مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

۲۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند اما شاید در ست کردن آن دچار مشکل شوند، مانتو جین را نمیتوان با هر چیزی ست کرد و باید در انتخاب شال و شلوار حسابی دقت کنید.

 

اگر شما هم جزو خانم های علاقمند به مانتو جین هستید اما نمیدانید آن را چگونه ست کنید ما در این بخش از دنیای مد  کلی ایده شیک برایتان داریم که با الهام از آن ها میتوانید خوشتیپی با مانتو جین را تجربه کنید.

مانتو لی بلند

روش ست کردن مانتو لی با شال، شلوار و کفش

مانتو لی یکی از ترندهای اصلی امسال است که در رنگ های تیره تا روشن وجود دارند و خانم ها با توجه به سلیقه شخصی شان دست به انتخاب میزنند. مانتوهای لی جوان پسند هستند و دختران جوان حسابی از آن ها استقبال میکنند اما برخی از این افراد نمی دانند مانتو جین خود را با چه لباسهایی ست کنند. با این بخش از دنیای مد نمناک همراه باشید تا نحوه ست کردن مانتو لی با شال و روسری ، شلوار و ... را بدانید.

مدل مانتو جین

نحوه ست کردن مانتو جین با شلوار

مانتو جین در طیف های رنگی تیره تا روشن وجود دارد که روش های ست کردن هر رنگ مانتو جین متفاوت است.

ست کردن مانتو جین با شلوار های لی:

برای ست کردن مانتو لی، شلوار جینی را انتخاب نمایید که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد.

مانتو و شلوار جین 

ست کردن مانتو جین با شلوار های کتان :

برای ست کردن مانتو جین تیره شلوار های کتان رنگ تیره مانند شلوار کتان مشکی یا سورمه ای بپوشید. برای ست کردن مانتو جین روشن از شلوار های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید. اگر می خواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

ست کردن مانتو جین با شلوار های پارچه ای:

با مانتو های لی رنگ روشن می توانید شلوار های پارچه ای سفید و خاکستری و برای مانتو های لی رنگ تیره از لگ های مشکی استفاده کنید.

نکته :توجه کنید هر چه مانتو جین روشن تر باشد بهتر است شلوار به رنگ روشن انتخاب کنید و هرچه مانتو جین تیره تر باشد شلوار تیره برای آن مناسب است.

مدل مانتو جین کاغذی

ست کردن مانتو لی با شال و روسری

اگر می خواهید مانتوی جینتان را با شال یا روسری ست کنید توجه داشته باشید که اولین راز خوش پوشی، رنگ شناسی و انتخاب رنگ درست است، به نحوی که بین رنگ های ست شما هماهنگی وجود داشته باشد. رنگ های پرکاربردی که برای ست با مانتوی جین به شما پیشنهاد می شود عبارتند از:

رنگ قرمز:

برای اینکه زیبا و جذاب تر به نظر برسید، مانتو لی خود را با شال یا روسری قرمز یا زرشکی بپوشید زیرا رنگ قرمز مکمل رنگ آبی است و رنگ های مکمل به خوبی با هم ست می شوند.

شال قرمز 

رنگ خنثی و طبیعی:

برای ست کردن شال و روسری می توانید از شال های بژ، سفید، سیاه و خاکستری که دارای رنگ های خنثی هستند و راحت و ساده با مانتو های لی ست می شوند، استفاده نمایید.

رنگ سبز:

مانتو لی تیره خود را با شال و رسری سبز تیره و مانتو های جین روشن را با شال و روسری سبز روشن ست کنید. این رنگ هماهنگی خوبی با این سری از مانتو ها دارد.

رنگ قهوه ای و نارنجی:

برای اینکه مانتو جینتان را با روسری یا شالتان ست کنید، از روسری یا شال به رنگ های قهوه ای و نارنجی استفاده نمایید. مانتو جین روشن را با شال یا روسری به رنگ قهوه ای و نارنجی روشن و مانتو جین تیره را با شال یا روسری طیف های تیره قهوه ای ست کنید.

مانتو جین روشن

رنگ زرد:

برای داشتن یک استایل شیک و دخترانه مانتو جین روشن خود را با یک شال یا روسری لیمویی بپوشید. توجه کنید که این رنگ را فقط با مانتو های لی رنگ روشن بپوشید. رنگ زرد مکمل رنگ آبی است.

رنگ های پاستیلی:

می توانید مانتو جین روشن تان را با شال یا روسری رنگ پاستیلی ست کنید. این رنگ ها برای همه سنین مناسب است.

ست مانتو لی

رنگ های آبی، بنفش و ارغوانی:

رنگ آبی، بنفش و ارغوانی از رنگ های متناسب با مانتو های لی هستند و شما می توانید مانتو های لی خود را با این رنگ شال یا روسری ست کنید.

نکته:

برای ست کردن مانتو لی با شال و روسری به جنس آن دقت کنید و با مانتو های لی روسری های حریر و ساتن براق و ابریشمی ظریف نپوشید زیرا جنس و نوع پارچه ها باید هماهنگی و تناسب داشته باشند. با مانتو جین خود روسری های ضخیم تر مانند روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بپوشید.

روسری هایی با طرح های لنگی و زبرا، روسری های طرح خال خالی، شال های طرح شطرنجی و چهارخانه به خوبی با مانتو لی ست می شوند.

مانتو لی با شلوار گشاد

با مانتو لی چه کفشی بپوشم؟

خانم ها برای ست کردن کفش با مانتو لی بهتر است سراغ چهار گزینه اصلی کفش تخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند ، نیم بوت و کفش عروسکی بروند و با توجه به سلیقه خود از بین این کفش ها انتخاب کنند.

ست کردن مانتو لی با کفش های اسنیکر:

بهترین انتخاب ها برای ست کردن کفش با مانتو لی کفش های اسنیکر هستند که باید با توجه به رنگ شال و روسری و رنگ مانتوی خود رنگ آن ها را انتخاب کنید . کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای برای مانتوهای لی رنگ روشن مناسب هستند.

ست کردن مانتو لی با صندل های اسپرت:

مانتو لی خود را با صندل های اسپرت با رنگ های خاکی، قهوه ای و زرشکی ست کنید.

مانتو جین تیره

ست کردن مانتو لی با صندل های پاشنه دار و لژدار:

صندل های پاشنه دار و لژدار نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو لی هستند.

ست کردن مانتو لی با نیم بوت های زنانه اسپرت:

نیم بوت ها انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین هستند.

