مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

  • ۰
  • ۰

بیشتر ما در هنگام خرید ادکلن مردانه رایحه های خنک و تلخ یا تند و خنک را می پسندیم  ولی میان این همه برند های مختلف ادکلن مردانه هنگام خرید توسط فروشنده گیج می شویم و با بو کردن عطر های مردانه مختلف سر در گم می شویم . پس بهتر است قبل از رفتن به فروشگاه عطر و ادکلن یا در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی عطر دارید اطلاعاتی راجع به بو و رایحه هر کدام و نظرات بقیه در مورد آن برند ادکلن مطلع شوید پس با هم چند برند معروف ادکلن های مردانه تلخ و خنک مخصوص فصل تابستان را مرور می کنیم تا در انتخاب عطر مردانه خودتون شکی نداشته باشید. 

 ابتدا به این چند جمله با دقت فکر کنید

بهترین ادکلن مردانه  با ماندگاری بالا  

بهترین ادکلن مردانه 2019 با رایحه خنک و تلخ 

بهترین ادکلن مردانه 2019 با رایحه گرم و شیرین 

بهترین ادکلن مردانه 2019 محبوب سلبریتی های ایرانی کدام است؟

خرید ارزان بهترین ادکلن های مردانه 

 

مطمئنن همه این موضوع ها در ذهن شما هنگام خرید ادکلن مردانه تداعی می شود پس با ما همراه باشید.

جای تعجب نیست که شانل، میراث بزرگ بانو  گابریل کوکوشنل و یکی از لوکس ترین برندهای عطر و لباس جهان، هم چنان جایگاه خود را در فهرست بهترین ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ حفظ کرده باشد. شانل آلوره اسپرت، از جمله محصولات معروف و پر فروش خانه مد شانل به رهبری کارل لاگرفلد آلمانی است که از همه نظر یک عطر فوق العاده مردانه محسوب می شود و عطری بسیار بالانس بین رایحه های خوش مرکباتی و ادویه و چوبی است.

ادکلن مردانه

عطر مردانه بعدی  Private Blend برند سلطنتی و بسیار رویاییTom ford  می‌باشد. این گروه متشکل از 12 عطر تخصصی و بسیار خارق العاده و بی‌نظیر در جهان عطر است که در سال 2007 تشکیل شده است. این عطر با توجه به نام و رایحه آن کاملا نشان از عنصر وجودی عود و رایحه‌ای بسیار سنگین و ماندگار و کاملا خاص و بی‌نظیر است که می‌توان آن را جزو برترین‌های جهان عطر نامید. این عطر، زنانه - مردانه است و گروه بویایی آن را رایحه‌های جنگلی و چوب‌های معطر تشکیل داده¬اند. نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:  عود، چوب بلسان، هل، فلفل، چوب صندل، خس خس، دانه تونکا، وانیل و عنبر.

 

ادکلن مردانه کرید اونتوس CREED AVENTUS

کرید اونتوس مشکی رنگ، یکی دیگر از اعضای فهرست برترین ادکلن مردانه سال ۲۰19 است. بوی شیک و تمییز با قدرت ماندگاری و پخش بو عالی برای مردان شیک پوش داشته و طراحی بطری آن نیز، جدیت و اصالت را گواهی میکند. شرکت Creed یکی از برترین تولید کنندگان عطر فرانسه در پاریس است و محبوب سلبریتی های قاره اروپا در سال های اخیر به شمار می رود. نت های شگفت انگیز تلخ و شیرین و خنک کرید که ترکیبی اعجاب انگیز از اسانس های میوه ای، چوبی و گل های بهاری است، رایحه های مطبوعی را در اختیار آقایان مشکل پسند قرار داده است. خرید ادکلن کرید اونتوس اصل

 

