مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

۱۰۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

 

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

استفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل بانوان شومیزاست که کاربرد زیادی در استایل‌های بانوان دارد.به همین علت خرید شومیز زنانه جدید همیشه در بینگزینه‌های همیشگی  خرید لباس زنانه به چشم می‌خورد.با توجه به محبوبیت بالای این لباس، برندهای معتبر لباس زنانه،هرسال مدل‌های جدید شومیز را روانه بازار می‌کنند و سببمی‌شوند شما در انتخاب شومیز زنانه قدرت انتخاب بالاییداشته باشید.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

شومیز را با چه لباس‌هایی ست کنیم

لباس شومیز در نگاه اول ساده به نظر می‌رسید اما باکمیخلاقیت می‌شود ترکیب‌های جذابی با لباس‌های دیگر بسازد.این لباس با تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه، دامن کوتاهزنانه و حتی تاپ زنانه، به‌راحتی ست می‌شود. یکی از پرکاربردتریناستفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است. در ادامه با چند ست پرطرفدارلباس شومیز زنانه، آشنا می‌شوید.

 

خرید شومیز زنانه

شومیز زنانه

شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین انتخاب جذاب استایل کژوال زمستانه

در استایل کژوال زمستانه خود می‌توانید از ترکیب یک شومیز زنانهکبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جینزمستانی و نیم بوت چرم زنانه، استفاده کنید. در پایان با استفادهاز کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند می‌توانید این ترکیب چشم‌نواز را تکمیل کنید.

شومیز ساده و دامن کوتاه مناسب برای استایل بهاره

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده‌ای داشته باشد و ترکیب آنبا دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می‌دهد. در اینترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قراردهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید.

شومیز کوتاه زنانه و دامن بلند، برای استایل تابستانه

با استفاده از شومیز گره‌دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانهخود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهادمی‌کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید.در پایان می‌توانید با گوشواره آویز حلقه‌ای جذابیت استایل خود را بالاتر ببرید.

استایل پاییزه با شومیز جین و تیشرت سفید زنانه

تیشرت سفید و شومیز لی دو یار جدانشدنی از هم هستندکه همیشه استایل شما را جذاب می‌کنند. هنگامبستن دکمه‌ها، فقط دکمه بالا شومیز را ببندید تاتیشرت شما جلوه بیشتری داشته باشد.برای انتخاب شلوار زنانه می‌توانید هم از شلوار کتانبا رنگ روشن استفاده کنید و هم از شلوار جین.بهتر است که روشنی یا تیره بودن رنگ پیراهن ولباس متفاوت باشد تا زیباتر جلوه کند.

 

شومیز حریر را چه زمانی می‌شود پوشید؟

برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید، شومیز رسمییا همان شومیز حریر که در قسمت شانه از اپل استفاده‌شدهرا با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورتبپوشید. یکی دیگر از انتخاب‌های خانم‌های شیک پوش،شومیز حریر با آستین بلند و کلوش است که می‌توانیداین لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشیدو در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.

شومیز پشت باز، پرطرفدار بین شیک پوشان

شومیز پشت باز انتخاب خاصی برای دوره‌همی‌های دوستانهشما به‌حساب می‌آید که با یک شلوار تنگ و چکمه بلند،به استایل شما زیبایی می‌بخشد. با اضافه شدنیک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیب لباس،جذابیت استایل خود را تکمیل می‌کند.

شومیز را جسورانه بپوشید!

شما همیشه می‌توانید کلیشه‌ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذاریدو انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. یکی از پیشنهادهایما به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به‌نوعی کهدکمه‌های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می‌توانید زیر شومیزدکمه‌دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و بجای بستن دکمه‌هایشومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید.انتخاب‌های جسورانه همیشه سبب می‌شود استایلشما جذاب‌تر شود.

خرید شومیز زنانه

خرید شومیز زنانه

لذت خرید اینترنتی شومیز زنانه را از دست ندهید

تجربه خرید لباس وقتی لذت‌بخش‌تر می‌شود کهخرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقتشما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیاز نیست ساعت‌هادر مسیر رفت‌وبرگشت پشت ترافیک بمانید. درخرید اینترنتی لباس شما با تنوع لباس‌ها مواجهمی‌شوید و امکان مقایسه انواع لباس‌ها رادارید.امروزه تجربه خرید آنلاین لباس‌ها، مانند خرید تونیک زنانه،شومیز زنانه، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته شده است.

برای خرید اینترنتی لباس می‌توانید به مرکزخرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید تا بتوانیدبهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

  • تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود […]

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود بیاید که دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کالا نباشد و همۀ فرآیند خرید حتی پرداخت پول، به‌صورت آنلاین صورت بگیرد. در این مقاله تصمیم داریم به تفاوت‌ خرید اینترنتی و خرید سنتی یا حضوری بپردازیم.

سازوکار خرید آنلاین چگونه است؟

در کسب‌وکارهای آنلاین و فروش اینترنتی امکان ارائه محصولات متفاوت به‌طور همزمان برای مشتریان وجود دارد و همچنین مشتریان می‌توانند میان کالاهای مشابه، مقایسه‌ای به لحاظ قیمت و جنس و سایر مشخصات محصولات را به‌طور همزمان چه با کالاهای همان فروشگاه و چه با کالاهای خارج از آن داشته باشند. کسب‌وکار اینترنتی، فرایند مبادله کالا و خدمات در قالب دیجیتال است که در آن پرداخت‌ها و خدمات به‌صورت الکترونیکی اتفاق می‌افتد. خرید اینترنتی این امکان را فراهم کرده که افراد کالا و محصولات موردنیاز خود را به‌راحتی از خانه خریداری نمایند که معمولاً با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی نیز همراه است.

خرید و فروش سنتی به چه شکل انجام می‌شود؟

خرید و فروش سنتی فرایندی برای مبادله کالا و خدمات به شکل حضوری است که در طول تاریخ رواج داشته است. خرید حضوری امکان مقایسه کالا‌های مختلف را از مشتری سلب می‌کند و همین مسئله سبب می‌شود که قدرت انتخاب افراد کمتر شود. مسئله‌ دیگری که در خرید و فروش سنتی مطرح است، جابه‌جایی و حمل‌ونقل محصول می‌باشد که این کار بر عهده مشتری است. بحران کرونا موجب شد تا اکثر افراد به اهمیت خرید آنلاین پی ببرند و خرید لباس، مواد غذایی و هر کالای دیگری که موردنیاز است را بدون حضور در مکان‌های عمومی، انجام دهند.

در تجارت الکترونیک بیشتر وقت و هزینه در هزینه‌های سفر و انتخاب کالا صرفه‌جویی می‌شود. پرداخت‌ها به هر شکلی از حالت‌های دیجیتالی مانند کارت اعتباری، کیف پول دیجیتال یا بانکداری خالص قابل انجام است.

تفاوت‌های خرید آنلاین و حضوری

روش خرید و فروش اینترنتی این امکان را فراهم کرده که خرید کالاها به‌صورت شبانه‌روزی و بدون هیچ زحمتی در زمان آزاد انجام شود. مزایای خرید آنلاین سبب شده تا خرید کالاها و خدمات به‌راحتی انجام بگیرد. در مقابل خرید سنتی امکان خرید محصولات را به شکل ۲۴ ساعته نتوانسته محیا کند و روشی وقت‌گیر در مقابل خرید آنلاین محسوب می‌شود. در ادامه به تفاوت‌های این دو روش پرداخته‌ایم.

  • خرید اینترنتی کاملاً آنلاین و غیرحضوری صورت می‌گیرد که این ارتباط میان فروشنده و خریدار از طریق اینترنت انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی کاملاً آفلاین و از طریق مراجعه حضوری خریدار به فروشگاه موردنظر به شکل چهره به چهره انجام می‌گیرد.
  • خرید اینترنتی در سراسر جهان قابل انجام است و شما می‌توانید کالای موردنظر خود را حتی از کشورهای دیگر بدون مراجعه حضوری خرید نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این در حالی است که تجارت سنتی محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص است که گاهی حتی فقط به یک خیابان یا محله محدود می‌شود.
  • اطلاعات تجارت الکترونیکی مبادله به اشکال مختلف از طریق تبلیغات دیجیتال یا ایمیل و غیره صورت می‌گیرد؛ اما در کسب‌وکارهای آفلاین این اطلاع‌رسانی‌ها کمتر رخ می‌دهد.
  • تجارت الکترونیکی می‌تواند چندین حالت پرداخت مانند پرداخت آنلاین یا کیف پول دیجیتال و یا پول نقد در هنگام تحویل درب خانه را داشته باشد درحالی‌که تجارت سنتی می‌تواند فقط پرداخت نقدی حضوری داشته باشد.
  • تحویل کالا در تجارت آنلاین با توجه به امکانات لجستیک و چندین محدودیت دیگر بسته به موقعیت مشتری، در همان روز یا هرروز دیگر با توجه به موقعیت مشتری انجام می‌گیرد، درحالی‌که در تجارت سنتی تحویل کالا فوری و در محل فروشگاه است.
  • تجارت آنلاین خدمات پس از فروش خوبی به مشتری ارائه می‌دهد که این خدمات در اشکال مختلفی ازجمله پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته چت یا تماس مستقیم با واحد امور مشتریان انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی هیچ‌گونه پشتیبانی را به مشتری ارائه نمی‌دهد.
  • تفاوت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین این است که محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌ها و طیف‌های گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهند، درحالی‌که تجارت سنتی با محدود بودن فضای موجود، تعداد محدودی از محصولات را می‌توانند به مشتریان ارائه دهند.

خرید لباس آن هم به صورت آنلاین یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید غیرحضوری است. اگر به دنبال خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه معتبر هستید، با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی‌ مد می‌توانید از خدمات این مرکز خرید معتبر بهره‌مند شوید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

شورت سوتین عروس

 

 

 

ست شورت و سوتین عروس

ست شورت و سوتین عروس

 

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

 

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

 

شورت و سوتین ست گیپور

شورت و سوتین ست گیپور

 

لباس زیر ست سفید رنگ

لباس زیر ست سفید رنگ

 

 

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

 

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

 

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

 

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

 

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

 

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

 

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

 

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

 

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

 

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

 

 

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

 

نمونه های جدید لباس زیر 2020

نمونه های جدید لباس زیر 2020

 

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

 

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

 

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

 

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

در ادامه می توانید ست های فانتزی دخترانه را نیز مشاهده نمایید. پیشنهاد میکنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

 

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

 

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

 

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

 

منبع: ساتیشو

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

 

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مانتو های پاییزی شیک

جدید ترین مانتو ها و پالتو های زنانه را برایتان گردآوری کرده ایم در ادامه می‌توانید با انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب تالاب را دنبال نمایید .

 

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب , بازهم با شیک و اخیر ترین ژورنال مدل لباس مدل مانتو زنانه و دخترانه پاییزی درکنار شما هستیم

 

تصویر های و مدل مانتوهای خوشگل برای ایده گرفتن خانم های شیک پوش و خوش استایل

 

تازه ترین مدل و پروژه های مانتو پاییزی و مجلسی زنانه دخترانه

 

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای ایرانی

 

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

 

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز

 

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز و پاییز

منبع: تالاب

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

تاکسیدو چیست ؟

 

 

چه تفاوتی بین تاکسیدو و کت شلوار معمولی وجود دارد ، و معمولا در چه مراسمی بهتر است از تاکسیدو استفاده کنیم؟ برای رسیدن به سوالات خود با ما همراه باشید .

 

تاکسیدو چیست ؟

تاکسیدو به یک سبک خاص از کت و شلوار گفته می شود. تاکسیدو در سال ۱۸۰۰ در بین برخی از مردم مرفع جامعه رواج پیدا کرد. این سبک از کت و شلوار های مخصوص مراسمات بسیار خاص می باشد و بایستی اکسسوری های خاص خودش را استفاده کرد تا هویت اصلی تاکسیدو را در استایل تان بشود مشاهده کرد .

تاکسیدو گونه ای از کت و شلوار است که در درزهای شلوار آن و جیب‌های کت و یقه آن از پارچه متفاوتی مانند ابریشم و یا ساتن استفاده می‌شود. اولین بار از این لباس در یک مراسم رقص سلطنتی در سال 1800 توسط شاهزاده‌ای فرانسوی و جوان پوشیده شد و از آن پس به عنوان یک لباس فوق رسمی در میان آقایان به جا افتاد. برای پوشیدن تاکسیدو باید اصول خاصی را رعایت کنید .

 

تاکسیدو مدرن یا کلاسیک ؟

تاکسیدو مدرن یا تروپیکال بلک تای جزی از کت و شلوار های تاکسیدو می باشد و نمی توان این دست کت و شلوار ها را سبکی جدید خواند. مهم ترین تفاوت تاکسیدو مدرن در عدم استفاده از ساتن در یقه، جیب و روی شلوار می باشد. دیگر تفاوت بسیار بزرگ تاکسیدو، ترکیب رنگی در تاکسیدو مدرن می باشد. ترکیب اصلی رنگ تاکسیدو مدرن، سفید و سیاه می باشد.

 

 

در تاکسیدو مدرن تمام اجزا غیر از شلوار و پاپیون بایستی به رنگ سفید باشند. کت های تک دکمه تنها مدل از کت هایی هستند که در تاکسیدو مدرن کاربرد دارند. ناگفته نماند که تمامی اجزای کت بر خلاف تاکسیدو بایستی از یک جنس پارچه باشد و با یکدیگر هماهنگ باشند.

بنابراین اجزای اصلی استایل تاکسیدو را می توان یک پیراهن سفید، کت تک دکمه یقه آرشال سفید، شلوار و پاپیون مشکی نامید.

تاکسیدو چیست

تاکسیدو چگونه ست میشود ؟

استثناهای تاکسیدو چیست ؟

در هر دو تاکسیدوهای کلاسیک و مدرن چند گزینه رسمی و استثنا وجود دارد که در دوخت آنها از ترکیب ساتن استفاده نمیشود. این نوع تاکسیدو ترکیبی از سفید و سیاه است که با عنوان Tropical Black Tie شناخته می شوند . مشخصات این تاکسیدو : پیراهن یقه دار سفید، اکسسوری مشکی ، شلوار مشکی که همه اینها را کتی سفید همراهی می کتد. کت حتما باید تک دکمه باشد و یقه آرشال ( یقه شالی ) باشد و جنس یقه و جیب کت باید همجنس پارچه کت باشد.

یک استثنای دیگری هم وجود دارد که بر حسب رنگ تاکسیدو در دوخت آن از ترکیب ساتن استفاده می شود. در تاکسیدوهای مشکی ، نوک مدادی و خاکستری تیره از ترکیب ساتن استفاده میکنند و در تاکسیدوها قهوه ای مایل به زرد و آبی مایل به خاکستری از ساتن استفاده نمی شود.

 

تفاوت تاکسیدو با کت و شلوار در چیست ؟

همان طور که گفته شد شما نمی‌توانید از تاکسیدو همانند کت و شلوار در تمامی موقعیت‌های روزمره استفاده کنید و این لباس برای سر کار رفتن و یا حتی میهمانی‌های نیمه رسمی مناسب نمی‌باشد و شما باید از تاکسیدو در شرایط خاص‌تری مانند؛ جشن عروسی خودتان و یا نزدیک‌ترین افراد خانواده‌تان استفاده کنید. البته همواره باید به یاد داشته باشید که پوشیدن تاکسیدو به آسانی کت و شلوار نیست و برای پوشیدن این لباس خارق العاده باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فرق کت شلوار با تاکسیدو

اکسسوری تاکسیدو چیست ؟

تفاوت رنگ تاکسیدوهای موجود در بازار با کت شلوار

در بازار رنگ‌های محدودی برای تاکسیدو وجود دارد و شما به ندرت می‌توانید به غیر از رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، سفید و طوسی رنگ دیگری را برای تاکسیدوی خود انتخاب کنید و برخلاف کت و شلوار انتخاب در طرح و رنگ شما محدود می باشد. البته لازم به ذکر است که برخی از برند های اهل ریسک و البته معروف مانند ورساچه ، رنگ زرشکی و خردلی و آبی تیره را نیز را برای تاکسیدو در نظر گرفته‌اند و به تعداد اندک آن‌ها را وارد بازار کرده‌اند، اما پیشنهاد ما به شما پوشیدن همان رنگ‌های سابق و روتین برای تاکسیدو می‌باشد.

 

با توجه به اینکه تاکسیدو در رنگ‌های محدودی موجود است، انتخاب شما برای پیراهن زیر آن نیز محدود است و نمی‌توانید مانند کت و شلوار آن را با هر پیراهنی بپوشید و تنها انتخاب شما پیراهن سفید با مدل یقه وین دیپ و لی داون که مخصوص پاپیون‌ هستند ، می‌باشد. دقت کنید که حتماً باید تاکسیدویتان را با پاپیون مدل خفاشی و یا پروانه‌ای بپوشید و کروات انتخاب مناسبی نخواهد بود.

برای کفش‌ها تنها پیشنهادی که ما برای شما داریم ورنی مشکی خواهد بود و بهتر است سعی نکنید این لباس را با ترکیب با کفش دیگری خراب کنید چرا که باید مردان خوش تیپ اینطور لباس بپوشند .

فرق تاکسیدو با کت وشلوار

تفاوت کت وشلوار با تاکسیدو چیست ؟

دیگر فرق های تاکسیدو با کت و شلوار

از تاکسیدو فقط برای میهمانی‌هایی که بعد از ظهر و در شب برگزار می‌شوند می‌توان استفاده کرد و برخلاف آن از کت و شلوار در هر زمان و مکانی می‌توان استفاده کردچه در مراسم های مهم و رسمی چه مراسم های غیر رسمی؛

شما برای ست کردن پیراهن زیر کت و یا انتخاب طرح و مدل پاپیون و کروات گزینه‌های بسیاری روی میز دارید، اما در پوشیدن تاکسیدو انتخاب‌های شما بسیار محدود اند و برای ست کردن هر آیتم، گزینه‌های اندکی پیش رو دارید.

همچنین در پوشیدن تاکسیدو اکسسوری هایی که با لباس شما همخوانی داشته باشند اندک‌اند و در انتخاب آن‌ها باید وسواس بسیاری به خرج دهید.

از دیگر تفاوت‌های این لباس باید به جنس پارچه آن اشاره کرد که استفاده از پارچه ساتن موجب سنگین و رسمی‌تر به نظر رسیدن آن شده است.

 

منبع: دلگرم

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!

 

کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.

 

کلام آخر!

اگر مایلید مانند سلبریتی‌ها شیک و به‌روز باشید، از تنوع کیف زنانه، متریال کیف مردانه، تازگی و زیبایی کیف بچگانه و سرانجام شیک و اسپرت بودن کوله پشتی ورزشی غافل نشوید! در مورد کیف دخترانه و تنوع مد آن هم نگران نباشید. مدل‌های بی‌شمار و تمام‌نشدنی کیف دخترانه بهترین راهنمای شما در این مورد خواهند بود.

برای آنکه افراد مسن هم از قلم نیفتند، نمونه‌هایی از کیف زنانه ویژه این سنین و شیک‌ترین کیف‌ مردانه مناسب پدربزرگ‌ها را ببینید.

 

منبع: برترینها

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

انتخاب کفش مناسب یکی از مهمترین اجزای خرید است. بسیاری از افراد در خرید کفش به ظاهر و راحت و مناسب بودن آن توجه می کنند. یکی از نکاتی که باید در خرید کفش در نظر بگیرید، این است که کفش شما باید به خوبی به پایتان بنشیند و ظاهر پاها را زیبا نشان دهد.

کفش ظریف

اگر پاهای چاقی دارید و ساق پاهایتان بزرگ است، پوشیدن برخی کفش ها برای شما مناسب نیست و باعث می شود، پاهای شما بزرگ ترو چاق تر به نظر برسند. اگر می خواهید پاهایتان ظریف تر به نظر برسند، در این بخش از دنیای مد به شما می گوییم چه مدل کفش هایی را انتخاب کنید.

کفش ظریف

مشخصات کفش هایی که پاهایتان را کوچک نشان می دهند

در ادامه کفش هایی را آورده ایم که پاهای شما را ظریف ترنشان خواهند داد.

کفش ساده با پاشنه کوتاه و ضخیم

کفش هایی که پاشنه کوتاه، پهن و بند مچ پا دارند چندان جالب نیستند زیرا بندی که اغلب برای حمایت به مچ پای شما بسته می شود، هر چند اگر نازک باشد،این ناحیه را تقسیم شده نشان می دهد و احساس کوتاه بودن پاها را ایجاد می کند. این فقط یک قانون بصری است،اگر قد کوتاهی دارید با پوشیدن این نوع کفش ها مچ و ساق پا شما پهن تر نشان داده می شود.

پاشنه های پهن برای خانم هایی که پاهای پری دارند جذابیت بیشتری دارد. برای ظاهری جذاب و لاغر، اغلب توصیه می شود که از پاشنه ای استفاده کنید که ابتدا ضخیم است و با پایین آمدن باریک تر می شود.

پاشنه میخی

اگر پاهای پهنی دارید، پوشیدن کفش های تخت بند دار برجستگی های عجیبی روی پا ایجاد می کنند. اگر پاهای پری دارید پوشیدن این کفش ها توصیه نمی شود زیرا توجه افراد را به پاهای شما و همچنین برآمدگی ایجاد شده جلب می کند، بنابراین می توانید کفش های پاشنه میخی را جایگزین صندل های تخت کنید تا قد بلندتر به نظر برسد و پاهای خود را باریک تر نشان دهید. هرچه پاشنه نازک تر به نظر برسد، جذابیت بیشتری خواهد داشت، اما ممکن است راحت نباشید، بنابراین باید حد میانه را انتخاب کنید.

کفش پاشنه میخی

کفش های لژ دار پاشنه گوه ای یا پلتفرم

کفش بند دار زنانه که T شکل است، متاسفانه باعث می شود پاها پهن تر از آنچه که هستند به نظر برسند و این امر در مورد همه نوع پا صدق می کند، اما اگر فکر می کنید پای چاق دارید از پوشیدن این نوع کفش ها خود داری کنید.

می توانید از کفش های پلتفرم متناسب با پاهای خود استفاده کنید. کفش لژدار پاشنه پلتفرم دارای یک لبه تیز و یک لبه پهن است و عرض آن به تدریج افزایش پیدا می کند.

کفش لژدار پاشنه پلتفرم در قسمت پنجه پا ارتفاعی ندارد و ارتفاع آن به تدریج به صورت پیوسته افزایش می یابد و در زیر پاشنه پا به بالاترین مقدار می رسد. این کفش ها راحت ترند و ظاهر خوبی خواهند داشت پس اگر پاهای پهنی دارید، این کفش ها را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

کفش های پلتفرم

کفش روباز

بیشتر اوقات، کفش های مربعی ظاهری نسبتاً ناخوشایند دارند و این لزوماً به دلیل شیک بودن نیست، بلکه هدف کفش این است که پاهای شما را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. اگر پاهای بلند و باریکی دارید، کفش مربعی برای شما مناسب است در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

البته ما در مورد کفش های روباز صحبت می کنیم. این نوعی کفش است که کمی نوک انگشتان پای شما را نشان می دهد ،اگر قد تان کوتاه است، می تواند به شما در بلندی قد کمک کند، همچنین می توانند پای شما را کوچکتر از آنچه هستند، نشان دهند.

چکمه های بلند

بسته به نوع پاها، چکمه هایی که تا مچ پا هستند، نامناسب اند زیرا توجه افراد را به ساق پا جلب می کند که به نوبه خود می تواند مچ پا را ضخیم تر از آنچه که هست نشان دهد.

اگر ساق پا باریک و بلندی دارید، چکمه های بلند بسیار جذاب هستند. چکمه هایی که جزئیات کوچکی در بالا دارند ، بهتر هستند زیرا می توانند توجه را از مچ پا دور کنند پس فقط باید مدلی را پیدا کنید که به اندازه کافی راحت باشد.

چکمه های بلند

کفش های تخت

مشکل صندل های به اصطلاح رومی یا تخت بند دار این است که به دلیل وجود بندهای زیادی که دارند توجه زیادی را به ساق پا جلب می کنند، به خصوص اگر این بندها تا انتهای ساق پا بالا بروند.

این نوع کفش به دلیل برش هایی که بند ها ایجاد می کنند، جذابیتی برای زنانی با پاهای چاق ندارند و حتی می تواند پس از مدتی راه رفتن موجب ناراحتی شود. کفش های تخت بند دار برای زنان با پاهای باریک بهتر است.

کفش های همرنگ جوراب یا جوراب شلواری

از نظر بصری، چکمه با پاشنه تخت باعث می شود پاهای شما کوتاه تر به نظر برسد، بنابراین توصیه می شود از آنها با دقت استفاده کنید. اگر می خواهید پاهای خود را باریک تر نشان دهید، استفاده از جوراب شلواری همرنگ کفش و تیره بسیار جذاب است.

کفش همرنگ جوراب

نکاتی برای کوچک تر به نظر رسیدن پاها در کفش

اگر می خواهید پاهایتان کوچک تر به نظر برسد، نکات این بخش از دنیای مد نمناک را فراموش نکنید.

  1. کفش های تیره رنگ مانند قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری و مشکی نسبت به رنگ های روشن و لایت، پاها را کوچک تر نشان می دهند.
  2. کفش های نوک تیز پاهایی که خیلی ظریف هستند را هم بزرگ نشان می دهند.
  3. شلوارهایی با پاچه گشاد مانند شلوارهای بوت کات، دم پا گشاد و راسته گشاد بخشی از قالب کفش را پنهان می کنند و پا را کوچکتر نشان می دهند.
  4. کفشی انتخاب کنید که کناره های پایتان را بپوشاند زیرا در غیر این صورت پاهای شما چاق تر از آن چیزی که هست به نظر می آیند.
  5. کفش های پشت باز مناسب کسانی که ساق پای چاق دارند نیست.
  6. افرادی که ساق پاهای چاق دارند ، بوت هایی که رویشان زیپ افقی و تزیینی یا زیپ مایل دارند را انتخاب نکنند، زیپ های عمودی پا را لاغرتر از واقعیت نشان می دهند.

منبع: نمناک

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

 

 

 

بسیاری از آقایان شیک‌پوش طرفدار پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه هستند. این لباس جذاب مردانه، حالتی نیمه‌رسمی به استایل آقایان می‌دهد و آن را به‌راحتی با خرج کردن اندکی ذوق و سلیقه می‌توان با آیتم‌های دیگر لباس مردانه ست کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چند ست محبوب و پرطرفدار همراه با پیراهن مردانه آشنا کنیم.

ست پیراهن اسپرت با تیشرت!

زمانی که از ست لباس مردانه اسپرت صحبت می‌شود،مطمئن است پیراهن و تیشرت مردانه یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های این استایل مردانه است. ترکیب پیراهن همراه با تیشرت با شلوار جین یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که استایل شما را پرانرژی نشان می‌دهد. این ترکیب لباس به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست پیراهن اسپرت راه‌راه!

پیراهن راه‌راه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس است که جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ترکیب درخشانی را می‌سازد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب نمایید.

ست پیراهن طرح دار اسپرت و شلوار ساده!

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانه اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح‌دار و یا گل‌دار با انواع شلوار کتان یا شلوار جین ساده است. همچنین می‌توانید از کفشِ کتانی برای چشمگیر شدن این ترکیب لباس پرطرفدار مردانه استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت با پلیور!

ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر یکی از ترکیب لباس‌های جذاب پاییزه است که استایل شما را شیک نمایش می‌دهد. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست کنید تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست جذاب پیراهن جین!

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی را به آقایان هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش مردانه یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را ساخته و استایل شما را درخشان‌تر از همیشه می‌سازند.

ست پیراهن اسپرت با کتِ تک!

ترکیب کتِ تک به همراه شلوار جین و یا شلوار کتان، به‌عنوان یک ست محبوب اسپرت شناخته می‌‌شود. آقایانی که از پوشیدن کت‌وشلوار به دلیل رسمی بودنش دوری می‌کنند، با استفاده از انواع کت تک اسپرت و ترکیب آن با شلوار جین می‌توانند استایل اسپرت جذابی داشته باشند. اگر از طرفداران پوشیدن کتانی به همراه کت‌ هستید، می‌توانید به همراه کت تک اسپرت و شلوار لی از کتانی پسرانه‌ استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت به همراه انواع کلاه مردانه!

کلاه در ست لباس مردانۀ اسپرت یک آیتم جذاب و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. یکی از معروف‌ترین کلاه‌های مردانه، کلاه لئونی است. کلاه لئونی که بعد از استفادۀ ژان رنو در فیلم سینمای The Professional  معروف شد، محبوبیت بسیار بالایی نزد جوانان خوش‌سلیقه دارد. استفاده از کلاه در ترکیب لباس اسپرت مردانه یک نکتۀ مثبت است که جذابیت استایل شما را بالاتر می‌برد.

ست پیراهن چهارخانه و تیشرت

در این سال‌ها ترکیب پیراهن چهارخانه به همراه تیشرت، به یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه تبدیل شده است. بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار لی می‌پسندند و در تمام فصل‌های سال می‌توانند از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرید. در این ترکیب لباس بهتر است که آستین‌های پیراهن را تا بزنید و از ساعت اسپرت به‌عنوان اکسسوری استفاده نمایید.

خرید لباس شیک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد شیک‌پوش است. در این روزها که مردم سراسر جهان با اپیدمی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اهمیت خرید اینترنتی لباس، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. برای خرید جدیدترین مدل‌های لباس مردانه و زنانه با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد می‌توانید خرید خود را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

کفش‌های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما همه آن‌ها برای بهار و تابستان مناسب نمی‌باشند. کفش‌های تابستانه باید سبک، راحت و خنک باشند، از این رو هر کفشی را نباید برای این فصل انتخاب کرد. اگر می‌خواهید بدانید که چه کفش‌هایی در تابستان برای شما مناسب‎اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برترین‎ها: کفش‌های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما همه آن‌ها برای بهار و تابستان مناسب نمی‌باشند. کفش‌های تابستانه باید سبک، راحت و خنک باشند، از این رو هر کفشی را نباید برای این فصل انتخاب کرد. اگر می‌خواهید بدانید که چه کفش‌هایی در تابستان برای شما مناسب‎اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش لوفر جیر، یکی از مناسب‌ترین کفش‌هایی است که شما می‌توانید در تابستان به پا کنید. این مدل کفش در دهه ۵۰ میلادی و به عنوان کفش رسمی افرادی که به پیش دبستانی می‌رفتند، معرفی شد. اما امروزه این مدل کفش در سراسر جهان در گروه‌های سنی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین کفش‌های مردانه شناخته می‌شود. مدل لوفر پنی به گونه‌ای است که با هر لباسی که به تن کنید، از تی شرت گرفته تا پیراهن‌های مردانه، به زیبایی ست می‌شود. این مدل کفش معمولا پاشنه کوتاهی دارند و زبانه آن‌ها نسبت به کفش‌های دیگر کوتاه‌تر است.

تنهای نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که شلوارتان نباید آنقدر بلند باشد که روی کفش را بپوشاند. به بیان دیگر، کفش شما باید به طور کامل دیده شود.

از آنجا که ما جنس جیر این کفش را به شما معرفی کرده ایم، بهتر است که جورابی ساق کوتاه بپوشید به طوری که جوراب‎تان دیده نشود، زیرا کفش‌های جیر بیش از کفش‌های چرم عرق پا را جذب می‌کند، اما خنک‌تر و سبک و در نتیجه انتخاب بهتری برای روز‌های تابستان شما خواهند بود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


اسنیکر سفید

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

همه آقایان باید یک جفت اسنیکر سفید در کمد لباس‎هایشان داشته باشند. این مدل کفش به گونه‌ای است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خود را دارد. بهتر از آن این است که به دلیل رنگ سفیدی که دارد، با هر طرح و رنگ لباسی که به تن می‌کنید، به سادگی ست می‌شود، بنابراین بسیار کاربردی و به صرفه است. فقط حواس‎تان باشد که باید هر بار پس از استفاده، آن‌ها را تمیز کنید، در غیر این صورت خیلی زود تغییر رنگ داده و غیر قابل استفاده می‌شوند.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


کالج

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش‌های کالج نیازی به تعریف و تمجید ندارند. این مدل کفش یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها در میان آقایان می‌باشد که به دلیل راحتی، سبکی و خنکی، انتخاب خوبی برای تابستان است. این مدل کفش معمولا از جنس جیر و چرم تهیه می‌شود، از این رو دوام بالایی دارند. استایل این کفش از زمان تولید، یعنی سال ۱۹۳۵ تغییری نکرده است، اما از نظر رنگ، تنوع بسیار بالایی دارد، از این رو به راحتی می‌توانید با لباس‌های مختلف آن را ست کنید. خوبی کالج آن است که هم با لباس‌های کژوال مانند تی‌شرت و شلوار جین یا حتی شلوارک ست می‌شود و هم با لباس‌های رسمی‌تر مانند کت و شلوار، بنابراین کفشی کاربردی و بسیار جذاب برایتان خواهد بود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


اسپادریل

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

اگر به دنبال کفشی سبک و راحت برای مصرف روزانه‎تان هستید، ما کفش اسپادریل یا همان کفش‌های نخی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کفش تنها برای فصل‌های گرم سال به خصوص تابستان مناسب است. در واقع شما نمی‌توانید آن‌ها را در روز‌های بارانی به پا کنید. اسپادریل‌ها بسیار سبک و راحت هستند. اما به دلیل این که سبکی اسپورت دارند، تنها با استایل کژوال مانند تی شرت، پیراهن سه دکمه یا شلوارک و شلوار جین ست می‌شوند.

اگر می‌خواهید که آن‌ها را برای مصرف روزانه به پا کنید، بهتر است که رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید. از این رو که به دلیل جنس نخی که دارند، زود کثیف می‌شوند. اگر هم رنگ‌های روشن آن‌ها را دارید، هر چند وقت یک بار با یک مسواک و مایع شوینده بشوید. فقط حواس‎تان باشد که هر دفعه تمام کفش را به طور کامل نشویید، زیرا پس از مدتی گشاد شده و غیر قابل استفاده می‌شود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


دربی جیر

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش مدل دربی شباهت بسیاری با آکسفورد دارد، تنها تفاوت این دو در یراق ‎دوزی بیرون کفش و زبانه آن است. این مدل کفش، با توجه به یراق‎دوزی قابل‎توجه در اطرافش، در مقایسه با کفش‌های کلاسیک آکسفورد، کفشی کمتر رسمی به حساب می‌آیند.

کفش‌های دربی برای لباس‌های نه چندان رسمی شامل جین، شلوار‌های کوتاه و همچنین کت‌های اسپرت بسیار مناسب‏‎اند. از آنجا که این مدل کفش معمولا در رنگ‌های خنثی یافت می‌شوند، به راحتی با هر رنگ لباسی ست می‌شوند.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

منبع: برترینها

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

رنگ نود چه رنگی است؟ در دنیای مُد شاید بارها درباره رنگ نود شنیده باشید، این رنگ که (NUDE)، (nood) و یا (nyood) نیز تلفظ می شود یکی از شیک ترین رنگ ها برای لباس، رژلب و کفش است.

 

رنگ نود چیست؟

طیف رنگ‌های نود

نود یکی از طیف‌های رنگ قهوه‌ای است که رگه‌هایی از بِژ و نوعی رنگ‌پریدگی در آن دیده می‌شود. رنگ نود به‌طور مستقل قهوه‌ای‌بودن را در خود نمایان نمی‌کند. یعنی اگر به‌طور مجزا به رنگ نود نگاه کنید، اصلا به ذهنتان هم خطور نمی‌کند که این رنگ از خانواده قهوه‌ای است. ولی در صورتی‌که طیف‌های رنگی مختلف نود را کنار هم بچینید، این هم‌خانوادگی نمایان می‌شود. اگر ساده‌تر بخواهیم بگوییم این طیف رنگی یادآور رنگ پوست انسان است.

 

 

بنر مانتو زنانه

اگر باز هم بخواهیم به‌طور دقیق‌تر درباره مشخصات رنگی نود صحبت کنیم، باید بگوییم که این رنگ چیزی است پررنگ‌تر از رنگ شامپاین، روشن‌تر از رنگ شن‌ها و شاید رگه‌هایی از هلویی و سرخ را هم بتوان در آن یافت. در طیف نود می‌توان سفید، بژ و قهوه‌ای را هم احساس کرد.

 

 

رنگ های نود بسیار جذاب است، در کنار رنگ‌های مختلف و در استایل‌های آرایشی و پوشیدنی متنوع، معنا و حس‌وحالی بسیار متغیر به‌خود می‌گیرد. بنا به روانشناسی رنگ‌ها، نود احساس گرما، آرامش و امنیت را به ذهن متبادر می‌کند.

یکی از نکات جالب درباره رنگهای نود این است که ضمن اینکه احساس عادی‌ و کاربردی‌بودن را منتقل می‌کند، در نگاهی دقیق‌تر پیچیدگی و رگه‌هایی از مدرن‌بودن را هم به مخاطب خود نشان می‌دهد.

 رنگ نود (Nude Color)

فواید رنگ نود : چرا رنگ‌های نود پرطرفدار شده است؟

رنگ نود و تمام رگه‌های آن در دسته‌بندی رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که کاربردهای زیادی پیدا می‌کنند و اگرچه با برخی رنگ‌ها هماهنگ‌تر هستند اما تقریبا در کنار هر رنگ دیگری هم ترکیبی مطلوب به‌وجود می‌آورند. دست شما و هر کس دیگری که از رنگ نود خوشش می‌آید در انتخاب کاملا باز است و می‌توانید به‌سادگی آن را با رنگ‌های مختلف بپوشید و لذت ببرید.

وجود لباس‌هایی با چنین رنگ‌هایی در کمدتان موجب می‌شود که همیشه برای هر مراسمی، انتخابی برای پوشیدن داشته باشید. در واقع، آزادی‌عمل زیادی با داشتن لباس‌هایی به رنگ نود خواهید داشت.

در کجا باید از رنگ نود استفاده کرد؟

نود از رنگ‌های پرطرف‌دار و در اصطلاح ترند (TREND) در دنیای مد به حساب می‌آید. شما می‌توانید این رنگ را در آرایش چشم‌ها و لب‌ها بهره ببرید. فقط در آرایش نیست که از رنگ نود استقبال می‌شود، در دنیای اسباب و اثاثیه و به‌عبارت تخصصی‌تر طراحی داخلی و لباس هم نود بسیار پرطرف‌دار است و می‌تواند در ترکیب با رنگ‌های دیگر، معانی مختلفی را به ذهن مخاطب خود متبادر کند.

رنگ‌هایی که با نود ترکیبی جذاب می‌سازند از این قرار هستند:

  1. برنزی
  2. زیتونی
  3. سبز
  4. قهوه‌ای

از رنگ‌های دیگری که به تکمیل ترکیبی جذاب در کنار رنگ نود کمک می‌کنند، باید به رنگ‌های خاکستری مایل به قهوه‌ای، کاراملی، مشکی و شکلاتی اشاره کرد. اگر به‌دنبال این هستید که ترکیبی شادتر و زنده‌تر از رنگ نود به همراه طیف‌های دیگر ایجاد کنید باید آن را با رنگ‌های نارنجی، بنفش، صورتی و قرمز هماهنگ کنید. اگر هنوز چندان با رنگ نود انس نگرفته‌اید، امتحان‌کردن آن را با خرید لاکی از این طیف رنگی شروع کنید:

محبوب‌ترین رنگ‌ها؛ رنگ نود

استایلی همیشه ترند با رنگ نود (Nude Color)

در دنیای مد و لباس چطور رنگ نود را ست کنیم؟

در دنیای مد و فشن هم از رنگ نود استقبال زیادی به عمل آمده است. اما چطور باید لباسی به این رنگ را با رنگ‌های دیگر هماهنگ کرد. نکات زیر می‌تواند در این زمینه، سرنخ‌هایی در اختیارتان قرار بدهد:

1. رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا در اصطلاح سِت کنید که با رنگ چشم‌هایتان مشابهت دارد: ‌آبی، سبز، قهوه‌ای و…

2. رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا ست کنید که با رنگ موهایتان مشابهت دارد:‌ قهوه‌ای، مشکی، کاراملی و…

3. رنگ نود را با لباسی با رنگی شاد و زنده بپوشید: صورتی، بنفش، زرشکی، نارنجی، قرمز و…

4. طیف‌های خیلی بی‌رنگ و ملایم از رنگ نود، صورت‌تان را به‌شدت بی‌حال می‌کنند، پس لباسی به این رنگ را با رنگ‌های مکمل‌ نود بپوشید.

استایل نود از سر تا پا

شما می‌توانید تمام بخش‌های استایلتان را از رنگ نود انتخاب و در واقع یک استایل مونوکروم بسازید. برای ایجاد سایه‌ها و کنتراست‌های جزئی هم می‌توانید به‌سراغ رنگ‌هایی از بخش‌های مختلف طیف نود بروید. این ایده برای کسانی مناسب است که دقیقا نمی‌دانند باید چه رنگ‌هایی را با هم سِت کنند و همیشه درگیر این چالش هستند.

استفاده از رنگ‌های نود با مشکی یا طوسی

رنگ‌های طوسی و مشکی از آن رنگ‌هایی هستند که می‌توانند در کنار رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قرار بگیرند و تضاد لازم برای چشم‌گیرشدن استایل را فراهم کنند. رنگ‌های نود در کنار مشکی یا طوسی بسیار شیک و خاص می‌شوند.

به‌طور عادی، کسی حواسش نیست که از این دو رنگ برای ست‌کردن با رنگ‌های نود استفاده کند. اما اگر حواستان را جمع کنید و خاص‌پسند باشید، متوجه خواهید شد که ترکیب طوسی یا مشکی با نود بسیار چشم‌گیر می‌شود.

تلفیق طرح پلنگی با نود

طرح پلنگی دارای اساس و زمینه‌ای قهوه‌ای است. برای همین، قرارگرفتن آن در کنار رنگ های نود بسیار جذاب و دیدنی می‌شود. سادگی رنگ‌های نود هم در کنار طرح پلنگی کمتر می‌شود. اگر طرفدار پلنگی هستید، یادتان باشد که استفاده از آن، حتی به‌اندازه یک اکسسوری کوچک در تلفیق با نود بسیار جذاب و شیک می‌شود.

استفاده از رنگ‌های نود همراه با جین‌ها

جین‌‌ها از همراه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین عناصر و بازیگران دنیای فشن هستند. تقریبا در هر استایلی کاربرد دارند و می‌توانید آنها را با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی هماهنگ کنید. جین‌ها در دنیای رنگ های نود هم خوش می‌درخشند.

کافی است که شلوار جینی آبی را با کفشی به رنگ نود یا بلوز و مانتویی از همین رنگ سِت کنید. تیپتان بسیار جذاب و دیدنی خواهید شد و ریسکی هم بابت ست‌کردن در آن وجود نخواهد داشت.

کاربرد رنگ‌های نود در استایل‌هایی با حجاب و پوشش

استفاده از رنگ‌های نود برای مقنعه و روسری یا شال هم بسیار ایده خوبی است. این رنگ‌های شیک و روشن می‌توانند ظاهرتان را آراسته‌تر کنند. رنگ‌های نود تقریبا به همه رنگی از پوست می‌آیند. پس در انتخاب پوشش سرتان به یکی از رنگ‌های این طیف نگران چیزی نباشید و بدانید که نودها به پوست صورتتان می‌آیند.یکی از انتخاب‌هایتان در تلفیق حجاب و رنگ‌های نود می‌تواند، استفاده از استایل مونوکروم باشد. یعنی تمام بخش‌های تیپتان را از طیف رنگ‌های نود انتخاب کنید.

نودها در دنیای کراوات‌ها

استفاده از رنگ‌های نود برای کراوات و پاپیون هم فکر بدی نیست. اما این رنگ بیشتر مناسب استایل دامادها یا ساقدوش‌های عروسی است. چنین رنگ آرام و زیبایی می‌تواند صلح و زیبایی لازم برای استایل در مراسم مهمی مانند عروسی و عقد را فراهم کند.

می‌توانید از کراوات و پاپیونی طرح‌دار با رنگ نود استفاده یا مدل‌های ساده و بی‌طرح را انتخاب کنید. دیگر تصمیم با خودتان است. اگر داماد هستید یا از نزدیکان جناب دامادید و می‌خواهید ساقدوش شوید، حتما با مشورت با عروس‌خانم به فکر استفاده از رنگ‌های نود هم باشید.

رنگ نود چه رنگی است؟

رنگ‌‌نود Nude Color را در استایل‌مان بگنجانیم

در دنیای آرایش از رنگ نود خبری هست؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد از رنگ نود در دنیای آرایش استفاده می‌شود. برای آرایش لب و چشم‌ها می‌توانید به سراغ سایه‌ها و رژهای نود بروید. به‌طور کلی، آرایش نود هم اصطلاحی است که وارد دنیای میک‌آپ شده و تفاسیر متعددی هم از آن وجود دارد. اگر بخواهیم اصطلاح «آرایش نود»‌ را معنی کنیم، باید بگوییم که به‌گونه‌ای از آرایش گفته می‌شود که طبیعی‌بودن چهره را به رخ می‌کشد.

زمانی که از مواد آرایشی به‌ رنگ نود استفاده می‌کنید، اصلا و ابدا حالتی غیرطبیعی روی چهره‌تان نمی‌نشیند و انگار همان خط و خطوط واقعی چهره‌تان هستند که با آرایش پررنگ‌تر و زیباتر شده‌اند.

اگر بخواهید حتی می‌توانید موهایتان را هم با یکی از طیف‌های نود، رنگ کنید. خوبی رنگ نود برای موها، این است که تقریبا با چهره همه افراد هماهنگی دارد. از آنجایی که نود دارای طیف‌های مختلفی است، بالاخره یکی از رگه‌های رنگی آن با پوست‌تان هماهنگ می‌شود و به چهره‌تان می‌نشیند.

هرآنچه باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

دنیای آرایش پر از رنگ و طرح مختلف است. اما دیدن نمونه‌هایی الهام‌بخش از هر مدلی می‌تواند شما را در رسیدن به مناسب‌ترین گزینه برایتان راهنمایی کند. در ادامه تعدادی مدل آرایش را معرفی خواهیم کرد که در آنها از رنگ‌های نود استفاده شده است:

  • رنگ‌های نود در کنار آرایش مشکی و ملایم چشم‌ها
  • رنگ های نود
  • رژ و رژگونه نود در آرایش صورت

استفاده از رنگ‌های نود در آرایش لب و پوست صورت می‌تواند معصومیتی شیک به چهره‌تان ببخشد. حواستان باشد که می‌توانید از خط‌چشم و ریملی ملایم هم برای بیشترکردن اثر سادگی و زیبایی آرایش نود کمک بگیرید. یادتان نرود که خط چشمی پررنگ و بلند نکشید و ریمل هم ملایم و اندک باشد.

رنگ‌های نود در کنار درخشش لب‌ها

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توانید در آرایش با رنگ‌های نود به‌کار بگیرید، استفاده از رژ لبی براق اما کماکان ملایم در کنار رنگ‌های نودِ بخش‌های دیگر آرایشتان است. روی پررنگ‌شدن ملایم چشم‌ها و ابروها هم کمی کار کنید تا رنگ‌های نود رژگونه و سایه شما را بی‌حال نشان ندهند.

تلفیق رنگ‌های مات و طلایی در آرایش نود

برای زیباشدن آرایش نود می‌توانید از رژ لب مات در همان طیف‌های رنگی نود و اندکی رده‌های طلایی هم کمک بگیرید. مثلا برونزر یا سایه‌ای با رگه‌هایی از رنگ طلایی انتخاب کنید و در کنار رژ ماتی با تِم نود و قهوه‌ای، استایلی شیک و خاص برای خود بسازید.

چشم‌های تیره در کنار رنگ‌های نودِ باقی بخش‌های آرایش

انتخاب دیگری هم در آرایش نود برایتان وجود دارد. همه‌چیز وابسته به سلیقه شخصی‌تان است. این انتخاب چیست؟ می‌توانید چشم‌ها را کمی تیره‌تر کنید. یعنی خط چشمی پُر بکشید، مژه‌ها را با ریمل سیاه‌تر کنید و بگذارید که نودبودن بخش‌های دیگر صورت با چشم‌هایی همراه شود که تضادی جذاب در رنگ‌های صورتتان به‌وجود می‌آورند.

صورتیِ پررنگ و ترکیب با نود

یکی دیگر از جذاب‌ترین ترکیب‌هایی که می‌توانید در آرایش نود استفاده کنید، به‌کارگیری رنگ صورتی براق و کمی پررنگ است. باید چه کنید؟ ساده است. از رژ لبی براق و صورتی استفاده کنید و ابروها را به‌خوبی شانه بزنید و مرتب کنید. در ضمن، خط چشم و ریمل را هم از یاد نبرید. این استایل آرایشی با رنگ‌های نود، هم ساده و زیباست و هم صورتتان را شاداب‌تر نشان می‌دهد.

گونه‌های گلی و رنگ‌های نود

گونه‌هایی که با رژگونه‌ای قرمز یا نارنجی گل‌گون می‌شوند هم در آرایش با رنگ‌های نود بسیار زیبا خواهند بود. طبیعی‌بودنِ جلوه نهایی آرایش با انتخاب چنین رنگ‌هایی شما را خاص و شاداب نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید که کم‌سن‌وسال و البته شاداب به‌نظر برسید، حتما به فکر استفاده از رژگونه‌ای کمی گُلی با طیف رنگی نارنجی یا قرمز در کنار رنگ‌های نود آرایشتان باشید.

منبع: دلگرم

  • بانی مد