ست کردن مانتو لی با کفش های عروسکی:

برای اینکه استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید مانتو لی خود را با کفش های عروسکی بپوشید. رنگ این کفش ها باید با لباس های شما هماهنگی داشته باشد.

مانتو جین با شال

نکات مهم:

  • شومیز زیر مانتو جین جلوباز خود را با رنگ روسری و شال تان ست کنید.
  • در استایلتان تنها از دو تکه لباس جین استفاده کنید؛ نه بیشتر.
  • وقتی دو تکه از لباس هایتان از جین تهیه شده است، بهتر است سراغ اکسسوری های تهیه شده از این پارچه نروید.
  • افرادی که سایز بزرگی دارند باید دقت بیشتری به خرید لباس های جین داشته باشند. استفاده از جین های تیره مثل مشکی، طوسی و سرمه ای می تواند بخشی از اضافه وزن این افراد را پنهان کند اما جین های روشن اضافه وزن را بیشتر نشان می دهند.
  • در فصل های گرم سال سراغ جین برفی یا تناژهای روشن آبی بروید و در فصل های سرد سال از جین های تیره استفاده کنید.
  • اگر میخواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید مانند تصویر زیر.

منبع: نمناک

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

یکی از گرانترین لباس های آقایان، کت و شلوار است و نگهداری از این نوع لباس هم اهمیت زیادی دارد.

 

کت و شلوار از جمله لباس های رسمی و مورد علاقه آقایان به شمار می آید. کت و شلوارهای مجلسی نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها جزو لباس های ارزشمند محسوب می شود. این نوع لباس برای مراسم عروسی، مهمانی ها و شرکت در جلسات مهم بسیار مناسب است و جزو لباس های رسمی و اداری به شمار می رود. یکی از گرانترین لباس های آقایان کت و شلوار است که باید برای آن هزینه زیادی را بپردازند. اما نگهداری از این نوع لباس هم بسیار مهم است.

در واقع پوشیدن کت و شلوار به آقایان جذابیت خاصی می بخشد. به همین خاطر نحوه شستشو و مراقبت این دسته از لباس ها از دقت ویژه ای برخوردار است که در منزل میسر نمی شود. در این مقاله ترفندهای خشکشویی کت و شلوار و نگهداری اصولی آن بیان خواهد شد.

ترفندهای خشکشویی کت و شلوار را بشناسید

کت و شلوارها لباس های گرانبها و ارزشمندی هستند. این نوع لباس با آستر و نوع پارچه به کار برده شده با دقت و ظرافت خاصی دوخته شده است؛ بنابراین برای شستشوی آن باید ترفند خاصی به کار برد تا به آن آسیب نرسد. در شستشوی کت و شلوار باید از محلول های خاصی استفاده کرد که موجب کدر شدن و تغییر شکل لباس نشود؛ از این رو نمی توان شستشوی کت و شلوار را در منزل انجام داد.

خشکشویی ها برای شستشوی دقیق کت و شلوار امکاناتی دارند که موجب آسیب به بافت پارچه نشود. آنها این دسته از لباس های حساس را با استفاده از محلول های شیمیایی غیرقطبی شستشو می دهند. به این دلیل که وجود آب بافت کت و شلوار را در فرآین شستشو تغییر می دهد. وجود لیبل ها بر کت و شلوار به شستشوی دقیق آن کمک بسیاری می کند. البته متخصصان امر در این زمینه به تمام جزئیات شستن انواع لباس ها با توجه به جنس و رنگ آنها اشراف کامل دارند.

پس از این مرحله کادر خشکشویی لکه هایی که بر کت و شلوار وجود دارد، بررسی کرده و آن ها را لکه زدایی می کند. 

مهم‌ترین ترفندها برای خشکشویی کت و شلوار و نگهداری اصولی از آنها

کت و شلوارتان را اصولی نگه دارید

بسیاری از افراد برخلاف لباس های همیشگی خود که هر روز آن را بر تن می کنند، از کت و شلوار سالی یک یا دو بار آن هم برای مراسم خاصی استفاده می کنند. هر چند افرادی هستند که با توجه به محل کار و شغل خود مانند کارهای اداری و شغل‌های رسمی باید هر روز این لباس را بپوشند. برای نگهداری کت‌ و شلوار و طول عمر این لباس ارزشمند باید به نکاتی توجه کنید.

برای اینکه کت وشلوار تمیزی داشته باشید، باید به شیوه اصولی از آن مراقبت کنید. هرچقدر این مراقبت ها با دقت باشد، می توانید سالیان سال از کت و شلوار خود استفاه کنید و اگر نیاز به شستشو داشت، بهترین کار این است که آن را به خشکشویی ها معتبر در سطح شهر بسپارید.

با انجام این نکات عمر کت و شلوارخودتان را زیاد کنید!

نحوه پوشیدن کت و شلوار از جمله نکاتی است که حتما باید رعایت کنید؛ چراکه ممکن است حین پوشیدن آستر یا حتی پارچه کت پاره شود. لازم است ذکر شود که قبل از سوار شدن به ماشین حتما کت خود را دربیاورید که موجب چروک شدن کت نشود. برخی از افراد برای این کار از آویز کت در صندلی عقب استفاده می کنند که راهکار مناسبی است. بعد از پوشیدن کت و شلوار آنها را آویزان کنید و بگذارید برای 24 ساعتی استراحت کند. این کار باعث می شود کت به فرم قبلی خود بازگردد. در صورت عدم توجه به این نکته عمر کت و شلوارتان کم خواهد شد.

پس از پوشیدن کت و شلوار آن را با برسی نرم تمیز کنید. این کار تمامی پرزها و موهای روی کت را جمع می کند. بعد از این کار بررسی کنید که کت شما کثیف نشده باشد. اگر لکه ای بر آن وجود داشت، می توانید با پارچه ای آن لکه را از بین ببرید یا با استفاده از تمیز کنید. کت و شلوار خود را درون کاوری بگذارید. این کار باعث می شود کت شما به گرد و غبار آلوده نشود. نکته دیگری که باید ذکر شود، استفاده از چوب آویزی است که کت را به آن آویزان می کنید.

منبع: yjc

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

 انتخاب کت و شلوار زنانه واقعا کار دشواری است. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت شلوار دخترانه و زنانه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

 

انتخاب کت و شلوار زنانه واقعا کار دشواری است چراکه شما از طرفی می‌خواهید مدلی کاملا حرفه‌ای و شیک انتخاب کنید و از طرف دیگر می‌خواهید در آن راحت باشید و حس خوبی داشته باشید و همچنین طرحی جدید باشد که تا به حال هیچکس آن را ندیده است. در ادامه مدل‌هایی منحصر به فرد رو برای شما آماده کردیم از انواع جدید مدل کت و شلوار زنانه که مشاهده می‌کنید.

در هنگام انتخاب مدل کت و شلوار دخترانه و زنانه باید به برش و رنگ و طرح کت و شلوار دقت کنید و مدل کت و شلواری را انتخاب کنید که از هر نظر برازنده شما است و با پوشیدن آن شیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت شلوار دخترانه و زنانه با جدیدترین طرح‌های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می‌دهیم.


بعضی از خانم‌ها تمایل دارند در مهمانی‌ها و مجالس با ظاهری رسمی حضور پیدا کنند اگر شما نیز از این دسته از خانم‌ها هستید بهتر است مدل کت و شلوار زنانه و دخترانه را برای پوشیدن انتخاب نمایید، زیرا این مدل لباس کاملا رسمی است و علاوه بر این شما در مهمانی‌ها و مجالس رسمی با پوشیدن کت و شلوار باکلاس و جذاب‌تر به نظر می‌رسید همچنین خانم‌هایی که تمایل دارند در مهمانی‌ها ظاهری پوشیده داشته باشند بهتر است کت و شلوار را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

مدل کت شلوار زنانه، شیک و با کلاس

 

منبع: پارسینه

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

هر ساله مد‌های جدیدی متولد می‌شوند که عمر برخی از آن‌ها کوتاه و عمر برخی دیگر بسیار بلند است. امسال نیز مانند سال‌های قبل، مد‌هایی روانه بازار شده اند که برخی از آن‌ها عمرشان به یک فصل می‌رسد در حالی که برخی دیگر را هر موقع از سال می‌توان به تن کرد.

برترین ها - ترحمه از پردیس بختیاری: هر ساله مدهای جدیدی متولد می شوند که عمر برخی از آنها کوتاه و عمر برخی دیگر بسیار بلند است. امسال نیز مانند سالهای قبل، مدهایی روانه بازار شده اند که برخی از آنها عمرشان به یک فصل می رسد در حالی که برخی دیگر را هر موقع از سال می توان به تن کرد. راز ماندگاری این مدها را می توان سادگی، جذابیت و کلاسیک بودن دانست. اگر دوست دارید بدانید که عمر چه مدهایی به پایان رسیده و چه مدهایی به زودی متولد خواهند شد، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

منگوله

در چند وقت اخیر، برای مدتی تمام خانم ها به دنبال لباس و اکسسوری هایی منگوله دار بودند. از پیراهن و بلوز گرفته تا کیف و کفش... در واقع هر چه منگوله بیشتری روی آنها کار شده بود، از نظر دیگران نیز جذاب تر بود. اما خوشبختانه زمان آن به سر آمد. طراحان لباس به این نتیجه رسیدند که این مد خیلی زود جذابیت خود را در میان مردم از دست می دهد و همین اتفاق هم افتاد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


آستین هایی با شانه باز

حتما شما هم این مدل لباس را در تن دیگران یا ویترین مغازه ها دیده اید اما این مد جزو آن دسته از مدهای زودگذر است که به زودی، در نهایت تا آخر تابستان امسال، از مد می افتد. بنابراین اگر قصد خرید این مدل لباس را دارید، بهتر است که دست نگه دارید زیرا در نهایت تا یک ماه دیگر می توانید آن را به تن کنید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


شلوار جین پاره

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا باید برای شلوارهای پاره پول دهید؟ شلوارهای پاره از مدهایی ست که هنوز هم در میان جوانان دیده می شود. برخی از آنها آنقدر پاره پوره هستند که آدم تصور می کند بر اثر دعوا با یک حیوان وحشی به این روز درآمده اند. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید برای این مدل لباس پول دهید، بهتر است که این کار را نکنید چون به زودی از مد خواهد افتاد و شما تنها پول تان را دور ریخته اید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


گردنبند چوکر

گردنبند چوکر یا طوقی، یکی از اکسسوری هایی ست که در سال 2018 مد شده است. این گردنبندها بسیار کوتاه بوده و مانند طوق دور گردن بسته می‌ شود. این مد از مدهای دهه 90 میلادی الهام گرفته اما گویا زمان آن نیز به سر رسیده. کارشناسان مد و فشن می گویند که به زودی به جای گردنبند، روی گوشواره تمرکز خواهیم کرد. به زودی به جای گردنبندهای تنگ، گوشواره هایی بلند که آنهم الهام گرفته از مدهای دهه 90 میلادی هستند، روانه بازار می شوند.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


کیف باکت

کیف باکت از دیگر مدهایی بود که دوام زیادی آورد اما دوره آن نیز به پایان رسید. کارشناسان اعتقاد دارند که مردم به مدل هایی جذاب تر نیاز دارند. از آنجا که این کیف ساختار و فرم تعریف شده ای ندارد و بیشتر برای موقعیت های غیر رسمی و کژوال مناسب است، بهتر است که هر چه زودتر جای خود را به مدل هایی جذاب تر دهد. اما بهترین جایگزین او چه خواهد بود؟ بهترین جایگزین برای این کیف، کیف های گرد و زاویه دار می باشند که به زودی روانه بازار خواهند شد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


لباس مدل مینیمالیست

سبک مینیمالیست به سبک ساده یا کمیت گرا گفته می شود. همانطور که شما هم می دانید، سادگی هیچ گاه از مد نمی افتد، از این رو شما حتی اگر هزینه بالایی را برای لباس هایی به این سبک بپردازید، ضرر نخواهید کرد زیرا بدون شک چندین سال آن را خواهید پوشید. لباس هایی با مدل های ساده و به رنگ های خنثی مانند کرم، طوسی یا شتری... گزینه هایی هستند که به سادگی می توانید با هر رنگ و مدل لباسی ست کنید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


آستین های پفی

چند سالی بود که خبری از آستین های پفی نبود، اما این مد دهه 80 بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. این مد که بیشتر با لباس های سفید جور در می آید، محبوبیت زیادی در میان زنان پیدا کرده است. خوبی این آستین ها این است که هم جذابیت بالایی دارد و هم بسیار راحت هستند. البته هنگام پوشیدن این مدل لباس باید دقت کنید که لباس های پایین تنه تان تنگ و چسبان باشد تا تعادل در ظاهرتان برقرار شود.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


ست جین

حتما بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک را زمانی که با لباسی سر تا پا جین روی فرش قرمز قدم گذاشتند، به یاد دارید. شاید فکر کنید که پوشیدن لباس جین از سر تا پا چیز مسخره ای به نظر آید اما اینطور نیست. شما می توانید با انتخاب جین هایی با رنگ های متفاوت ستی زیبا بزنید. طرح جین از لباس هایی ست که هیچ گاه از مد نمی افتد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


لباس های گلدار

چه کسی از طرح های گلدار و شاد لباس بدش می آید. این طرح لباس، یکی از مدهای تابستانه است که طرفداران زیادی دارد. طرح های متنوع در رنگ های شاد و سرزنده، دلیل خوبی ست تا این مدل لباس را همیشه در کمد لباس هایمان داشته باشیم. البته سال قبل طرح های آبرنگی و مدرن بیشتر مورد توجه بود در حالی که اکنون طرح های بولدتر و درخشان تر طرفداران بیشتری دارد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


شلوار پاچه گشاد

اگر عاشق شلوارهای پاچه گشاد هستید، خبر خوب این است که امسال این مدل لباس بار دیگر مد می شود. خوبی این مدل آن است که می توانید ست های زیبایی را با آن بزنید. البته برخلاف سال های دیگر، شلوارهای پاچه گشاد بیشتر برای میهمانی ها و با کفش های پاشنه بلند مناسب خواهد بود تا در مراسم کژوال و گشت و گزارهای خیابانی.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟


رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی نسبت به رنگ های خنثی و مرده، جذابیت زیادی دارند. برندهایی چون شنل یا ولنتینو... این مدل رنگ را برای جدیدترین کلکسیون شان به کار گرفتند و با استقبال زیادی از طرف مشتریان شان مواجه شدند. اگر چه این رنگ ها را برای هر موقعیتی نمی توان به تن کرد، اما اگر برای میهمانی های دورهمی یا گشت و گزارهای بیرون از خانه می خواهید رنگ های پاستلی به تن کنید، سعی کنید که در آن اغراق نکنید. لباس هایی با طرح های ساده انتخاب کنید تا بولد بودن ظاهرتان خیلی توی ذوق نزند.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

منبع: برترینها

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

هرساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، بازار خرید لباس، داغ می‌شود. خرید شلوار همیشه یکی از گزینه‌های مهم در سبد خرید خانم‌ها و آقایان به شمار می‌رود

بهترین مدل‌های شلوار زنانه برای نوروز 1400

هرساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، بازار خرید لباس، داغ می‌شود. خرید شلوار همیشه یکی از گزینه‌های مهم در سبد خرید خانم‌ها و آقایان به شمار می‌رود. این لباس پرکاربرد تنوع بالایی دارد و بیشترین قابلیت ترکیب شدن با لباس‌های دیگر را دارد. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا به شما چند مدل از شلوارهای محبوب زنانه را معرفی کنیم.

شلوار جاگر زنانه، راحت و جذاب برای استایل خانم‌ها

شلوار جاگر یکی از راحت‌ترین شلوارهای محبوب خانم‌ها است که نوعی شلوار آزاد زنانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی، این شلوارها را بپوشید. جنس این شلوارها، جین، کتان، پارچه‌ای و ابریشمی، است که با هرکدام از این جنس شلوارها می‌توانید استایل‌های متفاوتی را تجربه کنید؛ مثلاً می‌توانید شلوار جاگر پارچه‌ای را با شومیز کوتاه زنانه و کفش پاشنه‌بلند بپوشید. همچنین برای استایل کژوال خود می‌توانید، به همراه شلوار جاگر کتان یا جین، کفش راحتی یا کتانی بپوشید. شلوار جاگر جین با نیم بوت زنانه، پالتو بلند، می‌تواند ترکیب جذابی برای استایل زمستانه شما باشد.

71

شلوار فاق بلند زنانه، پرطرفدار و خوش‌فرم

این شلوار با انواع شومیز کوتاه و دکمه‌دار زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، ترکیب‌ زیبایی را می‌سازد. یکی از پرطرفدارترین ترکیب لباس زنانه، پوشیدن شلوار فاق بلند جین به همراه پیراهن دکمه دار زنانه است که می‌شود آن را با کفش پاشنه بلند پوشید. برای خانم‌هایی که چربی کمی در اطراف شکم خود دارند، این شلوار انتخاب درستی است که فرم خوبی به بدن می‌دهد.

شلوار گشاد و دمپا، شلواری مناسب برای همه فصل‌های سال و ترند سال 2021

شلوار گشاد و دمپا ترند سال 2021 است که طرفداران زیادی دارد. این شلوار مناسب برای همه فصل‌های سال است که با انواع تاپ کوتاه زنانه، تیشرت زنانه، مانتو، پالتو، کاپشن و کت زنانه، ست می‌شود. برای استایل زمستانه خود می‌توانید از شلوار گشاد پشمی به همراه بافت و پلیور یا پالتو زنانه استفاده کنید. برای استفاده از این شلوار در استایل خود، کمربند زنانه را فراموش نکنید؛ کمربند یار جدانشدنی این شلوارها است که می‌تواند جذابیت استایل شما را دوچندان کند. اگر راحتی و جذابیت را در کنار هم می‌خواهید، این شلوار انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

شلوار پارچه‌ای زنانه، شلواری برای استایل رسمی بانوان

اگر برای استایل رسمی خود دنبال شلوار مناسب هستید، شلوار پارچه‌ای و ترکیب آن با انواع پیراهن دکمه دار و کت زنانه گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این شلوارها احساس رسمی بودن را در شما زیاد می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که این شلوارها در عین رسمی بودن، راحت نیز هستند. توجه کنید که شلوار پارچه‌ای را چروک نپوشید و قبل از پوشیدن آن را اتو بزنید.

شلوار جین زنانه، متنوع و محبوب میان شیک پوشان

72

تنوع بالا در مدل‌های شلوار جین در کمد لباس خانم‌ها نیز به چشم می‌خورد. شلوار لی را می‌شود محبوب‌ترین شلوار بین خانم‌ها و آقایان، نامید. مدل‌های مختلف شلوار جین زنانه را در دانشگاه، پیاده‌روی، مهمانی، محل کار، می‌توانید بپوشید. برای خرید شلوار جین، باید توجه کنید که هر مدل از این شلوار مناسب هر سایز و اندامی نیست. در ادامه با چهار شلوار لی پرطرفدار زنانه آشنا می‌شوید.

شلوار جین راسته

این شلوار مدل ساده‌ای دارد و به دلیل اینکه باید کمی آزاد باشد، انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی است که پاهای لاغر دارند. می‌توانید پایین شلوار جین راسته خود را تا بزنید و با این کار می‌توانید، شلوار جین راسته خود را به یک شلوار جین پاکتی تبدیل کنید. پوشیدن کفش زنانه با پاشنه 3 سانتی‌ به همراه شلوار لی راسته، گزینه مناسبی برای استایل پاییزه به‌حساب می‌آید.

شلوار مام استایل

این شلوار طرفداران زیادی میان دختران جوان دارد و در یک استایل کژوال در همه فصل‌ها می‌شود آن‌ را به همراه انواع تاپ، تیشرت و ژاکت و همچنین انواع کفش زنانه پوشید. این مدل شلوار جین دخترانه برای افرادی که لاغر نیستند، بسیار مناسب است.

شلوار جین لوله تفنگی

یک مدل شلوار جین مناسب برای خانم‌هایی که پاهای خوش‌فرم دارند، شلوار جین لوله تفنگی است. این مدل شلوار را با کفش راحتی زنانه می‌توانید بپوشید. افرادی که پاهای لاغر یا چاقی دارند، پوشیدن این شلوار به آن‌ها توصیه نمی‌شود.

شلوار جین جذب

شلوار لی جذب، قد کوتاه‌تری نسبت به شلوار جین لوله‌تفنگی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که پل‌های لاغری دارند و نمی‌توانند شلوار لوله‌تفنگی بپوشند. این شلوار همچنین برای افرادی که قدکوتاهی دارند، گزینه مناسبی است. شلوار جین جذب را می‌توانید با کفش پاشنه‌بلند، کفش اسپرت و کفش راحتی زنانه بپوشید.

در این مقاله تلاش شد چند مدل محبوب شلوار زنانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید اینترنتی شلوار می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی مد مراجعه کنید و از خرید اینترنتی لباس، لذت ببرید.

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

10 نکته مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

 

کیف پول مردانه یک اکسسوری و گاها یکی از لوازم ضروری آقایان است که به منظور قراردادن کارت های بانکی، کارت های ویزیت، پول نقد و سایر موارد استفاده می شود. خرید کیف پول مردانه از دو جهت می تواند مورد بررسی قرار گیرد. برخی آقایان از سر نیاز کیف پول خود را خریداری میکنند، برخی دیگر صرفا به خاطر داشتن اکسسوری و تیپ زیبا این کار را می کنند و برخی دیگر تلفیقی از هر دو.

در صورتی که میخواهید یک انتخاب و خرید خوب داشته باشید با پاپیون بگ همراه باشید تا شما را با معیارهای خرید کیف مردانه مناسب آشنا کنیم.

10 نکته مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

  1. یک مدل مناسب انتخاب کنید: استایل شخصی خود را مد نظر بگیرید و ببینید بین کیف های متنوعی که وجود دارد کدام یک می تواند هماهنگ با تیپ شما باشد. گاهی یک کیف پول کوچک مناسب شماست و گاهی یک کیف پول بزرگ.
  2. یک رنگ مناسب انتخاب کنید: با توجه به استایل، تیپ و سلیقه خود یک رنگ مناسب انتخاب کنید. اگر استایل رسمی دارید از رنگ های غیر مرسوم استفاده نکنید. معمولا پرتکرار ترین رنگ ها مشکی، قهوه ای تیره و روشن بوده است.
  3. به قیمت آن توجه کنید: اگر همین الان عبارت قیمت کیف پول مردانه را در اینترنت جست و جو کنید با تنوع زیاد قیمتی مواجه می شوید. کیفیت رویه ی کیف بسته به اینکه چرم طبیعی باشد یا مصنوعی، برند بودن شرکت سازنده، کیفیت دوخت و سایر موارد می تواند در افزایش قیمت کیف موثر باشد. همواره به دنبال بهترین انتخاب باشید. یک کیف گران قیمت با یک تیپ معمولی نه تنها شما را زیباتر نشان نمی دهد بلکه باعث به وجود آوردن یک عدم تناسب در شما می شود.
  4. به جنس رویه ی کیفتان توجه کنید: در حال حاضر کیف های پول از جنس های مختلفی تهیه و تولید می گردد. چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه ای و ... . با توجه به نحوه استفاده، استایل شخصی، سلیقه و بودجه مورد نظرتان باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. ترجیحا سعی کنید از جنس پلاستیک استفاده نکنید چون ممکن است باعث خراب شدن لباسهایتان شود.
  5. به جنس داخل کیف توجه کنید: لزوما ظاهر زیبای کیف نمی تواند بیانگر یک کیف پول عالی باشد. حتما داخل کیف را باز کنید. ببینید آیا زیبایی و دوخت تمیز و مناسب دارد یا خیر. جنس آن را ارزیابی کنید و توجه کنید جنسی نباشد که به اسکناس ها و کارت های شما آسیب بزند.
  6. به نحوه بسته شدن کیف توجه کنید: اینکه چگونه کیفتان باز و بسته شود مساله مهمی است. مثلا کیف های چسبی مناسب استایل های رسمی و اداری نیستند. انواع روش های باز شدن شامل زیپی، دکمه ای، چسبی، بندی، قفلی و ... می شوند که باید حتما این مورد جزو مواردی باشد که هنگام خرید کیف به آن توجه می کنید.
  7. فضای داخل کیف را ارزیابی کنید: کیف را باز کنید. به دقت به جاکارتی ها، جای اسکناس، خودکار، تلفن همراه، هندزفری کلید و ... آن توجه کنید. هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربرد آنها را به دقت بررسی کنید و ببینید آیا می تواند هر دو اینها را با استایل شما متناسب کند یا خیر. اینکه در نظر دیگران شما منظم دیده شوید بسیار مهم است و کیف پول شما می تواند بسیار در تحقق این مورد به شما کمک کند.
  8. به کیفیت دوخت کیف توجه کنید: اینکه کیف شما دوخت دستی داشته باشید یا ماشینی خیلی مهم است. این امر می تواند هم در زیبایی و هم در دوام کیفتان موثر باشد.
  9. قابل شستشو باشد: کیف پول به علت استفاده زیاد معمولا زود کثیف می شود. حتما کیفی انتخاب کنید که بتوانید چند وقت یکبار آن را شستشو دهید. رعایت پاکیزگی کیف پول از آن جهت مهم است که شما تقریبا روزی چند بار به آن دست می زنید و ممکن است دست خود را به چشمان یا دهان خود بزنید.
  10. به برند آن توجه کنید: اگر به دنبال پوشیدن لباس برند هستید یک کیف برند می تواند کامل کننده برند شما باشد. اگر به دنبال برندهای ایرانی هستید برندهایی همچون مارال چرم و چرم مشهد طرح های زیبایی دارند و اگر به دنبال برندهای لوکس خارجی هستید می توانید از برندهایی مثل لویی ویتون، بالی، هرمس یا تام فورد استفاده کنید.