عطر بعدی که در فهرست بهترین ادکلن مردانه ۲۰۱9 قرار دارد، محصولی فوق العاده خوش بو و دختر پسند از فرانسیسکو پاکو رابان، طراح مد و استایلیست اسپانیایی تبار مقیم پاریس است که طرح های ارزنده اش را برای DIOR و GIVENCHY در سال های اخیر دیده ایم. خانه مد او از دهه هفتاد قرن بیستم شروع به کار کرد و همواره نام هایی از پاکو در فهرست برترین ادکلن های مردانه و زنانه مشاهده می کنیم که وان میلیون و لیدی میلیون و بلک ایکس اس از ان جمله است

 

یا همان هوگو باس، سالهاست که برند محبوب ادکلن مردان شیک پوش است. خانه مد آلمانی از سال ۱۹۲۰ تا کنون از تولید عطر و اکسسوری گرفته تا پوشاک فعالیت داشته و نخستین محصول عطر خود را در سال ۱۹۸۵ روانه بازار کرد. هوگو انرژی، هوگو قرمز و هوگو باس نامبر سیکس از پر فروش ترین های این محصول اعلام شده است.

 

ادکلن مردانه دانهیل لاندن مدل Desire Blue حجم 100 میلی لیتر

ادکلن مردانه دانهیل آبی مناسب اقایون شیک پوشان  و دارای محیط کار رسمی و مراسم های خاص  می باشد .این عطر یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطردر دنیا می باشد و کاملا خنک و ملایم است که می توان در هر فصل استفاده نمود فقط  به دلیل خنک بودن و ملایم بودن این عطر می توان در همه جا استفاده کرد. حجم این ادکلن 100میلی لیتر می باشد و وزن خالص ادکلن دانهیل آبی مردانه فقط 90 گرم می باشد.

ادکلن مردانه مون بلان لجند اسپیریت

-Mont Blanc Legend Spirit در سال 2016 برای آقایان تولید و معرفی شد. ادکلن مون بلان لجند اسپیریت یکی از عطرهای برتری که در فصل های زمستان - پاییز - بهار- تابستان با رایحه خنک و ترکیب بوی نُت های آبی، اسطوخودوس و تُرنج روز های خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر این عطر فرانسوی را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی تُرنج، فلفل صورتی و گریپ فروت خواهید شد که به ‌سرعت کنترل فضای اطراف شما را در دست می‌گیرد.

ادکلن تلخ و خنک مردانه لاگوست بلو L.12.12 Blue EDT

همچون اکثر ادکلن‌های خنک، این ادکلن مردانه تلخ و خنک نیز جعبه و بطری‌ای آبی‌رنگ دارد. ادو تویلت لاکوست L.12.12 Blue EDT عطری ست بسیار شاداب و با استفاده از آن در فصول بهار و تابستان انرژی‌ای افزون‌تر از همیشه خواهید داشت.

 

این ادو تویلت فرانسوی، علاوه بر آبی در رنگ‌های سفید و سبز نیز تولید شده که هر یک از آن‌ها طعم و رایحه‌ای متفاوت دارند. اما آن چیزی که در این نوشتار به بحث ما در مورد ادکلن تلخ و خنک مربوط است، L.12.12  آبی‌رنگ است که طعمی تلخ دارد و رایحه‌ای خنک. نت‌های اولیه‌ این ادو تویلت مردانه نعناع و گریپ‌فروت اند، در نت‌های میانی از مریم گلی و شکوفه پرتقال استفاده شده و نت‌های پایانی شامل سرخس، نعناع هندی و سرو می‌شوند.

 ما سعی کردنی بهترین های عطر و ادکلن مردانه را در مقاله بالا ذکر کنیم اما باید این موضوع را در نظر گرفت میان این همه تنوع در ادکلم مردانه مطمئنن عطرهای خوشبو دیگری نیز وجود دارد که هر کدام به نوع خود رایحه مطبوعی دارند و هر شخصی به سلیقه خود می تواند اقدام به خرید ادکلن مردانه دلخواه خود کند ولی به هر حال ادکلن های بالا را نمی توان نخرید زیرا همه عالی و لوکس هستند و پیشنهاد خرید و لذت از رایحه اون ها را هر آقای خوش پوش و خوش سلیقه ای توصیه می کنم.

 

 

  

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • بانی مد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی