مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

  • ۰
  • ۰

کاپشن مردانه از جمله یکی از مهم ترین لباس زمستانی است که در کنار مدل های متنوعی که دارد از ویژگی و جنس های مختلفی نیز برخوردار است.

 

اگر شما در یک منطقه سرد زندگی می‌کنید با فرا رسیدن فصل زمستان و سرما به یک کاپشن مردانه خوب نیاز دارید. کاپشن زمستانی نوعی پوشش است که از شما در برابر باران، برف، باد و سرما محافظت می کند. حال این پوشش عایق ضخیمی دارد که موجب افزایش دمای بدن شما هنگام حرکت می شود. و البته پوسته بیرونی کاپشن باید ضد آب و عایق بندی باشد و بتواند بدن شما را به صورت مداوم خشک نگه دارد. از دیگر ویژگی های این نوع کاپشن ها علاوه بر خشک و گرم نگه داشتن شما در فصول بارانی و سرد می توان آن را در مراسم های رسمی پوشید. بنابراین اگر شما می خواهید با استفاده از یک کاپشن از نفوذ سرما به بدن خود جلوگیری کنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

ویژگی های یک کاپشن مردانه خوب برای جلوگیری از نفوذ سرما

ویژگی‌های مهم کاپشن زمستانی مردانه

با شروع فصل پاییز و زمستان و سرد شدن هوا، خرید کاپشن برای همه جزء اولویت قرار می‌گیرد. همچنین در هنگام خرید کاپشن زمستانی باید به یک سری ویژگی‌های مهم آن دقت داشته باشید تا علاوه بر زیبایی ظاهری، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین شما می‌توانید برای خرید این نوع لباس زمستانی به مرکز خرید آنلاین بانی مد مراجعه کنید و انواع کاپشن مردانه پاییزی و زمستانی در فروشگاه بانی مد را مشاهده و خریداری کنید.

ضد آب بودن کاپشن

شما باید در فصل زمستان مدام منتظر اتفاقات غیر ممکن و عجیب باشید. زیرا با وجود یک روز آفتابی و خنک در این فصل، ناگهان با بارش های سنگین روبرو خواهید شد. بنابراین خرید یک کاپشن مردانه ضد آب را در اولویت خود قرار دهید. زیرا با وجود لایه بیرونی کاپشن با خاصیت ضد آب، شما می توانید بدون هیچ نگرانی زیر بارش های باران به فعالیت های روزمره خود برسید. همچنین جهت اطلاع از ضد آب بودن قسمت بیرونی کاپشن باید به تعداد لایه ها و برچسب داخلی توجه کنید.

ویژگی های یک کاپشن مردانه خوب برای جلوگیری از نفوذ سرما

لایه های ایزوله یا همان قسمت های داخلی کاپشن

لایه ایزوله در کاپشن مردانه در واقع همان قسمت هایی است که سرما را پس می زند و باعث حفظ حرارت بدن و گرم نگه داشتن آن می شود. در حال حاضر برای طیف وسیعی از کاپشن ها به ویژه مردانه از لایه های ایزوله با الیاف پشمی، مصنوعی و طبیعی استفاده می شود. البته با یک نگاه به ظاهر کاپشن می توان جنس لایه داخلی را تشخیص داد.

ویژگی های یک کاپشن مردانه خوب برای جلوگیری از نفوذ سرما

زیپ های مستحکم و ضد آب کاپشن زمستانی مردانه

هنگامی که می خواهید یک کاپشن مردانه جذاب و در عین حال مناسب خریداری کنید باید از ضد آب بودن زیپ و جیب های آن مطمئن شوید. زیرا برخی مواقع که شدت بارش برف و باران بالا است، با وجود ضد آب بودن کاپشن، جیب های آن خیس شده و تمام محتویات داخل آن صدمه می بیند. از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب و خریداری کاپشن ضد آب، مستحکم بودن زیپ های آن می باشد. زیرا اگر زیپ بسته نشود یا مستحکم نباشد، سرما خیلی راحت به بدن نفوذ کرده و باعث بیماری فرد می شود.

درزهای محکم دوخته شده کاپشن

اگر شما می خواهید از کیفیت کاپشن اطمینان یابید، قبل از خرید به نوع دوخت و یا درزهای دوخت شده توجه کنید. تا در صورت وجود فضای باز بین درزها، دوخت و البته کناره ی زیپ و جیب ها آن را پس دهید.

قیمت کاپشن مردانه

پارامترهای زیادی بر قیمت کاپشن ها چه از نوع زنانه و چه از نوع مردانه تاثیر می گذارند. ولی زمان انتخاب و خرید لباس های زمستانی به ویژه کاپشن نباید خساست به خرج داد. یا اینکه گول تخفیف های فروشگاه ها و مغازه ها را خورد. زیرا هدف آن ها از این تخفیفات خلاص شدن از شر لباس های قدیمی و بی کیفیت است که به هیچ عنوان شما را در برابر هوا، برف و باران محافظت نمی کند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

ویژگی های یک کاپشن مردانه خوب برای جلوگیری از نفوذ سرما

انواع عایق های به کار رفته در کاپشن مردانه جهت جلوگیری از نفوذ سرما

عایق یا الیاف های به کار رفته در کاپشن مردانه از سه نوع پشم گوسفند مصنوعی، الیاف مصنوعی و پرهای پایین می باشد. البته تقریبا اثر عایق های به کار رفته در کاپشن ها یکسان بوده و نوع آن اهمیت آنچنانی ندارد. زیرا عایق باعث به دام انداختن گرمای بدن شما شده و از ورود سرما به بدن جلوگیری می کند. بنابراین هر چه ضخامت عایق بیشتر باشد، بدن شما گرم تر خواهد شد.از دیگر مزایای عایق مصنوعی این است که زمان خیس شدن کاپشن جمع نمی شود. همچنین عایق با وجود رطوبت تقریبا در وضعیت خطر قرار می گیرد ولی فورا خشک می شود. حال هرچه عایق های مصنوعی فشرده تر شوند توانایی خود را جهت گرم نگه داشتن بدن زودتر از دست می دهند.

ویژگی پارچه شمعی کاپشن

شمع همان پشم گوسفند است که لایه ای ضخیم و بافته شده از جنس الیاف می باشد و مانند پشم گوسفند گرما را در خود نگه می دارد. البته این پشم ضخامت چندانی ندارد و گرمای زیادی را در خود حفظ نمی کند.

معرفی انواع مدل کاپشن مردانه

کاپشن کلاه دار یا هود

هود یا کلاه موجب افزایش گرما و همچنین مقاومت در برابر هوای سرد و بارش های ناگهانی برف و باران می شود. تا جایی که احتمال سرماخوردگی را در فرد به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. همچنین کلاه یا هود قابلیت جا به جایی دارد که در موقع غیر لزوم می توان آن را از کاپشن جدا کرد. البته این کاپشن ظاهر غیر رسمی دارد و در اکثر مکان ها و موقعیت ها قابل استفاده است.

کاپشن مردانه مجلسی

این مدل کاپشن با وجود اسم کاپشن مجلسی چنین فرمی ندارد و بافت آن شبیه اورکت است. بنابراین اورکت ها باید جنسی همانند چرم داشته باشند تا در مجالس مورد استفاده قرار گیرند. البته ناگفته نماند که این نوع کاپشن مجلسی جزء مهم ترین کاپشن ها برای مردان به حساب می آید.

کاپشن مردانه کلاسیک

کاپشن کلاسیک ساده ترین نوع کاپشن برای آقایان محسوب می شود که در تمام مکان ها و موقعیت ها قابل استفاده می باشد. همچنین مانند دیگر کاپشن ها در جنس ها و سایزهای مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. حال کاپشن های کلاسیک در دو دسته کاپشن های کژوال ( به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد ) و کاپشن های اسپرت ( مناسب ورزش و کوهنوردی ) قرار می گیرند.

کاپشن مردانه جین، کتان یا چرم

انواع کاپشن های ظاهری نیمه رسمی داشته و برای روزهای بارانی و برفی اصلا پیشنهاد نمی شود. بنابراین باید زمانی اقدام به خرید چنین کاپشن هایی کنید که اورکت یا پالتوهای گرمتری برای روزهای سرد سال داشته باشید.کاپشن های جین، کتان یا چرم نسبت به کاپشن های بارانی و شمعی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

منبع: https://www.delgarm.com/men-s-jacket-features.a247612

  • ۰۰/۰۹/۲۸
  • بانی مد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی