مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

مجله مد و لباس مردانه و زنانه| شلوار جین| پیراهن| استایل

نحوه ست کردن لباس در مهمانی ها و معرفی بهترین برند های لباس کودک و نوزاد

۸۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 


 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه

 

انواع مدلهای کیف دوشی زنانه

برای انتخاب کیف دوشی مناسب اول باید به مقدار وزنی که قرار است در کیف حمل کنید دقت نمایید و پس از آن کیف رو دوشی را با استایل خود ست کنید.

یکی از وسایل ضروری که هر خانمی به آن نیاز دارد کیف دوشی است. برای انتخاب کیف میتوانید به رنگ مانتو خود دقت کنید و سعی کنید رنگ کیفتان در طرح های مانتو وجود داشته باشید. میتوانید رنگ کیف و کفش را یکسان انتخاب کنید. یا این که کفش را با شلوار یا دامن و کیف را با شال ست کنید. 

 

اگر میخواهید توجه بیننده در اولین نگاه به سمت کیف شما جلب شود بهتر است از رنگ های کاملا متضاد و جیغ استفاده کنید. 

 

اگر رنگ کیف و کفش را همرنگ با مانتو یا پیراهن انتخاب کرده اید بهتر است یک درجه کمرنگ تر یا پر رنگ تر باشند.

 

در استایل رسمی از کیف و کفش یک رنگ با رنگ تیره استفاده کنید. برای مراسمات غیر رسمی میتوانید از رنگ های مختلف استفاده نمایید.

 

برخی کیف های رودوشی بیشتر جنبه تزئین داشته و سایز کوچکی دارند بنابراین برای استایل های اسپرت بسیار مناسبند.

 

 

ولی اگر قصد خرید یا مسافرت دارید میتونید از انواع کیف های پارچه ای با سایز بزرگ استفاده کنید که بتوانید تمام وسایل خود را یکجا در کیف دوشی خود جمع کنید. انواع کیف های پارچه ای برزنتی یا جین استقامت بسیار بالاتری نسبت به سایر کیف ها دارند و با سنگین شدن اتفاقی برایشان نخواهد افتاد.

 

گالری عکس های کیف دوشی زنانه

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه کوچک

 

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه, مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه اسپرت

 

 کیف دوشی زنانه جین, کیف دوشی زنانه مجلسی, کیف دوشی اسپرت

کیف دوشی دخترانه

 

کیف دوشی اسپرت دخترانه, مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه اسپرت

 

 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه جین

 

مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه چرمی

کیف دوشی زنانه جادار

 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه جین

 

کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه چرمی, کیف دوشی زنانه مدل سرخپوستی

مدل های کیف دوشی زنانه

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه شیک

 

کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه

مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه 

 

کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین , کیف دوشی زنانه مجلسی

مدل کیف دوشی زنانه جدید

 

گردآوری : بیتوته

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

چطور یک لباس زنانه و دخترانه بدوزیم؟

اگر به دنیای خیاطی علاقه دارید یا به تازگی یادگیری این هنر را شروع کرده اید، حتما دوخت لباس زنانه مانند لباس عروس را آخرین ایستگاه آموزش در خیاطی حرفه ای می دانید.

اگر به درستی و به شکل تخصصی هنر خیاطی را یاد بگیرید، نحوه دوخت لباس زنانه چندان برایتان دشوار نخواهد بود. تنها کافی است که ریزه کاری ها و ترفندهایی را برای زیباتر و مناسب تر جلوه دادن ایستایی لباس استفاده کنید و دیگر نکات را به تجربه بسپارید. اگر شما هم دلتان می خواهد یک لباس بی نقص بدوزید، باید مراحلی را به درستی طی کنید. در ادامه مهم ترین قدم ها برای دوخت لباس زنانه را به شما خواهیم گفت.

1- جستجوی انواع مدل لباس های زنانه؛ تنوع مدل را دست کم نگیرید

بسیاری از افراد تصور می کنند که با دوخت یقه دکلته برای یک لباس، به راحتی می توانند دوخت لباس زنانه را آغاز کنند. اما لباس های زنانه، دنیایی از مدل ها و نکات ظریف را در خود جای داده است. به همین دلیل حتی اگر برای یادگیری دوخت این لباس پرکار به بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران سر بزنید، بدون دیدن هزاران مدل متنوع، نمی توانید یک لباس شیک و زیبا بدوزید.

جستجوی مدل و به روز نگه داشتن اطلاعات در این زمینه، به شما کمک می کند تا یک تصویر ذهنی از انواع مدل ها داشته باشید. به خاطر داشته باشید که برای دوخت لباس های زنانه و دخترانه، ممکن است با ده ها سلیقه متفاوت روبرو باشید. به همین دلیل شناخت انواع مدل ها و داشتن دانش نسبی درباره روش دوخت آن ها، مهم ترین قدم ورود به این دنیای حرفه ای است.

2- رسم الگوی لباس زنانه، مهارت الگوکشی را تقویت کنید

الگوی لباس زنانه مثل مانتو، دامن یا شومیز، نقشه راه شما است. در حقیقت درست یا نادرست بودن سایز، نقاط متقارن و غیر متقارن و مدل های خاص لباس مجلسی، همگی در الگو مشخص می شوند. بنابراین این مرحله را در آموزش خیاطی دست کم نگیرید. همچنین اگر هنر خیاطی را به خوبی می دانید، در رسم الگو سهل انگاری نکنید و تصور نکنید که با خیاطی بدون الگو می توانید مهارت خود را نشان دهید.

برای کشیدن الگوی لباس، معمولا به ابزارهای الگوکشی خاص تری مانند اشل خیاطی، پیستوله و گونیای خیاطی نیاز خواهید داشت. دقت در کشیدن الگو باعث می شود که در مرحله پرو با چالش کمتری برای رفع اشکالات لباس مجلسی مواجه شوید.

3- وسایل لازم برای دوخت لباس زنانه، به ابزارها خوش آمد بگویید

اولین قدم برای شروع بعد از گذراندن  دوره نازک دوزی زنانه، تهیه ابزار مورد نیاز است. اگرچه با بعضی از چرخ خیاطی های خانگی و معمولی می توانید بعضی از مدل های لباس های زنانه را به خوبی بدوزید، اما برای راحتی کار بهتر است از چرخ خیاطی صنعتی و چرخ سردوز استفاده کنید. این عامل باعث می شود دوخت شما تمیزتر و حرفه ای تر به نظر برسد.

علاوه بر چرخ خیاطی مناسب و لوازم اساسی خیاطی، به انواع نخ با جنس مرغوب، چند مدل لایی و زانفیکس، سیم نامرئی، کاپ لباس، فنر، چسب اسکاچ و در صورت امکان به یک مانکن برای بررسی لباس در مراحل مختلف نیاز دارید.

مناسب ترین پارچه برای لباس زنانه چیست؟

جنس و میزان مناسب پارچه لباس کاملا به نوع مدل لباس وابسته است. با این حال سعی کنید که پارچه های انتخابی شما خوش دوخت باشند و عرض آن ها از 150سانتی متر کمتر نباشد. محبوب ترین و خوش دوخت ترین پارچه برای لباس مجلسی زنانه، پارچه های ساتن هستند که اغلب همراه دانتل، ترکیبی متفاوت و زیبا را می سازند.

اگر دامن توری را برای لباس مجلسی می پسندید، از تور ابریشمی که نمای نرم و جلوه گری دارد استفاده کنید. پارچه های شیفون، ارگانزا و تافته نیز می توانند انتخاب مناسبی برای لباس باشند.

4- انتخاب مدل بالاتنه لباس مجلسی زنانه، بخش جلوه گر لباس را جدی بگیرید

بالاتنه لباس مجلسی اولین بخش از لباس است که به چشم می آید. دوخت تمیز و زیبایی بالاتنه باعث می شود که لباس، جلوه ای زیبا و متفاوت داشته باشد. برای اینکه از پس دوختن این بخش به خوبی بربیایید، بهتر است انواع یقه لباس مجلسی زنانه را بشناسید و نمونه هایی از آن ها را پیش از شروع دوخت بررسی کنید.

اگر در خیاطی زمینه مناسبی دارید، رسم الگوی این بخش چندان برای شما دشوار نیست. تنها نکته ای که بالا تنه را به بخش منحصر به فرد لباس مجلسی تبدیل می کند، کاپ دوزی ها و دقت به نقاط تقارن و پنس های لباس است.

5- نحوه دوخت دامن لباس مجلسی، پرنسسی، ساده یا دنباله دار؟

انتخاب شکل دامن می تواند در اندازه پارچه مصرفی و نوع دوخت تاثیرگذار باشد. دامن ماهی، دامن پرنسسی و دامن دنباله دار از انواع دامن هستند که در دوخت لباس مجلسی از آن ها استفاده می شود.

با این حال پرطرفدارترین دامن لباس مجلسی، دامن پفی است. اگر قصد دوخت این مدل از دامن را دارید، به محل قرار گیری ژپون، میزان تور لایه ها و مقدار دنباله دلخواه دقت کنید و قبل از برش قد دامن، آن را به پرو برسانید.

دوخت پرکارترین لباس مجلسی با کمک خیاطان حرفه ای

لباس مجلسی پر از جزئیات و ریزه کاری است. به همین دلیل ممکن است هنگام دوخت با مشکلات و ایراداتی مواجه شوید که راه حل رفع آن ها را نمی دانید. بهترین کار در این شرایط، کمک گرفتن از افراد متخصص این حوزه است.

 

منبع: تسنیم

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

رنگ نارنجی یکی از رنگ های شاد و گرم است که می توان آن را با رنگ های مختلفی ست کرد. در واقع رنگ نارنجی علاوه بر اینکه یکی از رنگ های روشن است، رنگ شیک و زیبایی نیز به شمار می رود. البته نارنجی رنگ ثانویه است و از ترکیب رنگ های زرد و قرمز تشکیل می شود.

برای ایجاد این رنگ زیبا، هرچقدر قرمز بیشتری بکار برود، نارنجی تیره تر و آجری تر می شود و بالعکس هر چقدر رنگ زرد بیشتری بکار برود، نارنجی روشن تر می شود.

شما عزیزان می توانید از ست لباس نارنجی استفاده کنید اما این رنگ به دلیل گرمی زیاد، باعث خسته شدن چشم می شود و جلب توجه زیادی می کند. پس بهتر است که رنگ های دیگری را در کنار نارنجی استفاده کنید تا هم زیباتر شود هم خنثی شود.

البته این نکته قابل ذکر است که رنگ نارنجی در کنار رنگ های دیگر بهتر خودش را نشان می دهد و خیلی شیک به نظر می رسد. در ادامه شما را با رنگ های متناسب با رنگ نارنجی آشنا خواهیم کرد تا آن ها را در ترکیب لباس های خود بکار ببرید و چشم ها را به خود خیره کنید.

 

 

1. ست کردن نارنجی و سفید

رنگ سفید یکی از شادترین رنگ هاست و با هر رنگی که ترکیب شود، می تواند ترکیب فوق العاده ای ایجاد کند. ترکیب رنگ نارنجی و سفید می تواند ست شادی را ایجاد کند. شما در بکار بردن این ست، می توانید از نارنجی با هر درجه ای که دوست دارید استفاده کنید چون رنگ سفید می تواند آن را کنترل کند و لازم نیست نگران جیغ بودن آن باشید.

رنگ متناسب با نارنجی

ترکیب رنگ متناسب با نارنجی

2. ست نارنجی و مشکی

رنگ مشکی اگر در کنار رنگ دیگری بکار برود، می تواند توجه را به سمت آن رنگ جلب کند. در واقع اگر شما رنگ مشکی و نارنجی را در کنار هم بکار ببرید، چشم ها به سمت رنگ نارنجی خیره می شوند.

اگر رنگ نارنجی و مشکی را در کنار هم بکار ببرید، ترکیب خیلی شیک و زیبایی ایجاد می کنید و چشم ها را به سمت خود خیره خواهید کرد.

نارنجی با چه رنگی ست می شود

ست لباس با رنگ نارنجی

3. ست کردن نارنجی و خاکستری

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و نمی تواند هیچ تاثیری روی رنگ کناری خودش بگذارد. در واقع مانند رنگ مشکی نیست که توجه ها را به سمت رنگ کناری خودش جلب کند. اگر به دنبال ترکیب رنگ شیک با مقدار کمی رنگ شاد هستید، می توانید از ترکیب نارنجی و خاکستری استفاده کنید.

در وقع رنگ خاکستری می تواند رنگ نارنجی را تکمیل کند و در عین حال ترکیب زیبایی به وجود آورد. این ترکیب جیغ نبوده و جلب توجه نمی کند.

ست رنگ نارنجی

بهترین رنگ برای ست کردن با نارنجی

4. ست لباس آبی و نارنجی

ترکیب رنگ آبی و نارنجی یکی از بهترین ترکیب هاست. این دو رنگ به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند و می توانند جلوه ی زیبایی داشته باشند. البته انتخاب طیف این دو رنگ به سلیقه خودتان بستگی دارد. می توانید از آبی پر رنگ تا سبز آبی را انتخاب کنید و از آن طرف نیز نارنجی پرنگ یا نارنجی کم رنگ را انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که درجه رنگ ها را متناسب با هم کم و زیاد کنید که ترکیب رنگ تان به هم نریزد.

ست لباس با رنگ نارنجی

نارنجی را با چه رنگی ست کنیم ؟

5. ست نارنجی و سبز

یکی دیگر از رنگ های متناسب با نارنجی، رنگ سبز است. البته اگر سبز تیره را با نارنجی تیره و آجری ست کنید زیباتر است. همانطور که می دانید این دو رنگ، مخصوص فصل پاییز هستند و ست این لباس برای فصل پاییز ترکیبی شیک و زیباست.

اگر می خواهید ست لباس شما پر تحرک تر و پر انرژی تر باشد، درجه رنگ ها را روشن تر انتخاب کنید.

ست لباس برای نارنجی

 

 

منبع: دلگرم

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

این نوشته از دلبرانه به سیر تا پیاز ساقدوش داشتن ، وظایف و کارهایی که ساقدوش باید انجام دهد و از همه مهم تر لباس ساقدوش خواهد پرداخت . بنابراین اگر به زودی قرار است به سلامتی عروس شوید و درگیر تشریفات و برنامه های عروسی هستید بد نیست نگاهی به این نوشته بیاندازید .

بسم الله الرحمن الرحیم 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱)

لباس ساقدوش

این که خیلی ها معتقدند موضوعات و تشریفاتی مثل ساقدوش فقط باعث سخت تر و سخت تر شدن عروسی و زیاد شدن چشم وهم چشمی میشود مساله ایست جداگانه اما به نظرم این رسم داشتن ساقدوش بد هم نیست ، همانطور که میدانید در روز عروسی فشار خیلی زیادی روی عروس و داماد است ، و وجود چند دوست آن هم از نوع واقعی اش خیلی دلگرم کننده است .