منبع: ایلنا

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

4 نکته مهم و کلیدی در خرید تیشرت  تک‌رنگ مردانه

 

در سال‌های اخیر تیشرت‌های تک‌رنگ راهشان را به کمد لباس‌های مردانه و زنانه باز کرده‌اند، این تیشرت‌ها که در همه گروه‌های سنی طرفدارانی دارند بسیار کاربردی‌اند و تولید‌کنندگان متناسب با نیاز و سلیقه خریداران دست به تولید کالکشن‌های متنوع با رنگ های شاد زده‌اند.

در این مطلب به چند نکته در استفاده و خرید تی‌شرت‌های تک‌رنگ مردانه اشاره خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید خرید رضایت‌بخشی در این زمینه داشته باشید.

رنگ بندی تیشرت مردانه:

تنوع رنگی در تیشرت مردانه گسترده است، از رنگ‌های شاد رنگین کمانی گرفته تا انواع خاکستری‌های رنگی که متناسب با سلیقه و رنگ پوست آقایان انتخاب می‌شوند. در انتخاب تی‌شرت‌های تک رنگ، فصل‌های سال را در نظر بگیرید تی‌شرت‌های صورتی، سبز روشن و کَرم مناسب ماه‌های سرد سال نیستند و درماه‌های گرم لباس‌های تیره حس گرمای بیشتری را منتقل می‌کنند، بنابراین بهتر است در فصل‌های سرد از لباس‌هایی با رنگ‌بندی گرم مانند قهوه‌ای، آجری، اُکر، زرشکی و... استفاده کنید و در فصل‌های گرم سال رنگ سبز، فیروزه‌ای، آبی روشن و... بپوشید.

نکته دیگر در انتخاب رنگ تی‌شرت در نظر گرفتن رنگ پوستتان است. اگر پوست شما روشن است می‌توانید از تی‌شرت‌هایی با رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی، زرد و صورتی استفاده کنید و اگر پوست شما تیره و سبزه است در رنگ‌های سرد زیباتر دیده خواهید شد.

1

تیشرت‌هایی با رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری و مشکی مناسب هر رنگ پوستی است و بسیار کارایی دارند. تی‌شرت‌هایی در این سه رنگ خنثی را با شلوار جین تیره و کفش کتانی سفید بپوشید و استایلی خاص داشته باشید. تی‌شرت‌هایی با این رنگ‌هابا یک پیراهن مردانه جین آبی روشن و یا پیراهن چهارخانه در حالی که دکمه ها را باز گذاشته اید و آستین‌های پیراهن را تا کرده اید یک استایل اسپرت و جذاب به شما خواهد داد.

ست کردن تیشرت مردانه با طبیعت:

اگر می‌خواهید عکس‌های زیبا و به یادماندنی داشته باشید در سفر و گردش‌های خارج از شهر متناسب با اقلیم و طبیعت لباس بپوشید، برای این نوع ست کردن لازم است،مکمل‌های رنگی را بشناسید. در چرخه رنگ، رنگ‌های سبز با قرمز، رنگ نارنجی با آبی و زرد با بنفش مکمل هستند.

بنابراین اگر به جنگل و طبیعت سرسبز می روید بهتر از برای زیباتر شدن عکس‌هایتان از تی‌شرت‌های قرمز و زرشکی استفاده کنید، اگر به دریا و مناظر برفی می روید رنگ های نارنجی و آجری را انتخاب کنید و در طبیعت پائیز می‌توانید تی‌شرت‌های بنفش یا نیلی بپوشید.

شما می‌توانید با نگاهی به چرخه رنگ با ترکیب رنگ‌ها آشنا شوید و برای زیبا و به یادماندی کردن عکس‌های خانوادگی و دوستانه‌تان رنگ تی‌شرت‌هایتان را در سفر و گشت و گذار های خارج از شهر با یکدیگر ست کنید و یک هارمونی زیبا خلق کنید.

2

جنس تیشرت ها مردانه:

در خرید تیشرت‌ مردانه به نرمی و زبری پارچه و مقاومت آن در برابر شت‌و‌شو دقت کنید، از آنجایی که تی‌شرت‌ها در دسته پر مصرف‌ترین لباس مردانه قرار می‌گیرند، نیازمند شست‌و‌شوی مداومند و اگر کیفیت پارچه پایین باشد در اولین شست‌وشو فرم و زیبایی‌اش را از دست خواهد داد. بهتر است چند تی‌شرت با کیفیت و مرغوب داشته باشید تا یک کمد تی‌شرت‌های بور و با یقه وارفته.

هر چقدر وزن بکار رفته در تی‌شرت بیشتر باشد آن را نرم‌تر و لطیف‌تر می‌کند و حس خوش‌آیندی به تن می‌دهد. تی‌شرت‌هایی با ترکیب پلی استر بیشتر برای لباس ورزشی به کار می‌روند که این تی‌شرت‌ها را پس از شستن نباید اتو کرد زیرا پلی استر موجود در بافت در اثر حرارت آسیب می‌بینند.

تی‌شرت‌هایی از جنس پیما ضد چروک هستند و پرز پرز نمی‌شوند، تی‌شرت‌هایی که از جنس مرینو هستند،ضد عرق بوده و بوی بد عرق را در خود نگه نمی‌دارند. ژرسه پارچه ایی است که خاصیت ضد چروک دارد و رنگ پس نمی‌دهد و جنس خیلی از تی‌شرت ها از این نوع پارچه است که دوام زیادی نیز دارد.

درهنگام خرید تی‌شرت، جنس آن از کلیدی‌ترین نکاتی است که شما را به خرید آن تی‌شرت جذب و یا از خریدش منصرف می‌کند. کافی است لباس را لمس کنید و یا اگر بصورت اینترنتی خرید می‌کنید در قسمت توضیحات تی‌شرت بافت آن را بررسی کنید.

 

یقه تیشرت مردانه:

تی‌شرت‌های مردانه در طراحی و دوخت یقه متنوع اند. تی‌شرت‌های مردانه یقه دار حالت رسمی تری دارند و یقه گردها راحتی تر و برای استایل اسپرت مناسب‌ترند. تی‌شرت‌های مردانه در مجموع لباس‌های اسپرت و راحتی هستند اما انتخاب یقه تی‌شرت در استفاده آن در مناسبت‌های مختلف بسیار مهم اس. تی‌شرت‌های تک رنگ مردانه با چند مدل یقه بصورت گرد، هفت، سه کلمه‌ و ایستاده در بازار موجود هستند که سلیقه شما را در خرید نشان می‌دهد.

شما می‌توانید، با توجه به فرم بدنتان در انتخاب یقه مناسب دقت کنید. یقه هفت گردن شما را کشیده می‌کند و برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارند مناسب نیست. این مدل یقه برای آنهایی که هیکل فربه‌ای دارند پیشنهاد نمی‌شود.

تی‌شرت یقه گرد در آدم‌هایی که بالاتنه ظریفی دارند توصیه می‌شود زیرا که بالاتنه و سرشانه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. اکثر بدنسازان و ورزشکاران از تی‌شرت‌هایی با این مدل یقه استفاده می کنند.تی‌شرت‌هایی با یقه ایستاده برای کسانی که شانه‌هایی افتاده دارند که فاصله آنها زیاد است پیشنهاد می‌شود.

اگر تی‌شرت های یقه گرد با تنوع رنگی دارید و می خواهید بیرون از منزل، استایل نیم رسمی یا استایل غیر رسمی داشته باشید، تی‌شرت‌های رنگی را با پیراهن‌های چهارخانه ست کنید، زیر پیراهنتان بپوشید و دکمه ها را باز بگذارید.

تی شرت های تک رنگ مردانه با هر رنگی مناسب برای ترکیب با استایل جین هستند شما می‌توانید یک پیراهن مردانه جین را با هر رنگ تی‌شرت ترکیب کنید و با شلوار جین و کفش اسپرت یک استایل جذاب و کژوال داشته باشید.

منبع: ایلنا

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

در این مطلب نحوه سِت کردن کفش و لباس را با 4 نوع شلوار جین برایتان نوشته ایم که برای روزهای گرم تابستان بسیار شیک و خنک هستند.

 

 

در این مطلب نحوه سِت کردن کفش و لباس را با 4 نوع شلوار جین برایتان نوشته ایم که برای روزهای گرم تابستان بسیار شیک و خنک هستند.

 

سِت اول

 

پیراهن خنک سفید که فرم لخت دارد و آستین نیز ندارد را با شلوار جین آبی روشن جفت کنید. اگر شلوار برش های نخ‌ریش شده داشته باشد نمای بهتری با بلوز سفید ایجاد می کند زیرا نخ های شلوار سفید هستند و با لباس تناسب بیشتر پیدا خواهد کرد. برای این بلوز و شلوار می توانید کفش چرمی مشکی انتخاب کنید. کفش پاشنه‌دار و بندی. پایین شلوار را نیز تا بزنید و برگردانید تا یک تیپ اسپرت و زیبا پیدا کنید.

 

4 سِت تابستانه با شلوار جین

 

سِت دوم

 

شلوار جین ساده و روشن را می توانید با بلوزی مشکی و نارنجی جفت کنید. لباسی که یقه گرد و پوشیده دارد اما آستین ندارد. برای همخوانی بیشتر، صندل های بندی و پاشنه بلندی را انتخاب کنید که با رنگ نارنجی لباس جفت هستند. به این ترتیب، یک ردیف از رنگ نارنجی را در بالا و یک نارنجی زیبا نیز در پایین تیپ شما به چشم می خورد که همخوانی آنها باعث زیبایی تیپتان خواهد شد.

 

4 سِت تابستانه با شلوار جین

 

سِت سوم

 

شلوار جین روشن که سنگ‌شورهای زیبایی را در قسمت فاق خود دارد، انتخاب کنید. پایین شلوار را به هر اندازه که دوست دارید تا بزنید و به رو برگردانید. می توانید همچون عکس یک تای 10 سانتی متری داشته باشید. یا می توانید تای شلوار را چند بار تکرار کنید که باریک اما بالا باشد. یک بلوز با آستین خفاشی به رگ گل‌بهی، کرم یا صورتی بسیار کم‌رنگ برای این مدل شلوار بسیار مناسب است. صندل های پاشنه دار چرمی و مشکی را برای این ترکیب انتخاب کنید. ترجیحا، کفشی که انتخاب می کنید، لژ رنگی داشته باشد تا با بلوز همخوانی بیشتری ایجاد کند.

 

4 سِت تابستانه با شلوار جین

 

سِت چهارم

 

این ست بسیار اسپرت و دوست داشتنی است. یک تاپ مشکی با راه‌راه‌های سفید که یقه گرد و ساده دارد را می توانید با یک شلوار جین سفید و ساده جفت کنید. یک تیپ کاملا ساده اما بسیار شیک و زیبا. برای چنین ترکیبی بهتر است کفش تخت انتخاب کنید. مثلا یک صندل بندی و زیبا که سفید و مشکی است بهترین گزینه برای انتخاب است.

 

4 سِت تابستانه با شلوار جین

منبع: برترینها

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

این روزها مد و فشن رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است. در ایران با وجود قوانین حاکم استایل های رنگی، متناسب با قوانین و در عین حال به روز دیده می شود.

دیگر لازم نیست برای حفظ حجاب حتما سورمه ای یا مشکی بپوشیم یا نتونیم از طرح های جدید استفاده کنیم. امروزه دیگر از مانتوهای جذب و بدن نما خبری نیست، اتفاقا مانتوها همه گشاد شدن و رنگ های شادی در طراحی آن ها به کار می رود که علاوه بر اینکه شئونات اسلامی را رعایت می کند جذاب هم هست.

اما همیشه ست کردن لباس ها مخصوصا برای خانم ها کار سختی بوده است. اینکه چه رنگ هایی رو با هم ست کنیم، چه لباسی مناسب چه مکانی است. شما براساس اقتضای مکانی که به آنجا می روید یا در آن قرار دارید می توانید از شال و روسری های متفاوتی استفاده نمایید.

امروزه حجاب نیز در دنیای مد و فشن جایگاه خاصی دارد و برندهای مطرحی همچون دیور و ورساچه مدل های زیادی در این زمینه دارند. اما ترند سال 2019 در ایران چه مدل شال و روسری هایی هست؟ برای خرید روسری باید به چه موارد توجه کنیم؟ مطلب زیر را دنبال کنید تا از آخرین ترندهای روز روسری در دنیا با خبر شوید.

شال و روسری پلیسه

بازار شال و روسری پلیسه این روزها بسیار داغ است. انواع طرح های شال و روسری پلیسه از جمله پلنگی، گلدار، ساده، پولکی و ... در بازار موجود است. این شال ها و روسری ها جنس های مختلفی دارند و در فصول گرم و سرد سال قابل استفاده هستند.

با توجه به گرم شدن هوا در واپسین روزهای بهاری شال های نخی کاربرد بیشتری دارند، به خاطر نخی بودن آن ها بسیار خنک است و طرح و رنگ تابستونی دارند.

این مدل شال و روسری هم برای استفاده روزمره و هم برای مجالس رسمی مناسب هستند، بسته به طرحی که دارد در جاهای مختلفی قابل استفاده می باشند.

 

شال و روسری لمه

با توجه به ترند بودن مروارید، پولک و لمه در این فصل شال و روسری هایی با تزیین این موارد بسیار جذاب و مد روز است. در مد 2019 همه چیز براق است، از لوازم آرایش و لباس گرفته تا شال و روسری.

شال و روسری های لمه معمولا ساده هستند تا جذابیت براق بودن آن بیشتر به چشم بیاید، اما ساده بودن آن دلیل بر این نمی شود که در هر مکانی استفاده گردد. اصولا وسایل براق و پر زرق و برق برای استفاده روزمره مناسب نیستند و در مهمانی ها و مراسم های رسمی استفاده می شوند.

برندهای زیادی با ترکیب اکسسوری های ترند سال، مدل های شیکی را به بازار عرضه می کنند. مثلا استفاده از پولک های بزرگ همراه با لمه، که در بازار ایرانی نیز به چشم می خورند و طرفداران خاص خود را دارند.

در طراحی های امسال شال لمه از رنگ های ترکیبی استفاده زیادی شده است و شال های یک رنگ جای خود را به شال های آبرنگی و رنگ های ترکیبی داده اند که با لمه موجود در شال، بسیار جلوه زیبایی دارند.

 

روسری ابریشم

براساس زمان، مکان و فرهنگ هر جایی لباس و استایل خاص خودش را دارد، هرچند ایجاد تضاد در برخی مواقع می تواند باعث جذابیت شود. اما برخی استایل ها همیشه و همه جا قابل استفاده هستند.

روسری ابریشم هر ساله جزو ترندهای برتر می باشد. طراحان برتر دنیا هر ساله دیزاین های جذابی برای این نوع شال و روسری ارائه می دهند.

روسری ابریشم بسیار نرم و لطیف است. معمولا روسری های ابریشم قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر آن دارند و برای مجالس و مهمانی های رسمی مناسب هستند. هر چند در ایران برای استفاده روزمره هم مورد استفاده قرار می گیرد.

این روسری ها به خاطر جنس لطیفی که دارد کمی لیز است، به همین خاطر زیاد برای استفاده روزمره مناسب نیست. این نوع روسری ها در چهار فصل سال قابل استفاده هستند و معمولا دیرتر چروک می شوند. برای شستشوی آن ها خیلی مراقب باشید، چون جنس لطیف و حساسی دارند و ممکن است بعد از شستشو مانند روز اول نشوند.

شال و روسری پلنگی

طرح پلنگی همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. معمولا استایل شیکی به تیپ شما می بخشد. این بهار و تابستان هم پلنگی خیلی بورس است و انواع مختلفی مثل شال پلنگی، شال پلیسه پلنگی، روسری ابریشم پلنگی در بازار موجود است. انواع شال نخی آن می تواند برای دوره همی دوستانه یا مجالس نیز استفاده شود. شال و روسری پلنگی با مانتو یا لباس مشکی جلوه خاصی به استایل شما می بخشد.

 

شال و روسری خال خالی

شال و روسری خال خالی همیشه جزو جذاب ترین هاست، چون ست کردن آن با مانتو و لباس های یک رنگ جذابیت خاصی به استایل شما می بخشد. رنگ های متنوعی از آن در بازار موجود است اما همیشه ترکیب سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین هاست. شاید چون همه خانمهای ایرانی چند دست مانتو مشکی در کمدشان دارند و با شال و روسری های طرح دار می توانند آن را ست کنند و به آن رنگ بدهند.

شال و روسری خالدار با ترکیب رنگ های قرمز و سرخابی هم بسیار جذاب است.

 

شال شاین

شال شاین در واقع جنس نخی دارد و در تار و پود آن نخ ابریشم به کار رفته است، به همین خاطر برق ابریشم را داراست و مانند شال نخی مات نیست. این شال ها به علت نخی بودن برای فصل گرم سال بسیار مناسب هستند. دارای طرح های متفاوت و رنگ های شاد و تابستونی می باشند. به خاطر بافت ابریشمی که دارند با استایل های رسمی نیز قابل استفاده هستند. دیر چروک می شوند و قابل اتو زدن هستند. معمولا شال های سبک و عریضی هستند و دوردوزی شده می باشند. این مدل شال کیفیت بالایی دارند و اصلا روی سر لیز نمی خورند.

 

 

خرید اینترنتی شال و روسری

امروزه بسیاری از امور مربوط به زندگی افراد از طریق اینترنت انجام می شود که خرید کردن نیز یکی از پرتکرار ترین رفتارهای اینترنتی مردم می باشد.

با گسترش تمایل مردم به خرید های اینترنتی، هر روزه وب سایت هایی ظهور می کنند که به صورت تخصصی یکی از نیاز های افراد را رفع می کنند.

 

منبع: الف

 

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

روسری کلاقه‌ای به عنوان تجلی ذوق و هنر هنرمندان در آفرینش نقش و نگار روی پارچه‌های ابریشمی، یکی از صنایع دستی خطه آذربایجان‌شرقی است که توسط هنرمندان شهرستان اسکو خلق می‌شود.

این هنر به عنوان مهم‌ترین صنایع دستی اسکو در سال ۸۹ در زمره میراث معنوی کشور به ثبت ملی رسید و در سال ۱۳۹۴ چهار اثر چاپ باتیک موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت شد. 

اسکو، مرکز اصلی تجمع کارگاه های چاپ باتیک در آذربایجان شرقی و قطب اصلی این هنر-صنعت در کشور محسوب می شود و محصولات تولیدی ۱۰۰ کارگاه این شهرستان در ترکیه و کشورهای آسیای میانه مشتریان پر و پاقرصی دارد.

 

منبع: ایرنا

  • بانی مد