام است.
  • دامن‌های کلوش و آزد کمر شما را باریک‌تر نشان می‌دهد.

اگر شما قد بلندی دارید:

  • معمولا خانم‌هایی که قد بلند دارند، دامن بلند را به سختی پیدا می‌کنند، با این حال اگر دامن‌تان تا مچ پای‌تان بود، اندازه‌اش مناسب قدتان است.
  • اگر می‌خواهید قدتان کوتاه‌تر به نظر برسد، دامن‌ بلند راه‌راه عمودی انتخاب مناسبی است.
  • اگر کمرتان باریک نیست، می‌توانید از دامن‌های بلندی که کمر بلندی دارند استفاده کنید.

 

 

  • بانی مد