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱۹)

لباس ساقدوش عروس

گذشته این مساله ای مثل لباس و هزینه های مثل آن را میتوان با کمی مدیریت حل کرد بالاخره آدم گاهی انقدر که با دوستانش ندار و راحت است با خانواده نیست ، مثلا در مورد همین لباس ساقدوش اگر هزینه کافی برای خرید یا دوخت لباس یک دست ندارید میتوانید یک تم رنگ مشخص کنید و از دوستان خود بخواهید لباس هایی با آن تم رنگ بپوشند ، حالا عین هم نبود ، نبود : )))

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۰)

لباس ست ساقدوش عروسی

یکی از مواردی که به زیباتر جلوه نمودن برگزاری مراسم عروسی کمک به سزایی می‌کند، حضور ساقدوش‌ها در کنار عروس و داماد است. از همین رو، انتخاب لباسی درخور و برازنده برای ساقدوش‌ها نیز بسیار با اهمیت خواهد بود. لباس ساقدوش‌ باید شیک، شکیل و کاملاً رسمی باشد. تناسب قد و اندام ساقدوش‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از برترین لباس‌های مناسب برای ساقدوش‌ها را جمع آوری نماییم.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۱)

چند تا ساقدوش داشته باشیم ؟

جالب است بدانید که درگذشته، تعداد مدعوین جشن، تعیین‌کننده ساقدوش‌ها بود. بر مبنای این رسم می‌بایست به ازای هر ۴۰ میهمان، یک زوج ساقدوش در کنار عروس و داماد قرار می‌گرفت. اما امروزه با گسترده و تشریفاتی شدن مراسم ازدواج، تعداد ساقدوش ها کمتر شده است؛ این روزها داشتن ۳ الی ۴ جفت ساقدوش برایتان کافی خواهد بود.هر آنچه درباره ساقدوش عروس باید بدانید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۲)

لباس‌های ساقدوش‌ها را چطوری انتخاب کنیم ؟

همان‌طور که ذکر شد، انتخاب لباسی درخور و شکیل برای ساقدوش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سعی کنید لباس ساقدوش‌هایتان را از میان ژورنال‌ها و سایت‌های معتبر تهیه نمایید. لازم به ذکر می‌باشد که می‌توانید لباس ساقدوش‌ها را متناسب با آذین‌بندی جشن و دکور مراسم انتخاب نمایید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۴)

هزینه لباس ساقدوش‌ها با کیست ؟

بر طبق رسم و عرف، میزبان موظف است کلیه هزینه‌ای که ساقدوش‌ها برای خرید لباس، کفش و.. کرده‌اند را به ایشان پرداخت نماید؛ اما اگر بودجه خوبی برای این کار دردست ندارید می‌توانید از ساقدوش‌ها بخواهید که لباس‌های خود را یکرنگ انتخاب نمایند تا بهتر و بیشتر در مراسم جلوه کنند.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۳)

وظایف ساقدوش‌ها در قبال عروس و داماد چیست ؟

بهتر است که ساقدوش‌ها پیش از آماده شدن عروس و داماد در کنار آن‌ها حاضر شوند. این کار به عروس و داماد انرژی و قوت قلب می‌بخشد.
داشتن لبخند و برقراری آرامش و اطمینان خاطر برای عروس و داماد و خانواده ایشان از مهم‌ترین وظایف ساقدوش‌ها به‌حساب می‌آید.
ساقدوش‌ها باید کلیه امورات مربوط به عروس و داماد را بر طبق خواسته و نظر آن‌ها انجام دهند. نگهداری هدایای عروسی، نگهداری وسایل، نگهداری شاسی عکس و… ازجمله بارزترین وظایف مربوط به ساقدوش ها است.
ساقدوش‌ها موظف‌اند در طول مراسم با طمأنینه، متانت و آرامش در کنار عروس و داماد حرکت کنند.
برقراری شور، هیجان و سرزندگی در مراسم از دیگر وظایف مربوط به ساقدوش‌ها می‌باشد. ساقدوش‌ها به‌نوعی تأمین‌کننده گرمی مجلس هستند.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۵)

 انتخاب لباس ساقدوش عروس

قانون اول انتخاب لباس ساقدوش ، از قبل برنامه ریزی کنید

حتی اگه ندونید که چند تا ساقدوش خواهید داشت، اینکه بدونید چه مدل لباسی مد نظرتونه خیلی کمکتون میکنه. سعی کنید با ساقدوشاتون در مورد لباسی که میخواید براشون در نظر بگیرید صحبت کنید و نظر اونها را هم بپرسید. حتی اگه ممکنه یک برنامه ای مشخص کنید که لباس هایی را که پسندید برای همدیگه بفرستید تا همه ببینند و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۶)

قانون دوم انتخاب لباس ساقدوش ، روز،روز شماست:

 

یادتون نره که روز عروسیه شماست پس باید همه چیز در راستای زیبا تر نشون دادن شما و یا مراسمتون باشه. پس اگه ساقدوش های شما لباسشون را دوست نداشتن هیچ ایرادی نداره. (البته تا اونجایی که میتونید سلیقه ی اونا را در نظر بگیرید) نکته ی دیگه ای که میتونم بهش اشاره کنم اینکه به سبک عروسی که میخواین بگیرین توجه کنید و با توجه به اون لباس انتخاب کنید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۷)

قانون سوم انتخاب لباس ساقدوش ، یک دوست باشید:

قبل از اینکه به مرحله ی پرو لباس ساقدوشا برسید، برای اونها وقت بگذارید و به حرفاشون گوش کنید. در کنار همدیگه لباسی را انتخاب کنید که به بهتر شدن جلوه عروسی شما و از آن مهم تر ساقدوشای شما کمک کنه. آخرین چیزی که میخواین اینکه لباسی برای ساقدوشتون تهیه کنید که بعد از یک بار پوشیدن، ته کمد تا آخر عمر خاک بخوره.

 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۸)

قانون چهارم انتخاب لباس ساقدوش ، رنگ بندی کنید:

با کمک ساقدوش هاتون انواع و اقسام رنگ ها و طرح را در در کنار هم بگزارید و مدلی را انتخاب کنید که هر کس در آن به بهترین شکل ظاهر شود. این روش به مدرن تر شدن عروسی شما هم کمک میکند. در انتخاب لباس در نظر داشته باشید که ساقدوش های شما تا چند ساعت این لباس ها را در نمی آورند پس راحتی آنها اولویت شماست.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲۹)

قانون پنجم انتخاب لباس ساقدوش ، زمان و مکان را در نظر داشته باشید:

اگر میخواید توی یک عصر گرم تابستونی عروسی کنید بهتره که لباسی را برای ساقدوشا در نظر بگیرید که زیاد عرق کردن را نشون نده یا اگه توی زمستون ازدواج میکنید انتخاب لباس دکلته برای ساقدوش ها زیاد مناسب به نظر نمی آد. همین نکات را در انتخاب رنگ هم رعایت کنید. پیراهن مشکی برای عروسی های پاییز و زمستون خیلی مناسب است اما ممکنه بهترین گزینه برای تابستون یا بهار نباشه.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۰)

قانون ششم انتخاب لباس ساقدوش عروس ، هیچ قانونی وجود نداره:

واقعا بهتون میگم؛ هیچ قانون یا بایدی در مورد انتخاب لباس ساقدوش ها وجود نداره. شما میتونید از لباس های کلایسک برای ساقدوشاتون استفاده کنید یا میتونید کمی مدرن تر باشید و لباسی را انتخاب کنید که تا مدت ها برای شما خاطره بشه. به حرف های ساقدوشاتون توجه کنید ولی مطمئن شوید که تصمیم گیرنده ی نهایی شمایید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۱)

قانون هفتم انتخاب لباس ساقدوش ، به بودجه توجه کنید:

خیلی منصفانه نیست که برای دوستای خیلی خوبتون که ساقدوشتون شدن لباسی را انتخاب کنید که به سختی بتونن از پس هزینه ی اونها بربیان. اگه لباسی که پسندیدید خیلی گرون بود، آماده باشید که هزینه ی اونو خودتون پرداخت کنید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۲)

چندتا ساقدوش داشته باشم؟

در گذشته تعداد ساقدوش‌ها به تعداد مهمان‌ها وابسته بود و بنا به سنت های کهن عروس و داماد باید به ازای هر ۴۰ مهمان ۱ زوج ساقدوش را کنار خود داشته باشند؛ اما این روزها که عروسی‌ها مجلل شده و در هر جشن حداقل ۲۰۰ مهمان حضور دارند شاید پیدا کردن این همه ساقدوش ممکن نباشد؛ با این حال شما سعی خودتان را بکنید و به جوانان فامیل و آشنا پیشنهاد ساقدوشی بدهید؛ ۳-۴ جفت ساقدوش هم کافی است.

 

 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۳)

لباس ‌های ساقدوش‌ عروس چه مدلی باشد؟

می‌توانید در سایت‌های مد لباس که لباس عروس خودتان را انتخاب کرده‌اید به دنبال واژه Bridesmaid هم بگردید و لباس‌های شکیلی را برای ساقدوش‌های دوست‌داشتنی خود برگزینید. ژورنال‌ها و سایت ها طیف وسیعی از انتخاب را در اختیارتان می‌گذارند. البته رنگ و مدل لباس ساقدوش‌ها به دکور و آذین‌بندی جشن و فرهنگ دو خانواده‌ هم وابسته است.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۴)

باید برای ساقدوش‌ها هم کادو بخرم؟

در این مورد الزامی وجود ندارد اما می‌توانید هنگام خریدهای عروسی در ته ذهن‌تان به یاد ساقدوش‌ها باشید و اگر در بازار چشم‌تان به شی جالب و ارزانی خورد که بتواند یادگاری خاصی از ساقدوش‌ شدن دوستان‌تان در جشن شما باشد حتما آن را بخرید. حتی می‌توانید با ساقدوش‌های‌تان عکسی هنری بگیرید، قاب کنید و روز پاتختی یا پاگشا به آنها بدهید. اگر هم وضع مالی‌تان اجازه می‌دهد بنا به قدرت خریدتان هدیه‌ای برازنده برای ساقدوش‌ها بخرید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۵)

لباس ساقدوش عروس را چطور تهیه کنم؟

اگر امکان مالی خوبی دارید می‌توانید او را چند روز به خانه‌تان دعوت کنید تا خیاط اندازه‌های او را بگیرد و قرار پرو اولیه را با او بگذارد؛ اگر هم لباس را آماده می‌خرید، تهیه بلیطی یک روزه مشکل شما را حل می کند. در صورتی که از لحاظ مالی در مضیقه هستید می‌توانید اندازه‌های ساقدوشتان را بگیرید و لباس را برای پرو با پست بفرستید. راه دیگر این‌که مدل و رنگ لباس را به کاندید موردنظر بدهید و بگویید آن را به خیاطی در شهر خودش بسپارد. اگر هم به نظرتان این دردسرها ارزش وقت گذاشتن ندارد بهتر است به دنبال فردی دیگر باشید.

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳۶)

پول لباس ساقدوش‌ها را هم من حساب کنیم؟

رسم و عرف ایجاب می‌کند که شما هزینه آن‌چه ساقدوش‌ها در عروسی شما می‌پوشند را بدهید اگر بودجه خوبی برای این بخش کنار گذاشته‌اید که مشکلی ندارید اما اگر تهیه چند دست پیراهن و کفش زنانه و چند دست کت‌و‌شلوار و کفش مردانه برای‌تان مشکل است می‌توانید رنگی به خصوص را برای ساقدوش‌های خانم و آقا تعیین کنید و بگویید همگی لباس‌هایی به آن رنگ بخرند و از سایر مهمان‌ها بخواهید( مخصوصا خانم‌ها) لباس‌هایی به ان رنگ نپوشند تا ساقدوش‌های‌تان در جشن بدرخشند.

لباس ساقدوش عروس

ساقدوش عروس و داماد ایرانی

ساقدوش عروس داماد

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۰)

ساقدوش عروس ایرانی

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۱)

 

ساقدوش عروس چیست

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۲)

لباس ساقدوش عروس بچگانه

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۳)

ساقدوش عروس عکس

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۴)

مدل لباس ساقدوش دخترانه

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۵)

عکس لباس ساقدوش اینستا

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۶)

مدل لباس ساقدوش عروس ایرانی

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۷)

مدل لباس ساقدوش عروس دخترانه

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۸)

عکس لباس ساقدوش دخترونه

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴۹)

مدل لباس ساقدوش عروس ۲۰۲۰

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۵۰)

مدل لباس ساقدوش پوشیده

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۵۱)

عکس لباس ساقدوش دخترانه پوشیده

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۲)

مدل لباس ساقدوش عروس

مدل لباس ساقدوش خاص

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۳)

لباس ساقدوش عروس ۲۰۲۰

لباس ساقدوش عروس ۲۰۲۱

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۴)

مدل لباس ساقدوش عروس شیک

مدل لباس شیک ساقدوش عروس

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۵)

عکس لباس لاکچری ساقدوش 

مدل لباس بچگانه ساقدوش عروس 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۶)

مدل لباس بچه گانه ساقدوش عروس 

عکس لباس اسپرت ساقدوش 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۷)

مدل لباس ست ساقدوش عروس

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۸)

مدل لباس صورتی ساقدوش 

مدل لباس عربی و با حجاب ساقدوش 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۹)

عکس لباس ارزان ساقدوش 

مدل لباس محجبه ساقدوش عروس

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱۰)

مدل لباس باکلاس ساقدوش 

مدل لباس آستین دار ساقدوش عروس 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱۱)

عکس لباس ژورنالی ساقدوش عروس 

جدیدترین لباس ساقدوش عروس 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱۲)

شیک ترین لباس ساقدوش عروس 

بهترین لباس ساقدوش عروس 

مدل لباس زیبا برای ساقدوش عروس (۱۳)

 
منبع: دلبرانه
  • بانی مد
  • ۰
  • ۰
۷ راز طلایی برای آنکه زنی خوش تیپ باشید!

 

 

یکی از سؤالهایی که همیشه از خود می‌پرسیم این است که چه کنیم تا خوشتیپ باشیم؟ به طور معمول نخستین پاسخی که به ذهنمان می‌رسد، خرید لباسهای برند و گران قیمت است. شاید پاسخ درست این سؤال چیز دیگری باشد؟! شاید خوشتیپی رازهایی دارد! در مصاحبه‌ای با کارشناسان فروشگاه اینترنتی مکس بکس در این مقاله می‌خواهیم پرده از رازهای خوش تیپی برداریم.

باید بگوییم شما نمی‌توانید تیپ را از فروشگاهها خریداری کنید و یا حتی از طریق فشن شو ها آن را تقلید کنید. ابداً مهم نیست چند دست لباس برند در کمد لباس خود دارید. شاید خوشتیپی واقعی آن است که از مد پیروی نکنید! جمله معروفی در این رابطه می‌گوید:

“فشن از بین می‌رود ولی تیپ شما جاودانه خواهد بود”

مصداق درست این حرف را می‌توانید در مد سالهای دور ببینید. برای مثال اگر مدهای ۲۰ سال گذشته را بررسی کنید. ممکن نیست شما بسیاری از مدها را در یک مجلس رسمی به تن کنید.

بنابراین مدها می‌آیند و می‌روند؛ اما چیزی که باقی خواهد ماند. طرز فکر شما در ارتباط با تیپ خودتان است. رمز خوشتیپ بودن این است که تیپ خود را داشته باشید.

شناختن مناسب فرم بدن

تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که شکل بدن شما چه شکلی است؟ مستطیلی؟ گلابی؟ ساعت شنی؟ بسیاری از افراد به این نکته دقت نکرده‌اند.

 

فردی که دارای اندام مستطیلی است با شناخت درست بدن، شناخت نقاط ضعف و نقاط قوت اندام خود می‌تواند، زیبایی‌های اندامش را بیشتر و ضعفهای بدنش را کاهش دهد. این موضوع در مجموع باعث خوش تیپی او می‌شود.

لباس‌هایتان اندازه باشد!

این بار که در خیابان قدم می‌زنید به لباس افراد مختلف نگاه کنید. خواهید دید که چقدر تعداد افرادی که لباسهایی در سایز نامناسب خود به تن کرده‌اند، زیاد هستند؛ بنابراین بدیهی تر ین نکته جهت خرید لباس زنانه آن است که سایز مناسب خود را خریداری کنید.

چند نکته در ارتباط با سایز لباس ضروری است:

  • سایز شما ثابت نخواهد بنابراین سایزهای مختلف را امتحان کنید
  • سایز برندها قدری از یکدیگر متفاوت است، سایز بدن خود را دقیق بدانید
  • اگر سایز مناسب خود پیدا نمی‌کنید یک خیاط خوب پیدا کنید

 

لباس‌های تمیز و اتو کشیده

اگر لباس شما قدیمی و از مد افتاده باشد؛ اما تمیز و اتو کشیده باشد. این استایل به مراتب از لباس فردی که برند گران قیمتی به تن کرده؛ اما کثیف، نامرتب و چروک باشد، بهتر است. در این حالت، افرادی که به شما نگاه می‌کنند، احساس خوبی را از استایل شما به دست می‌آورند و این یکی از رازهای خوش تیپی است که با استایل مناسب احساس خوبی را در افرادی که به ما می‌نگرند به وجود آوریم.

آرایش مناسب

آرایش غلیظ دلیلی برای زیبایی شما نخواهد بود. برخلاف نظر بسیاری از افراد آرایش کم هم دلیلی بر زیبایی نخواهد بود! آرایش مناسب است که شما را بسیار زیباتر می‌کند. شما باید فرم صورت خود را بشناسید نقاط ضعف و قدرت چهره خود را بدانید و از لوازم مناسب آرایشی و بهداشتی به صورت مناسب در جهت افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف استفاده کنید.

لباس مناسب موقعیت

یکی از مواردی که همه ما خوب میدانیم و عموما درست انجام نمی‌دهیم. پوشیدن لباسهای مناسب در موقعیتهای مختلف است. فرض کنید به یک مجلس کاملاً دوستانه و صمیمی که برای خوشگذراندن ترتیب داده شده است، وارد می‌شوید و شما یک لباس بی نهایت رسمی به تن دارید.

شاید نخستین احساسی که در اولین برخورد به دیگران می‌دهید احساس خشکی و عدم صمیمی بودن است. اگر این مجلس زنانه باشد حتی یک تی شرت زنانه مناسب می‌تواند، باعث شود شما خوشتیپ بنظر برسید اگر همه‌ی اجزای لباس‌های شما با هم هماهنگی داشته باشد.

حال اگر شما در یک مجلس کاملاً رسمی، یک لباس کاملاً اسپرت به تن کنید باعث می‌شوید دیگران راجع به شما خوب قضاوت نکنند و شما را جدی نگیرند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هر موقعیتی لباس مناسب آن را به تن کنید.

اکسسوری

بسیاری از کارشناسان مد و استایل از اکسسوری به عنوان معجزه اکسسوری یاد می‌کنند. انتخاب مناسب و درست اکسسوری در ارتباط با هر استایلی می‌تواند تیپ شما را فوق العاده جذاب کند. برای استایل های متفاوت خود اکسسوری های متفاوتی تهیه کنید. این موضوع باعث می‌شود شما همیشه یک ویژگی خاص و منحصر به فرد در استایل خود داشته باشید.

عکس ببینید

در انتهای مصاحبه یکی از کارشناسان فروشگاه مکس بکس می‌گوید: یک موسیقیدان زمانی می‌تواند یک موسیقی خوب تولید کند که پیش از آن موسیقی‌های بسیار زیادی شنیده باشد. شما نیز زمانی توانید استایل کاملاً مناسبی برای خود طراحی کنید که تعداد زیادی عکس و فیلم استایلهای مختلف را دیده باشید. این موضوع به شما کمک می‌کند استایل های بهتری برای خود طراحی کنید. راز خوشتیپ بودن ساده است تنها توجه دقیق به خود است.

 

منبع: نی نی سایت

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

 

مدل کفش مجلسی جدید 2016 + کفش مجلسی زنانه
جدیدترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۷

۸ ایده عالی برای پوشیدن کفش‌های لژدار

کفش های Platform (ترکیبی از کفش های لژدار و پاشنه بلند) یکی از راحت ترین کفش ها و در عین حال خوش استایل است. با اینکه قد را بلند میکنند ولی همانند کفش های پاشنه بلند پوشیدن آنها عوارض خاصی در پی ندارد.

پاشنه ضخیم آنها به طور معمول از چوب، چوب پنبه، لاستیک یا پلاستیک ساخته شده است. این کفش ها قرن ها مورد استفاده بوده و مردم یونان و روم باستان، همین طور ژاپنی ها و چینی ها نیز از این کفش استفاده میکردند. این کفش ها در اروپا نیز استفاده میشد.
حال که شما یک آدم بالغ هستید و میخواهید در چشم همگان زیبا به نظر برسید بهترین راه برای پوشیدن کفش های Platform چیست؟

مدل کفش مجلسی جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های کفش ۹۵

۱.حالا که دیگر در روزهای تابستان هستیم، شاید بخواهید لباس های روشن بپوشید. برای مثال برای قسمت بالاتنه از یک لباس سفید استفاده کنید و یا بخواهید از مانتوهای طرح گلدار استفاده کنید. میتوانید از کیف برای توازن بین رنگ ها استفاده کنید و کنتراست مناسبی درست کنید.

کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه مجلسی

۲.هنگامی که کفش های Platform میپوشید حواستان باشد که پاشنه و لژ آن بیش از حد نازک نباشد.

کفش مجلسی زنانه :: در این صورت پای شما را اذیت خواهد کرد و شاید هم باعث شود چند بار زمین بخورید.

برای اینکه احساس راحتی بیشتری داشته باشید از کفش هایی استفاده کنید که پاشنه آن از جنس چوب پنبه باشد.

این جنس پاشنه منعطف تر از جنس های دیگر است.

مدل کفش مجلسی زنانه جدید 2016

کفش زنانه اسپرت,کفش زنانه جدید

۳.شما میتوانید استایلی اسپورت و راحت نیز با این کفش ها داشته باشید.

با استفاده از کفش کتانی Platform میتوانید به این نتیجه برسید.

این کفش ها از سال پیش به روی بورس آمدند و به شدت محبوب شدند.

لازم نیست در این مورد حساسیت زیادی در مورد لباس های خود به خرج دهید.

کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه تابستانی,کفش زنانه ایرانی ۲۰۱۷

 

 

۴.اگر شما به دنبال کفش هایی هستید که با آن به دفتر کار بروید،

این کفش ها کار شما را راحت تر میکنند و شما را اذیت نمیکنند.

برای این که استفاده در محل کار از این کفش ها داشته باشید،

میتوانید از کت های زنانه(Blazer) و شلوار و یا همان لباس رسمی استفاده کنید.

لازم نیست که جزئیات دیگری نیز به این مجموعه اضافه کنید؛ کافیست همه چیز ساده باشد.

مدل کفش مجلسی جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه ایتالیایی,کفش زنانه پاشنه بلند

۵.شما میتوانید این کفش ها را با لباس های بلند نیز بپوشید.

 

سعی کنید که از لباس های راحت استفاده کنید و اگر شد از لباسی که کناره های آن چاک دارد.

با این روش میتوان مطمئن شوید که این کفش ها همیشه در معرض دید نیستند.

 

این توصیه برای مهمانی هایی همچون عروسی ها و… کاربرد دارد و باعث راحتی شما در مدتی طولانی میشود بدون آنکه آسیبی به پا یا کمر شما وارد کند.

کفش مجلسی زنانه

مدل کفش مجلسی شیک سال ۲۰۱۷

۶.اگر پاهای بلندی دارید میتوانید از کفش های Platform که پابند دارد استفاده کنید.

با این کار شما ظاهری دلنشین خواهید داشت به خصوص اگر شما این کفش ها را با شلوارهای جین Cuff(شلواری که پاچه آن تا زده شده باشد) ترکیب کنید، به نتایج جالبی دست خواهید یافت.

کفش مجلسی زنانه

کفش مجلسی زنانه

کفش زنانه پاشنه دار,کفش زنانه تابستانی جدید,کفش مجلسی زنانه

۷.در زمستان نمیتوان از کفش هایی جلو باز استفاده کرد پس بهترین راه استفاده از بوت یا نیم بوت است.

خب حالا ارتباط آن با کفش های Platform چیست؟

استفاده از بوت پاشنه بلند باعث میشود که به پای شما آسیب های جدی وارد شود(البته اثر آن سریعا ظاهر نخواهد شد و مدتی طول میکشد تا عوارض مشخص شود).

 

کفش مجلسی زنانه + جدیدترین مدل کفش 2016

کفش و صندل زنانه مجلسی,انواع کفش زنانه عکس

۸.کفش مجلسی زنانه :: از کفش های Platform کف صاف استفاده کنید. شاید این کفش ها به نظرتان قدیمی باشد ولی مطمئن باشید کاملا امروزی و خوش استایل به نظر میرسید.این کفش ها نه پاشنه کوتاه و نه پاشنه بلند دارند و به اندازه کافی به قد شما اضافه میکند که شما از آن راضی باشید.

فراموش نکنید که با هر کفشی بخواهید استایل خوبی داشته باشید باید مطمئن شوید که تمام نکات از جمله رنگ بندی، آب و هوا و… را رعایت کنید.

مدل کفش جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های کفش ۲۰۱۷

کفش زنانه جدید مجلسی,کفشهای زنانه جدید

مدل کفش مجلسی سال 2016,کفش مجلسی زنانه

مدل کفش زنانه راحتی,کفشهای زیبای زنانه

مدل کفش جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

ژورنال کفش زنانه مجلسی,کفشهای زنانه شیک

مدل کفش جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

جدیدترین مدل های کفش ۲۰۱۷

مدل کفش جدید 2016,کفش مجلسی زنانه

عکس کفش مجلسی زنانه شیک,کفش و صندل زنانه
مدل کفش مجلسی زنانه سال 2016

 

منبع: دلبرانه

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها به آن توجه بسیاری دارند، خرید مانتو زنانه تابستانه خنک و جذاب است. مانتو تابستانه هر ساله در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب وارد بازار می‌شوند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

 

یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها به آن توجه بسیاری دارند، خرید مانتو زنانه تابستانه خنک و جذاب است. مانتو تابستانه هر ساله در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب وارد بازار می‌شوند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

این لباس اصلی در خارج از خانه، اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تاثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد. اگر می‌خواهید استایل جذاب تابستانی را تجربه کنید، پیش از هر چیز به مدل مانتوی زنانه توجه کنید. اما به نظر شما بهترین مدل مانتو تابستانه کدام است؟

1. مانتو جلو بسته

راهنمای خرید انواع مانتوی زنانه تابستانه خنک و جذاب

مانتو جلو بسته ظاهری ساده دارد، اما با انتخاب درست کیف و خرید کفش زنانه و اکسسوری، جذاب و چشمگیر خواهد شد. خانم‌هایی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، خرید مانتو جلوه بسته یک انتخاب مناسب خواهد بود.

توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که اندام سیبی شکل دارند، یا به عبارتی شکم و پهلو بزرگی دارند، در خرید مانتو جلو بسته دقت بیشتری کنند، چرا که ممکن است این مدل مانتو اندام‌شان را بزرگ‌تر نشان دهد. اما مانتو جلو بسته‌ای که به صورت مثلثی دوخته شده یا به صورت کلوش است، انتخاب مناسب‌تری برای اندام سیبی شکل خواهد بود.

برخی از مانتوهای جلو بسته به صورت ساده و تک رنگ طراحی می‌شوند، اما بسیاری از طراحان روی این مانتو گلدوزی می‌کنند که زیبایی مانتو را دوچندان می‌شود. این طراحی‌ها معمولا روی یقه یا پایین مانتو صورت می‌گیرد. در صورتی که می‌خواهید تمرکز کمتری روی بالا تنه ایجاد شود، از پوشیدن مانتوهایی با یقه‌های کار شده و شلوغ خودداری کنید.

2. مانتو کتی زنانه

راهنمای خرید انواع مانتوی زنانه تابستانه خنک و جذاب

اگر می‌خواهید برای تابستان امسال خود خرید مانتو تابستانه را در لیست خود قرار دهید، خرید مانتو کتی را فراموش نکنید. معمولا قد این مانتو از 75 تا 100 سانتی متر است که شما نه تنها در استایل خیابان و خارج از خانه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، بلکه به یکی از لباس‌های جذاب مهمانی‌هایتان تبدیل خواهد شد.

از این رو اگرچه مانتو کتی ظاهری رسمی دارد و به نظر می‌رسد که آن را تنها می‌توان با شلوار پارچه‌ای یا دامن یا کفش پاشنه بلند ترکیب کرد، اما به دلیل خلاقیت استایلیست‌ها، این قوانین کنار رفته و شما می‌توانید کت زنانه را به همراه کفش اسپرت، کتانی و شلوار جین زنانه ترکیب کنید و متفاوت و زیبا در بهار و تابستان امسال ظاهر شوید.

کت و شلوار زنانه در مد و فشن 2020 یکی از طراحی اصلی برندهای معروف دنیا شناخته شده است که در این میان توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کت زنانه را می‌توانید با یک شلوار ست یا شلوار متفاوت به تن کنید.

3. مانتو جلو باز

راهنمای خرید انواع مانتوی زنانه تابستانه خنک و جذاب

معمولا مانتو جلو باز دکمه ندارد، اما بعضی از خانم‌ها می‌توانند مانتو جلو باز قزن‌دار تهیه کنند یا به مانتو جلو باز بهاره خود یک قزن بدوزند. لباس زیر مانتو جلو باز نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، در انتخاب لباس زیر مانتو باید خلاقیت داشته باشید. توصیه می‌کنیم لباس هم رنگ با مانتوی جلو باز به تن نکنید، چرا که جلوه بلوز و مانتو از بین می‌رود.

رنگ مکمل انتخاب مناسبی در ترکیب مانتوی جلوباز و بلوز زیر مانتو است. برای مثال اگر مانتو سفید به تن دارید، می‌توانید یک لباس مشکی یا سرمه‌ای انتخاب کنید یا اگر مانتو سرمه‌ای به تن دارید، لباس زرشکی یا زرد نیز انتخاب متفاوت و جذابی خواهد بود.

4. مانتو دکمه‌دار

مانتو دکمه‌دار یکی از قدیمی‌ترین مدل مانتو است که همچنان در میان خانم‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از خانم‌ها در محیط کار یا دانشگاه، باید مانتو دکمه‌دار به تن کنند، اما منظور از مانتو دکمه‌دار یک مانتو اداری و ساده نیست و این مانتو نیز مدل‌های متفاوتی دارد.

خانم‌هایی که در محیط کار قرار دارند یا می‌خواهند استایل دانشجویی جذابی داشته باشند، می‌توانند یک مانتو دکمه‌دار اسپرت را به همراه کوله پشتی و کفش کتانی زنانه ترکیب کنند. اما انتخاب رنگ مانتو و ترکیب آن با کوله پشتی و کفش کتانی، تاثیر بسیاری در زیباتر شدن استایل‌تان دارد. از این رو معجزه ترکیب رنگ‌ها را فراموش نکنید.

در صورتی که طرفدار مدل مانتو مجلسی و کلاسیک هستید، مانتو دکمه‌دار طرح‌دار انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود. معمولا این مانتو‌های مجلسی و دکمه‌دار با تعدادی مروارید، منجوق و پولک تزیین می‌کنند تا جلوه چشمگیری داشته باشد.

این مدل مانتو را می‌توانید در قرارهای رسمی و مهمانی‌ها به تن کنید. همچنین یک ست کیف و کفش چرم زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل است. پیشنهاد می‌کنیم برای مدل مانتو مجلسی دکمه‌داراز کفش پاشنه بلند و کیف دستی یا دوشی کوچک استفاده کنید تا متفاوت و زیباتر شوید.

 

منبع: دلگرم

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

انواع سِت لباس ورزشی زنانه و مردانه

شاید در کتاب و فیلم‌های انگیزشی و موفقیت به دیده باشید یا گوش‌تان خورده باشد که «برای پیروزی لباسش بپوش!» پس قدرت لباس‌های ورزشی را دست کم نگیرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانی مد، هر چقدر هم این موضوع را انکار کنیم، پوشیدن ست ورزشی در بهبود فعالیت بدنی و کیفیت ورزش اهمیت بسیاری دارد. چرا که یک مدل ست ورزشی اسپرت زنانه که شامل شلوار ورزشی، شلوارک اسپرت،  ساپورت ورزشی، کفش ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت ورزشی و ... است، انگیزه و عملکرد شما را در فعالیت روزانه بهبود می‌بخشد.

در این متن چند مدل لباس ورزشی زنانه و مردانه را معرفی می‌کنیم تا خرید ست سویشرت و شلوار یا ست گرمکن ورزشی جذابی تهیه کنید.

بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می‌کنند، بنابراین ممکن است ورزش در عین سخت بودن، لذت‌بخش باشد. اگر لباس ورزشی اسپرت شما مناسب ورزش و حرکات پرسرعت و کششی نباشد، نه تنها از ورزش لذت نمی‌برید، بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی بشوید و به اندام خود آسیب برسانید.

شاید باورتان نشوید اما یک ست ورزشی مناسب عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامت‌تان ورزش کنید.

تاپ ورزشی زنانه و مردانه:

خرید تاپ ورزشی از خرید دیگر لباس‌های ورزشی ساده‌تر است و معمولا خانم‌ها و آقایان حتی یک تاپ خانگی را در باشگاه یا هنگام ورزش به تن می‌کنند.

معمولا جنس تاپ ورزشی مردانه و زنانه نخ یا پلی استر است، اما جنس بعضی از تاپ‌های اسپرت شبیه مایو است. معمولا این مدل تاپ ضد آب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با این حال بعضی از افراد ترجیح می‌دهند تاپ خنک و آزادتری به تن کنند و در ورزش راحت باشند.

تیشرت ورزشی مردانه و زنانه:

یکی از مشکلاتی که در بعضی تیشرت اسپرت زنانه و مردانه دیده می‌شود این است: هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی‌کند و باعث می‌شود تعریق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.

توصیه می‌کنیم از تیشرت‌های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به سادگی از پارچه عبور می‌کند و تعریق روی بدن‌تان باقی نمی‌ماند. اگر تعریق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می‌کنید و شادابی خود را از دست نمی‌دهید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!

تیشرت ورزشی مردانه و زنانه باید انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد. به بیان دیگر اگر می‌خواهید هنگام ورزش انرژی خود را صرف فعالیت‌های ورزشی بکنید، تیشرت ورزشی مانع فعالیت شما نشود.

شلوارک ورزشی:

شلوارک ورزشی یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی کمی خارج از عرف و فرهنگ جامعه بود، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است.

اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد. اندازه قدی شلوارک بلند، یک تا دو سانتی متر از زانو بالاتر است و شما می‌توانید اندازه قد شلوارک ورزشی را به‌دلخواه انتخاب کنید تا هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید.

شلوار ورزشی مردانه و زنانه:

شلوار ورزشی نباید آنقدر تنگ و چسبان باشد که باعث کند شدن فعالیت شما شود یا هنگام ورزش پاره شود و نه باید آنقدر گشاد باشد که دست و پای شما را هنگام ورزش ببندد یا زیر پایتان گیر کند. در هر صورت شلوار ورزشی در عین زیبایی و شیکی باید راحت و انعطاف‌پذیر باشد.

جنس پارچه شلوار ورزشی مردانه و زنانه در فصل تابستان و فصل زمستان متفاوت است. سعی کنید شلواری انتخاب کنید که هنگام ورزش پوست بدن در آن نفس بکشد و تعریق‌تان تبخیر شود.

در فصل زمستان از شلوار ورزشی که جنس ضخیم‌تری دارد استفاده کنید تا سرما به بدن نفوذ نکند و شما دچار بدن درد نشوید. در فصل تابستان شلوار ورزشی خنک بپوشید تا خستگی ناشی از ورزش و تعریق بدنتان، مانع فعالیت شما نشود.

شلوار گرمکن ورزشی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شلوار ورزشی در ایران است. شستن شلوار گرمکن ساده است و معمولا آب نمی‌رود و کوچک نمی‌شود.  گرمکن ورزشی مردانه و زنانه در عین شیک بود، بسیار راحت است.

معمولا این مدل شلوار ورزشی را در فصل‌های سرد می‌پوشند، چرا که شما را در برابر سرما حفظ می‌کند، اما شما می‌توانید مدل‌های شلوار گرمکن دیگری خریداری کنید که فاقد پنبه است و جنس خنک‌تری نسبت به شلوار گرمکن زمستانی دارد.

کفش ورزشی اسپرت:

یک قانون نانوشته می‌گوید شما می‌توانید با یک کفش کتانی استاندارد ۵۰۰ کیلومتر راه بروید، سپس می‌توانید خرید کفش ورزشی را در برنامه خود قرار دهید. البته فعالیت شما با کفش ورزشی در باشگاه نیز به حساب می‌آید.

یک کفش کتانی کهنه و پاره مانع ورزش کردن شما می‌شود و ممکن است به پای شما آسیب جدی برساند یا حتی باعث رگ به رگ شدن مچ پایتان شود.

 

منبع: ایسنا

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

 

 


ست لباس مردانه با بوت, مدل ست های لباس مردانه با بوت

 

لباس پوشیدن آقایان با بوت, مدل ست های مردانه با بوت

 

 

شیک ترین ست های مردانه, جدیدترین ست های آقایان با بوت

 

 

تصاویر ست با بوت های مردانه, تصاویر ست های مردانه

 

 

مدل ست های لباس مردانه با بوت, ست کردن لباس مردانه با بوت

 

 

پوشش آقایان با بوت, لباس پوشیدن آقایان با بوت

 

مدل ست های مردانه با بوت, شیک ترین ست های مردانه

 

شیک ترین ست های مردانه,مدل ست های لباس مردانه با بوت

 

جدیدترین ست های آقایان با بوت,ست لباس مردانه با بوت

 

ست کردن لباس مردانه با بوت, تصاویر ست با بوت های مردانه

 

ست لباس مردانه با بوت, مدل ست های لباس مردانه با بوت

 

لباس پوشیدن آقایان با بوت, مدل ست های مردانه با بوت

 

منبع " پارسینه

 

  • بانی مد
  • ۰
  • ۰

مدت‌ها از زمانی که یک ساعت مچی مردانه فقط زمان را نشان می‌داد، می‌گذرد. از ده‌ها سال قبل، ساعت‌ها به بخش لاینفکی از اکسسوری‌های مردانه و زنانه تبدیل شده‌اند و براساس این که افراد چه استایلی را انتخاب می‌کنند، باید ساعت مچی مناسب را هم به دست کرده باشند.

image-20210307100148-1.jpeg

این دستگاه‌های کوچک و خستگی‌ناپذیر که نماد استمرار زمان هستند، به ما یادآور می‌شوند که در کنار سخت‌کوشی و استمرار باید یک خصوصیت دیگر را هم داشته باشیم: جذابیت و استایل.

 

چطور انواع ساعت را بشناسیم

یک راهنمای ساده برای انتخاب بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌ها بر اساس نوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و کوارتز.

اما این ساعت‌ها چه تفاوتی با هم دارند و چرا بهتر است انواع ساعت مچی مردانه و زنانه را بشناسیم؟

هر ساعتی، شخصیت و استایل خاص خود را دارد؛ برای مثال، اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه را به عنوان هدیه دارید، حتما فرد موردنظر شخص راحتی است و احتمالا ارتباط خوبی با دنیای دیجیتال دارد، چندان به المان‌های کلاسیک علاقه ندارد و بیشتر از آن که چشم به گذشته داشته باشد، به آینده می‌اندیشد. در مقابل، اگر برای یکی از نزدیکان خود ساعت مچی کلاسیک و گران‌قیمتی خریداری می‌کنید، کاملا مطمئن هستید که او یک فرد جدی، بلندپرواز و مصمم است، به گذشته و آینده نیم‌گاهی دارد اما در حال زندگی می‌کند و علاوه‌برهمۀ این‌ها برای استایل خود اهمیتی ویژه قائل است.

برای اینکه بتوان برای افراد مختلف، ساعتی مناسب شخصیت و علایق آن‌ها تهیه کرد، باید ابتدا انواع ساعت‌ها را به درستی شناخت.

 

ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و هوشمند

از آن‌جا که در زمان ساخت ساعت‌های مکانیکی باتری هنوز اختراع نشده بود، این نوع ساعت‌ها انرژی مورد نیاز خود را از یک سیم فلزی پیچ خورده به دست می‌آورند. ساعت‌های مکانیکی به روش‌های مختلفی کار می‌کنند و در ابتدا با دست ساخته می‌شدند. اولین ساعت مکانیکی سال 1275 میلادی در انگلستان ساخته شده است و ساخت قدیمی‌ترین ساعتی که هنوز کار می‌کند در سال 1386 میلادی به پایان رسید. این ساعت که در کلیسای سالیسبوری کشف شد، هیچ عقربه‌ای ندارد بلکه با برجسته کردن اعداد زمان را نشان می‌دهد.

از مزایای ساعت‌های مکانیکی می‌توان بد عدم نیاز آن‌ها به باطری و بی‌صدا بودن (یکی از نقاط ضعف ساعت‌های کوارتز) اشاره کرد. گذشته از این‌ها، ساعت‌های مکانیکی همواره شخصیتی خاص خود را داشته‌ و دارند. در مقابل، آنها معمولا نیاز به کوک کردن دارند. هرچند که تکنولوژی روز ایده‌های جدیدی را برای انجام این کار به صورت خودکار (مثلا با تکان دادن دست و غیره...) فراهم کرده است.

یک راهنمای ساده برای انتخاب بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌های اتوماتیک هم در نهایت حیرت، شباهت زیادی به ساعت‌های مکانیکی دارند و در ساخت آن‌ها نیز از یک سیم فلزی پیچ خورده و چرخ‌دنده‌های پیچیده استفاده شده است. تفاوت اصلی آن‌ها هم در عدم وجود عقربه‌ها است که درحقیقت همان تقابل سنت و مدرنیته را در ساعت‌ها به رخ می‌کشد. چنین ساعت‌هایی بیشتر برای افرادی مناسب هستند که با نرم‌افزار، کامپیوتر و تکنولوژی سر و کار دارند و ترجیح می‌دهند به جای رو به رو شدن با عقربه‌ها، یک عدد دقیق را مشاهده کنند. خرید یک ساعت مچی مردانه اتوماتیک برای یک مهندس کامپیوتر احتمالا بهترین گزینه است. این قبیل ساعت‌ها به تغییرات محیطی حساس هستند و اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است آن‌ها را در جعبه نگهداری کنید چون به انواع ضربه‌ یا فشار حساس هستند. در مقابل اگر به دنبال خرید یک ساعت ارزان مردانه یا زنانه هستید، این نوع ساعت‌ها معمولا بهترین گزینه به حساب می‌آیند. ساعت‌های هوشمند نیز نوع جدیدی از ساعت‌ها هستند که نه‌تنها زمان و تاریخ را نشان می‌دهند، که به نوعی یک تلفن همراه کوچک به شمار می‌آیند.

 

ساعت‌های کوارتز، رایج‌ترین ساعت‌‎های امروزی

به احتمال زیادی ساعتی که همین الان به دست شماست، یک ساعت کوارتز است و این یک دلیل ساده دارد: آن‌ها دقیق و بسیار مقرون به صرفه هستند.

در این نوع ساعت‌ها به جای سیم فلزی، در این نوع ساعت‌ها از یک باتری کوچک برای تامین انرژی ساعت استفاده می‌شود. از آنجا که این نوع ساعت‌ها از پالس‌های الکتریکی استفاده می‌کنند، صدای واضح و نسبتا بلندی دارند و می‌توانید به راحتی در یک اتاق ساکت صدای تیک تیک آن‌ها را بشنوید. بنابراین، اگر صدای ممتد و تکراری شما را کلافه ‌می‌کند، انتخاب این ساعت را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم.

شما برای خرید انواع ساعت مچی مردانه از برندهای معروفی مانند کاسیو و رویال لاندن می‌توانید به ‌سایت بانی‌ مد مراجعه نمایید و در تخفیف‌های شگفت‌انگیز 1 به علاوه 1 به ازای خرید هر ساعت، یک ساعت دیگر را هدیه بگیرید!

  • بانی مد